Creatorul lui Lotus Elise, Elan si Evora iese la pensie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Roger Becker, directorul de dezvoltare al produselor Lotus, a anuntat ca se va pensiona dupa 44 de ani de activitate in cadrul marcii britanice. Becker este responsabil pentru dezvoltarea fiecarui model al constructorului britanic din ultimii 40 de ani. Cariera sa a inceput pe linia de asamblare a lui Elan, dar fondatorul Lotus l-a mutat rapid in randul inginerilor care aveau un cuvant greu de spus in privinta dezvoltarii acestor modele. Primu sau proiect in noua functie la Lotus a fost Europa Twin Cam.
Roger Becker a incercat sa pastreze, pe cat posibil, filozofia lui Colin Chapman in dezvoltarea modelelor Lotus, pentru a se asigura ca puritatea marcii va fi prezenta si in noile modele. Expertiza lui Roger Becker a mers mai departe de marca britanica, deoarece englezii de la Lotus le ofera consultanta si altor producatori de automobile. Cei de la Lotus doresc sa il tina pe Becker aproape, acesta urmand sa aiba un rol de consultant in dezvoltarea viitoarelor modele.
"Am avut o cariera de vis la Lotus, cu onoarea de a lucra direct pentru Colin Chapman si cu cei mai deosebiti oameni din motorsport.
Odata cu lansarea lui Lotus Evora, care a inregistrat un succes la nivel global fara precedent, consider ca este momentul sa ies la pensie. Evora mi-a oferit cele mai placute momente la Lotus si plec cu sufletul impacat ca acesta va fi fundatia viitoarelor modele ale acestui constructor. Inginerii care fac parte din echipa de dezvoltare a modelelor se vor stradui in continuare sa ofere din ce in ce mai multe produse de top si le doresc succes in continuare pentru ceea ce pare a fi un viitor promitator al marcii Lotus", a declarat Roger Becker.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)