Corvette ZR1 a egalat recordul lui Nissan GT-R pe Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Publicatia germana AutoSport a efectuat un test comparativ pe circuitul Nurburgring in care s-au infruntat modelele Nissan GT-R si Corvette ZR-1. De aceasta data, supercarul american si-a luat revansa si a reusit sa inregistreze acelasi timp de circuit cu modelul Nissan GT-R. Astfel, ambele modele au parcurs un tur de Nurburgring in doar 7 minute si 38 de secunde, timp care a fost realizat in aceeasi zi si in aceleasi conditii meteo – element foarte important in aceasta ecuatie.
Rezultatul obtinut de germanii de la Autosport este cu atat mai intrigant daca luam in vedere faptul ca modelele testate sunt extrem de diferite – unul are tractiune integrala si un motor V6 twin-turbo, pe cand celalalt are tractiune spate si un motor V8 supraalimentat cu un compresor mecanic. Toate datele sunt in favoarea lui Chevrolet Corvette ZR1, care ofera un cuplu motor mai mare, o putere mai mare si o masa mai redusa, cu exceptia faptului ca GT-R beneficiaza de un sistem de tractiune integrala deosebit de performant.
Diferenta de masa dintre cele doua modele este de 203 kilograme, Corvette ZR1 avand o masa de numai 1.519 kilograme.Rezultatul acestui test independent este interesant deoarece fiecare producator a anuntat timpi de Nurburgring apropiati de 7 minute si 26 de secunde. Testul independent ridica anumite semne de intrebare privind anvelopele folosite la tentativele de tur record ale celor doi constructori, precum si la capacitatile pilotilor de test din aceste incercari. In schimb, Corvette ZR1 l-a depasit pe GT-R pe Hockenheimring, dupa care a pierdut in fata modelului japonez la testul de indemanare pe ud.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Asa ca Nissan-ul ori avea cauciucuri cu sarma iesita, ori au au folosit o benzina cu cifra octanica de 91, ori i-au atarnat o remorca, altfel GTR-ul nu avea cum sa scoata acelasi timp cu Corvette ZR1 (masina cacofonie)
Mai ales de la pretu de la care pleaca nu are rival.
pe buna dreptate pot zice ca e mai bun si ca un BMW M3 E92.
Un pilot de incercari a condus cele 2 masini, nu cred ca o revista poate sa conduca o masina, iar acel pilot mancase fasole inainte sa urce in GTR si era deranjat la stomac...
PS: 7 minute si 38 secunde? da' ce, au cronometrat cu ceasul de mana?!