Cresc impozitele auto şi asigurările RCA şi CASCO
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Începând cu data de 1 iulie 2010, posesorii autoturismelor cu motoare mai mari de 2.000 centimetri cubi vor plăti impozit dublu pentru maşinile lor. Impozitul pentru scutere, motorete şi motociclete a crescut şi el – taxa crescând de la 7 la 8 lei pentru fiecare 200 centimetri cubi. Nici posesorii de autoturisme cu motoare care au o capacitate cilindrică situată între 1.601 cmc şi 2.000 cmc nu au scăpat, impozitul pe care îl vor plăti aceştia urcând de la 15 la 18 lei pentru fiecare 200 de centimetri cubi. Spre exemplu, impozitul pentru un autoturism cu un motor de 1.998 centimetri cubi va fi de 179.82 lei pentru anul 2010 în loc de 149.85, cum a fost până în 30.06.2010.
IMPOZITUL PENTRU AUTOVEHICULELE CU MOTOARE MAI MARI DE 2.000 CMC SE DUBLEAZĂ
Acum încep veştile proaste pentru şoferii care au motoare mai mari de 2.000 centimetri cubi. Impozitul pentru automobilele care au motoare cu o capacitate cilindrică între 2.001 şi 2.600 cmc va fi de 72 de lei pentru fiecare 200 centimetri cubi, în loc de 30 lei pentru fiecare fracţiune de 200 cmc - cum au plătit până în 30.06.2010. Cei care au motoare cu cilindreea între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv vor plăti un impozit de 144 de lei pentru fiecare 200 centimetri cubi, o creştere masivă de la cei 60 de lei pe care îi plăteau înainte pentru fiecare 200 cmc.
Impozitul pentru autoturismele cu motoare de peste 3.001 cmc a crescut de la 120 la 290 de lei pe 200 cmc.CREŞTE ŞI IMPOZITUL PENTRU AUTOBUZE, AUTOCARE ŞI MICROBUZE
Impozitul pentru autobuze, autocare şi microbuze a fost majorat cu patru lei pentru fiecare 200 cmc, de la 20 de lei la 24 lei. În cazul vehiculelor cu tracţiune mecanică cu o masă totală maximă autorizată de până la 12 tone inclusiv va fi plătit un impozit cu 5 lei mai mare pentru fiecare 200 cmc, respectiv de 30 de lei pe 200 cmc. Impozitul pentru tractoare creşte de la 15 lei pentru fiecare 200 cmc la 18 lei/200 cmc.
Termenul de plată a diferenţelor de impozit rezultate este 31 decembrie 2010. Dacă achitaţi integral impozitul recalculat până la data de 30 septembrie 2010 veţi beneficia de bonificaţia stabilită prin hotărârile consiliilor locale adoptate pentru anul 2010.
PREŢUL ASIGURĂRILOR RCA ŞI CASCO VA CREŞTE ÎN CURÂND
Asiguratorii vor mări şi ei tarifele pentru poliţele RCA şi Casco, în ciuda faptului că aceste poliţe nu au TVA. Companiile de asigurări declară că sunt nevoite să ia aceste măsuri din cauza faptului că le vor creşte toate costurile adiacente cu 5% ca urmare a majorării TVA pentru energie, comunicaţii şi automobile.
Aşadar, toate cheltuielile logistice plătite de asiguratori se vor reflecta în preţul poliţelor RCA şi Casco pe care le plătesc şoferii.EVOLUŢIA IMPOZITELOR PENTRU AUTOMOBILELE CU MASA DE PÂNĂ LA 3.5 TONE
Interval capacitate cilindrică |
Vechea valoare a impozitului pentru fiecare 200 de centimetri cubi |
Noua valoare a impozitului pentru fiecare 200 de centimetri cubi ai motorului |
Diferenţă în RON pe 200 cmc |
<1.600 cmc | 7 | 8 | 1 |
1.601-2.000 cmc | 15 | 18 | 3 |
2.001-2.600 cmc | 30 | 72 | 42 |
2.601-3.000 cmc | 60 | 144 | 84 |
de la 3.001 cmc | 120 | 290 | 170 |
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
-
Ministerul Afacerilor Interne a lansat o nouă platformă online prin care șoferii agresivi vor putea fi reclamați. Pentru moment, doar persoanele înregistrate vor putea face astfel de sesizări online. (28.10)
Eu sunt de acord. Poate nu peste 2 L dar daca ai avut bani si ai bani sa rulezi cu un motor mare..nu cred ca simti vreo problema la o crestere de taxe
De la Wikipedia citire " [...] the only non-piston engine ever to win Le Mans, which the company accomplished in 1991 with their four-rotor 787B (2,622 cc/160 cu in—actual displacement, rated by FIA formula at 4,708 cc/287 cu in)"
Caci atunci cand furi cu sutele de mii, 1000-2000 nu prea te afecteaza!!
