Corvette ZR1 a egalat recordul lui Nissan GT-R pe Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Publicatia germana AutoSport a efectuat un test comparativ pe circuitul Nurburgring in care s-au infruntat modelele Nissan GT-R si Corvette ZR-1. De aceasta data, supercarul american si-a luat revansa si a reusit sa inregistreze acelasi timp de circuit cu modelul Nissan GT-R. Astfel, ambele modele au parcurs un tur de Nurburgring in doar 7 minute si 38 de secunde, timp care a fost realizat in aceeasi zi si in aceleasi conditii meteo – element foarte important in aceasta ecuatie.
Rezultatul obtinut de germanii de la Autosport este cu atat mai intrigant daca luam in vedere faptul ca modelele testate sunt extrem de diferite – unul are tractiune integrala si un motor V6 twin-turbo, pe cand celalalt are tractiune spate si un motor V8 supraalimentat cu un compresor mecanic. Toate datele sunt in favoarea lui Chevrolet Corvette ZR1, care ofera un cuplu motor mai mare, o putere mai mare si o masa mai redusa, cu exceptia faptului ca GT-R beneficiaza de un sistem de tractiune integrala deosebit de performant.
Diferenta de masa dintre cele doua modele este de 203 kilograme, Corvette ZR1 avand o masa de numai 1.519 kilograme.Rezultatul acestui test independent este interesant deoarece fiecare producator a anuntat timpi de Nurburgring apropiati de 7 minute si 26 de secunde. Testul independent ridica anumite semne de intrebare privind anvelopele folosite la tentativele de tur record ale celor doi constructori, precum si la capacitatile pilotilor de test din aceste incercari. In schimb, Corvette ZR1 l-a depasit pe GT-R pe Hockenheimring, dupa care a pierdut in fata modelului japonez la testul de indemanare pe ud.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Asa ca Nissan-ul ori avea cauciucuri cu sarma iesita, ori au au folosit o benzina cu cifra octanica de 91, ori i-au atarnat o remorca, altfel GTR-ul nu avea cum sa scoata acelasi timp cu Corvette ZR1 (masina cacofonie)
Mai ales de la pretu de la care pleaca nu are rival.
pe buna dreptate pot zice ca e mai bun si ca un BMW M3 E92.
Un pilot de incercari a condus cele 2 masini, nu cred ca o revista poate sa conduca o masina, iar acel pilot mancase fasole inainte sa urce in GTR si era deranjat la stomac...
PS: 7 minute si 38 secunde? da' ce, au cronometrat cu ceasul de mana?!