Jumătatea de nord a Şoselei de Centură a Bucureştiului are nevoie de o modernizare amplă şi de o lărgire la 4 benzi pentru a reprezenta o soluţie viabilă pentru şoferii care vor să ajungă dintr-o parte în alta oraşului fără să îl traversezde prin traficul aglomerat. Din păcate, lucrările sunt amânate de ani de zile din cauza problemelor cu exproprierile, iar acum un nou obstacol ar putea conduce chiar la blocarea completă a circulaţiei pe un anumit tronson.
Ultima problemă a apărut după ce Apa Nova, furnizorul apei potabile din Bucureşti, a solicitat protejarea cu o structură de beton a celor trei conducte magistrale care trec pe sub traseul Şoselei de Centură pentru ca acestea să nu fie afectate de lucrările de modernizare.
Cele trei conducte sunt amplasate pe tronsonul de aproape 10 kilometri care leagă Autostrada A1 Bucureşti - Piteşti de Drumul National DN7 care ajunge în zona localităţii Chitila. Pentru a realiza structura de beton, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) intenţionează să oprească complet circulaţia rutieră pe acest tronson în lunile august şi septembrie, cu scopul ca lucrările să fie finalizate până la sfârşitul anului.Măsura nu este încă agreată de Poliţia Rutieră, care propune construirea unor bretele provizorii pe ambele părţi ale Şoselei de Centură. Totuşi, într-o astfel de situaţie, lucrările ar urma să dureze cu cel puţin un an mai mult, adică vor fi finalizate cel mai devreme la sfârşitul anului 2017. Până în prezent, nu a fost luată o decizie finală în această privinţă.
Via România Liberă
/actuala centura a fost reparata si ramane deschisa .
se lucreaza la benzile care vor prelua sensul chitila >chiajna la care sunt de construit doua sau trei poduri.
pentru doua sau trei poduri se va inchide centura pentru doua sau trei luni
o luna pt un pod
CEL PUTIN !!