2000 e suficient...e o valoare decenta...eu am 1.8 140 si nici pe astia nu am unde sa ii folosesc pe toti!!Asa ca nu mai urlati ca nu e corect si bla bla, caci fata de alte tari cu adevarat europene impozitele sunt fix pix!!Si lasati placa cu venitu....daca ai sa dai 100000 pe masina ai sa dai si 5000 pt impozit, asta e clar!!
E plina tare de rable cu motoare de +2500cm3 care polueaza cat un tir si nici macar nu sunt asigurate!!
Poate asa mai se dezvata si romanu de metehnele de preamarire!!Ai ...f bine...nu ai...iei ce iti permiti.., si gata!
Iti meriti soarta. Ai votat zambitor toate echipele de guvernare care au castigat alegerile de pana acum, nu-i asa?
P.S am masina si daca tot am dat 15000 E pe ea imi permit si un rca , casco si impozit mai mare, daca nu imi luam una la care imi permiteam
+1 DAN
Iar tu daca ai fi nevoit sa strângi din fund având peste 130cp însemna ca te bagi ca boul în depasiri, fara sa te asiguri înainte ca ai timp destul!!!
MI-e nu mi s-a întâmplat, pt ca MA ASIGUR ÎNAINTE!!!!!!!!!!
Cât despre restul nu prea a-ti înteles nimic!!80% din masinile de peste 3 litri sunt rable rasuflate, obosite care de cele mai multe ori nu au nici macar asigurare(din cauza taxelor mari datoare capacitatii motorului) si mai ales, fffff important, sunt conduse de babuini cu aspiratii de sumacheri!!
Astia care sunteti asa de revoltati va doresc un dorel cu 3000+ sub capota
Voi chiar credeti ca numai cocalari si miliardari au masini cu motoare mari?
Ceilalti sunt victime colaterale acceptabile nu?
Pana nu invatam toti sa ne pese de ceilalti, vom continua sa fim pradati in acealasi stil, izolati, unul cate unul, pe grupuri mici, in timp ce ceilalti rad asteptand randul lor.
Sper ca nu vom ajunge toti la pamant si abia atunci sa realizam ca de fapt toti suntem la fel si avem aceleasi interese, si binele unuia nu este posibil fara binele tuturor celorlalti din jur!
Si daca pe langa taxe mai aplica si radierea din oficiu pentru cei care nu si le platesc si le ridica de pe strazi e si mai bine.
Asa poate nu o sa mai vedem atatea jepane pe strada, si o sa avem mai multe locuri de parcare.
Cum sa imi ridice masina din oficiu? Nu am cumparat-o eu? Nu-i a mea? NU am platit eu impozit si RCA toti anii astia? Esti idiot?
Imi incalca dreptul de proprietate daca imi ridica cineva masina, caz in care ii incalc si eu dreptul la respiratie pe nas si pe gura.
O sa avem mai multe locuri de parcare cand se vor face, nu prin ridicarea masinilor pe banda rulanta pe motiv ca ai tu 1.2 TSI si n-ai loc de parcare in fata blocului. Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa iti cumperi masina, desteptule!
Eu am garaj si loc de parcare in fata blocului, pentru care platesc un impozit gras de 20 de ani!!! Cum sa imi ia mie cineva masina (pentru care platesc impozitul) ??
Unii dintre noi meritau sa ramana in comunism, sa conduca Trabant, Lada si Lastun si sa munceasca pe branci in fabrica!!
NU stiu de ce va place sa panicati oamenii, mie asa imi suna articolul. Cum sa creasca impozitul ? pai ati intrebat d-vostra primariile a cel putin 5 orase si ati primit acest raspuns? Scuze dar mi se pare ca aduceti cu cei de la Realitatea Tv care fac din r.h..t nu stiu ce .
Ar fi fost mai constructiv sa scrieti altceva...nu am masina cu motor peste 1.4 si nu m-ar afecta f tare aceasta veste dar pe fonsul miscarilor sociale mi se pare ca o dati in derizoriu.
Va multumesc, Cristi
Astfel eu voi fi penalizat pentru o masina pina la urma la fel de performanta ca alta, doar ca am motorul mare. De ce ?
Nu poluarea este ideea, nu are nici o treaba. Tot acest impozit este legat de impozitarea a ceea ce se cheama "lux" sau "avere". Este in spiritul tarilor nordice, de nivelare a averilor prin adaugarea de taxe suplimentare la cei cu cistiguri mai mari. De aici si impozitarea extra la mai multe proprietati si in mod special ceea ce deja se vorbeste si anume renuntarea la cota unica si impozitarea diferentiata, care va temelia pur si simplu clasa de mijloc (cita e ea.. nu prea mare).
Numai bine.
Recunosc ca i-am votat pe astia, asa cum am votat si CDR-ul in 2000, alianta DA in 2004, dar sunt scarbit de faptul ca nu avem o alternativa reala la toata mafia asta (PDL-PNL-PSD-PUR-PRM-UDMR).
Revenind la aceasta masura, chiar mi se pare corecta. Astfel poate o sa vedem mai putine accidente pe strazi, o sa vedem muntii mai des din Bucuresti (mai putina poluare), mai putin parvenitism si mai mult bun simt.
Daca va uitati la tarile care sunt recunoscute in lume ca avand cel mai ridicat standard de viata, tari la care tanjim (Suedia, Norvegia, Finlanda, Danemarca, Luxemburg, Elvetia), costul total al detinerii unei masini nu este deloc mic si din cauza asta lumea nu se inghesuie sa aiba masini mari si puternice.
Sper ca aceasta masura sa ne aduca cu picioarele pe pamant.
O crestere era normala INSA, NU la nivelul preturilor si al salariilor de aici.
Adica comparativ cu alte tari taxa este foarte mica, dar daca ne gandim da un rca si un impozit te costa cam un salariu pe an...este mult.
Problema este cu putearea de cumparare.
Aia e problema, ca jegosii astia neau luat acum intr o serie de pumni in care scad salarii cresc taxe si nu ne dau nimic in schimb. Si avem sa le multumim tampitilor care i au votat.
Asta e, ne meritam soarta, francezii ies cu milionele in strada ca le creste varsta de pensionale cu 3 ani, grecii tot asa pentru ca le taie al 13-14 lea salariu...si noi care suntem cei mai batuti de soarta ce facem..inghitim si eventual o hora penibila in fata guvernului. TRIST
ne meritam soarta!
sa va fie rusine, voua, celor care i-ati votat pe incompetentii astia!!!
JOS GUVERNUL!
@1.2 TSI - sa te vad eu ce fericit o sa fii cand, inevitabil, se va trece la impozitare dupa puterea motorului
Este considerat dublu de catre RAR din cauza principiului de functionare a motoarelor wankel si anume ca un ciclcu complet otto este chivalentul a 2 rotatii complete a rotorului.
Pt @eu.. poate o sa conduci vreodata vreo masina de peste 300 de cai sa vezi ce inseamna sa simti ca esti in siguranta cand incepi o depasire.
Sunt atatea masini cu motor de 2.5-3 litri care au putere mica si emisii ok oamenii le cumpara nu pentru ca sunt motooare mari cum cred toti copiii care s-au urcat in prima lor masina pe care scrie TSI, ci pentru ca acele masini sunt facute sa reziste si unii le tin chiar si 200-300.000km, 5-10 ani sau pana pica. Acum de ce sa il ii dam in cap omului ca se foloseste de investitia sa?
Unii fac bani cu masinile, nu se plimba pe Magheru sau Dorobanti.
Se stie ca producatorii vor vanzari mari si constante si prefera ca durata medie de utilizare sa fie de 100.000km/4 ani (cam cat rezista noile motoare), dar asta e doar o strategie de marketing.
In timp ce primariile/guvernul/conducerea sperau sa se opreasca ninsorile iarna trecuta si se rugau la cer, oamenii cu suflet au scos masinile lor cu motoarele mari si i-au scos pe cei cu 1.2TSI din zapada.
Probabil ca fac acelasi lucru si acum in zonele inundate ale tarii si saracii nu se mai gandesc ce taxe ii asteapta la intoarcerea acasa, se gandesc doar la cei pe care ii salveaza!
RUSINE! RUSINE! RUSINE! RUSINE! RUSINE! RUSINE!
NU SE MODIFICA. NU SUNT PLATITORI DE TVA
Se pare ca voi incercati sa testati piata. sau sa faceti trafic....
Parerile sunt constructive. Sunt si eu de acord cu o marire in sensul acesta dar de ce acum ? Ce corelare are cu socialul acum?
Sunt de parere ca altele sunt mai importante, masini aduse din marea Britanie (cu volan pe dreapta) care sunt adevarate pericole pe sosele. Si mai ales cine conduce aceste masini? ....Doar un exemplu.
O sa ne luam biciclete cu atas si portbagaj.
De ce s-a ajuns aici: 1.nu mai au bani si 2.nimeni nu mai merge cu trenu - ori cu masina personala ori cu microbuzul. aaa...ori deloc, cam asta urmeaza, sa nu mai facem nimic, nu mai producem nimic si deci nu mai consumam.
am plătit impozitul pe tot anul la opelul meu, motor 2200mc acum ajuns la categoria limuzină....
şi surprizeă tre să mai dau
P.S. pt frustratii de mai sus precum eu&co uite vzi se intampla zicerea lu berceanu o sa gafaie aia cu Q7 dar in curand o sa gafai si tu si nu cu udrea ci cu un morcov in c..
Multe masini sunt inmatriculate in Bulgaria, unde stiu de pe la posesori de BMW uri se platesc 200 E pe an impozite si asigurare obligatorie, casco este cam 200 E, Statul ar trebui sa le dea dreptul sa-si inscrie masinile in niste conditii rezonabile in Romania si ar avea o crestere colosala de venituri, prin reducerea taxelor si impozitelor
Pe drumurile noastre este absolut necesar sa ai un suv sau o masina de teren, ce sa mai vorbim cand vine iarna sau ploaia....iarna ma rog de tractoristi sa imi scoata masina la sosea.
Cat despre cei cu masini turbo de cilindree mica, inclusiv eu KIA Ceed 1582 CRDI 115 CP, nu ar trebui sa ne bucuram prea tare o sa vina si randul nostru peste cativa ani sau luni, odata cu avansarea tehnologiei. Cotizatia la stat ar trebui sa fie egala atat pentru case, indiferent de marime cat si pentru masini, indiferent de caracteristici, pentru ca de la stat se intorc la fel pentru toti.
Numai masuri proaste iau astia.
Dar nu-mi vine sa cred cit de voiosi sunt unii concetateni cind sunt pusi in situatia de a scoate mai multi bani din buzunar, ptr. ca dragii nostri guvernanti sa mai poata fura ceva, ca au ajuns la fundul sacului.
Fiti fericiti!
S-a scumpit si benzina si asigurarea si...... si.......si........etc.
Aveti toate motivele sa va bucurati.
Romanii cand se vad furati fura la randul lor. De-aia nu vedeti oameni pe strazi. Ca ne-am invatat deja asa. Cum dau astia o lege cretina gasim un mod sa furam sa scapam de ea. Au bagat prima inmatriculare s-au mutat inmatricularile in Bulgaria. Pun impozite aberante, mutam masinile deja inmatriculate in alta parte. Gata problema rezolvata. Nu mai e mult pana ne mutam cu totul nu numai cu masinile... sa isi bage ei taxele lor insisi!
Cine isi vede de bagajul lui..o grija are cu noua lege...isi permite..nu sta el in taxe si impozite..si mai ales in orasul unde este el jupan nu il opreste si intreaba nimeni! Chiar is curios cine il opreste si il ia la bani marunti pe Casuneanu in Bugatti Veyron!
2.Cine tzipa se vede ca e frustrat clar ca se incadreaza in grupul celor care vor scoate destul de multi bani in criza sa se alinieze la taxele 2010 din RO...daca esti destept...te-ai sucit...vinzi motorul mare...si nu mai ai gura mare!...daca nu ramai frustrat ..urli pe forum si nu rezolvi nimic pt buzunarul tau de roman ofticat.
Treaba e simpla domnilor:
F putini romani....nici 5% ...cand isi cumpara dau exemplu cel mai renumit...
BMW 530 D...pt ca a zis el..am bmw urc social...rup domnitele intre picioare...si-a luat seria 5...clasa mare..sa aiba tabla multa de impresionat...motor mare..3 litri ..sau peste 2..sa aiba el cai putere...la cele 10 depasiri ultra necesare cu acei minim 150 sau 300 de CP..pe care ii detine ca in rest aia dorm de nu au aer...
...inchid paranteza...
..acum se vede..ca alegerea lui bazata pe samsareala..urcat social..etc...ups...in criza in RO..2010...nu mai este valabila !!!
Auch...te-ai ars..? Pune mana si fa sedinta personala...
vezi ce costuri fixe ai..in 2010...vezi ce produci..vezi cum reduci...
Nu urla...jos guvernul..jos primarul...etc..:))) hhahhaha esti penibil..parca nu stii ca latri degeaba? ori esti cu sistemul ..ori ai murit..trezirea...folositi mintea de pe urma domnilor!
E timpul sa devenim germani fratilor!
Iau Sandero ..nou nout 3 ani..garantie...dau 6000 pe el..il cumpar cash si mai raman si cu bani de ep vanzarea masinii super jmekere..
Ma trezesc cu costuri fixe..vb de masina...muuult mai mici..
De restul banilor care imi raman....vacante mai multe..sa nu te vada lumea ca ai Sandero...2-3 ani..si vei fi la fel de invidiat..ca numai out of city esti...si dupa ce trece criza...2-3 ani...arunci dracu cazanul de Sandero la altul care e vai de el..cu 2000€ si apoi vezi ce urmeaza..iar tu ai fost jmecher in criza..!
Daca nu esti neamt..si esti roman....se intampla..ce? EXACT DISCUTIILE DE MAI SUS...NIMIC CONSTRUCTIV PT TINE!
ROMANI...TREZIREA...E CRIZA...E GRELE..!
Cu respect,
Lexas by Iasi!
Eu am un motor de 1.4 , nu sunt foarte mult afectat , dar as dori sa merg pe drumuri mai bune !,
O sa se ajunga la proteste de strada , se bazeaza prost ca romanii o sa indure , au imaginea post 89 , si n-o sa mai reziste mult , succes celor ce sunt la putere.
"ART. 2
Impozitele şi taxele reglementate de Codul fiscal
Impozitele şi taxele reglementate prin prezentul cod sunt următoarele:
a) impozitul pe profit;
cool.gif impozitul pe venit;
c) impozitul pe veniturile microîntreprinderilor;
d) impozitul pe veniturile obţinute din România de nerezidenţi;
e) impozitul pe reprezentanţe;
f) taxa pe valoarea adăugată;
g) accizele;
h) impozitele şi taxele locale.
ART. 4
Modificarea şi completarea Codului fiscal
(1) Prezentul cod se modifică şi se completează numai prin lege, promovată, de regulă, cu 6 luni înainte de data intrării în vigoare a acesteia.
(2) Orice modificare sau completare la prezentul cod intră în vigoare cu începere din prima zi a anului următor celui în care a fost adoptată prin lege"
L.E. eu am 1.2 tsi, asa ca sunt linistit, cu toate ca mi se par nesimtit de mari impozitele.. doar traim in Romania
Cu respect
relax, maine va fi mai bine......
Cica unu pastea oile pe un teren, vreo 100 de oi la nr, si vine propietarul terenului si il ia la bani marunti.....
-.domle da de ce pasti oile aici ? ? ? ..
- poi unde sa le pasc ? pe asfalt ? ?
- vezi ca esti obraznic poate iti f.t una !!!!!
- poi.......din partea mea poti sa le f.ti pe toate, eu doar le pazesc !!! asta de relaxare
O sa ne lasam masinile in parcari si sa ne luam biciclete. Chiar daca lucrez la 20km si fac zilnic peste 40 cu masina ma bate gandul sa imi iau o Aprilia, ca nu se mai poate. macar aia consuma 1l/100km, e ideala pentru naveta. Mai nasol cand ploua dar asta e, facem sacrificii.
Sau cel mai bine plecam toti prin tari mai dezvoltate si abandonam tara asta "minunata"
TVA creste cu 5% iar pretul efectiv va creste cu 4.201%.
Daca vreti va facu un scurt calcul, dar nu cred ca e nevoie.
Numai bine!
Cei care sustineti ca polueaza iarasi. Uitativa umpic prin enciclopedii si verificati care a fost cantitatea de carbon depusa la ultima era glaciara. Nici nus ecompara ca si gabarit cu ce este acum.
Revenind la impozite asta e prostia romaneasca sa s ebucure unud enecazu altuia. Nu tre sa ai milioane sa iti iei o masina cu motor mare. Eu mi-am luat o masina cu motor de 1995 cmc cand puteam s aimi iau aceeasi masina mai ieftin inca cu motor de 3000 care la consum erau calori f apropiate deci si valorile de CO2 emise in atmosfera erau apropiata casa vb iar de "poluare". In loc sa va revoltati pentru ca cresc taxele, pentru ca o data cu tva-ul creste absolut tot, pentru ca nu avem drumuri, pentru ca suntem bataia lor de joc, hais a ne bucuram ca ala cu motor de 2500 plateste dublu. Ma rog asta e mostinirea neamului nostru. Tot timpu am fost divizati incepand de la triburile dacilor. Tot timpul ne-am lasat calcati in picioare. Si cand a fost vreunu mai breaz care chiar vroia sa faca ceva se gaseau cativa apropiati care sa il tradeze. Probabil ne-ar trebui iar o stapanire straina ca doar atunci o ducem si noi mai bine cand lucram in alte tari sau cand am fost condusi de straini, dar direct de ei nu ca si acum din umbra.
Cele bune!
vad GPL in jur de 2.5 fata de benzina 4.5...consumul cica e in jur de 1-2 litri in plus...stim prea bine discursul cu motorul ungerea etc...
Per total...punem totul in balanta..garantie etc..
oricum taxe trebuie sa platesc...
ma adaptez si tai din alta parte..sau investesc un pic..si duc taxele astea mai lejer...parerea mea..
Eu sunt de parerea...daca nu te dai cu sistemul..te inghite..mai ales in Romania....fiti destepti...nu fraeri si tipati si urlati...invarti-va..munciti...pe unde sunt bani cu aia care "fac" bani...si totul devine mai roz un pic...1-100 %...
Eu nu vad niciunul optimist ca mine...sincer..
1. cumperi un compresmetru pentru verificare compresie in cilindri, inveti tot ce se poate despre cum se face, si incepi cu prietenii, in medie se ia cam 25 ron ptr test, usor usor iti faci clientela.
2.polish...un polish de suprafata...atentie nu profesional.....ajunge in medie 80 - 100 ron , ptr inceput, dupa ce vei fi invatat ce inseamna cu adevarat polish si ai sculele adecvate poti face un polish profesional care se ridica la 300 - 400 ron. tot asa incepi usor cu prietenii, un polish usor, o ceruire etc. inainte de asta la fel citesti cam tot ce se poate despre polish, despre calitatea solutiilor pe care le vei folosi, citesti despre cum poti scoate zgarieturile fine ptr inceput.
3.....ar mai fi cateva dar necesita investitii mai mari ceva de 500 - 600 roni cu un catig de minim 20%,,
daca este cineva interesat de mai multe dati add mess afgpav.
poate nu va veti imbogati, dar cel putin aveti satisfactia ca faceti ceva ptr voi si mai iese de o paine in plus, o bere, un pachet de tigari, etc.
20000 dar o radiez si o inscriu in bulgaria sa dau taxele acolo ca aici nu se mai poate sa vad ce mai castiga guvernul asta
Insa pentru ceilalti e jale.
Guvernul asta minunat n-a gindit ca mai sint si oameni care au masini cu motoare mari care nu-s nici de fitze nici de curse.
Eu am o casa la tara intr-un sat uitat de lume, fara apa, fara canalizare cu un drum de pamant, impracticabil pe ploaie si mai ales iarna.
Ce sa fac ? Cu ce sa ajung la batrani ?
Bani de Lexus n-am avut si nici de Q7. Mi-am luat un 4x4 mai vechi cu motor mare, dar care poate
merge pe drumul ala.
Am ajutat o multime de sateni sa mai care cite ceva. Mai este acolo un amarit de localnic - cu un ARO, care se mai chinuie sa supravietuiasca ( munci agricole ) vremurilor astea nenorocite ...
Eu ca eu, nu stiu ce-am sa fac, dar amaritul ala care locuieste in amaritul ala de sat cu amaritul ala de ARO ce-o sa faca ?
1. Nu o sa se compare loganu' nici peste 50 de ani cu ce au pus astia in Audi acu 14 ani ( climatronic, incalzire in scaune, etc), de confort la drum lung nu merita sa aduc vorba...
2. un logan la 100000 km este 4000 de euro cit de tampit trebuia sa fiu sa imi iau asa ceva?
Am motor de 3800cm3 si sincer ma afecteaza sa dau 55mil pe an pt ea, mai ales ca stiu ca se duc la jegurile de politicieni in buzunare . Si e 2008 masina si nici nu e de lux si nici nu sunt o pitipoanca botoxata. Asa ca ... Masculii feroce cu 1.8 sa lase ciocul mic ... Daca voi credeti ca o masina adevarata inseamna un motor de 1.8 va inselati. Dar sunt de acord sa fie impozitate masinile in functie de vechimea lor . M'am saturat sa mor intoxicata in masina de cate un bou cu masina din 1980 cu motor de 1.6 si care plateste impozit putin sub 150lei / anual. Tara asta a ajuns sa detina toate masinile distruse de prin Spania , Italia sau Germania. Ce nu mai vor ei , lasa ca vrem noi nu? Cam asta e mentalitatea vad.
in aceasta tara se maresc impozitele la masini care au capacitate mai maree2000 cm3. Voi chiar credeti ca scoatem tara din rahat cu acesti bani? Aduceti-va aminte ca anul trecut se vorbea la televizor ca cine are masina si polueaza va platin taxe mai mari. Acum este invers. Cine are masina peste 2000 cm3 si nu conteaza ca polueaza sau nu va plati mai mult..Imi pare foarte rau dar avem un guvern de diletanti, care nu pot continua un program pina la capatul perioadei de guvernare. Imi este si rusine sa recunosc ca i-am votat.
E vorba doar despre cutiile de conserva pe care le
fac francezi la mioveni !
De parca nu ar vinde destul, trebuie protejati halosii.
1.)Pentru ca de lux nu e vorba daca ai o masina cu motor de 3000 veche de 15 ani si te compari cu unul care are 10 masini noi cu motor de 1600, tot nu plateste impozit cat tine !
2.)De poluare iar nu poate fi vorba daca tu tii masina cu motor mare in fata blocului si o scoti la sfarsit de saptamana sau cand mergi in concediu si te compari cu unul care face mii de km pe saptamana cu motor de 1600!
Este un impozit abuziv si este foarte mare raportat la salariile din Romania!
Pai sunt masini acum cu motoare de 1.9 care au 200 CP, 250CP. Masinile astea sunt LUX. Si mai sunt masini cu motor mare, dar vechi care au 3000 CMC si 150 CP! Si totusi ala cu miliarde care si-a luat un Audi 2.0 TSI, rade in continuare de cretinismul guvernantului si cum el plateste impozit NIMIC, pe cand amaratul ala cu ARO de 3000 cmc sau o masina din 90 di 2500 cmc, care nu mai are nici bani de PAINE trebuie sa scoata peste noapte ZECI de miloane!
Desigur, vina este a romanilor, CLAR! Va lasati calcati in picioare de niste amatori de viata buna, PE BANII VOSTRII ! Am bani, dar le dau fix pula!!!
E foarte simplu cum pe lumea asta nu toti trebuie sa fie milionari in euro asa nici toti nu trebuie musai sa aiba masini de lux.
O ai inseamna ca ti-o permiti si in caz ca e veche o ti de colectie sau de amintire ca de bani nu duci lipsa.