Chevrolet Corvette a ajuns la cea de-a şaptea generaţie, care a îmbrăţişat sufixul Stingray, nume care nu a mai fost folosit din 1967. Modelul vine în standard cu o transmisie manuală cu şapte trepte şi sistem Active Rev Match, cuplată unui motor V8 de 6.2 litri, care prezintă injecţie directă, distribuţie variabilă şi un raport de compresie ridicat, de 11.5:1. Unitatea LT1 din aluminiu are o configuraţie OHV şi oferă 450 CP şi 610 Nm.
Cea de-a şaptea generaţie a supercarului american accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puţin de patru secunde şi prezintă un consum mai bun decât al predecesorului, atât prin sistemul de dezactivare a cilindrilor, cât şi prin optimizările aduse la nivel mecanic. Opţional, clienţii lui Corvette pot comanda o transmisie automată cu şase trepte.
Design-ul noii generaţii prezintă primul salt de la C5 până în prezent, noul Corvette Stingray având un aspect mult mai european. Din unele unghiuri, modelul seamănă cu Ferrari 599 şi Nissan GT-R, dar aspectul său pe ansamblu este uşor de recunoscut.
Dintre toate elementele estetice ale lui Corvette, cel mai schimbat este posteriorul, care vine cu o serie de forme noi. În primul rând, montaţii C sunt înclinaţi înspre parbriz, pe când stopurile rotunde care au fost utilizate de ultimele şase generaţii au fost înlocuite cu un set de elemente rectangulare, inspirate vizibil din cele folosite de Camaro.Interiorul lui Corvette Stingray aduce materiale şi finisaje de calitate superioară, păstrând configuraţia de cockpit pe care au folosit-o şi generaţiile precedente. Ceasurile de bord au un afişaj digital care poate fi personalizat, iar interfaţa multimedia prezintă un ecran tactil de opt inch. Versiunea de bază se numeşte Stingray, iar Chevrolet oferă şi o versiune numită Z51, care include sistem de frânare Brembo, jante din aliaj de dimensiuni mai mari şi este disponibilă alături de o suspensie adaptivă Magnetic Ride Control.
Via GM
MAI SUNT COLEGI DE FORUM CARE AU PROBLEMA ASTA?
Dpmdv, modelul Corvette este unul cu radacina groasa, ca sa ma exprim plastic, este o masina a carei filozofie de continuitate intre generatii si de valorificare a mostenirii trecutului o apreciez foarte mult. Este genul de masina de care ma voi simti mereu atasat si care ma tine in continuare interesat de domeniul auto, insa am regretul ca astfel de modele sunt doar cateva sau devin pe zi ce trece mai putine (de ex. recenta ingropare a lui Citroen C6) sau mai putin prezente odata cu inundatia de SUV-uri si crossovere de toate clasele si marimile, care parca au luat mintile tuturor. La asta ma refeream cand spuneam "Tot mai multe tipuri de vehicule pe piata, masini insa...din ce in ce mai putine." si voi m-ati minusat de nu m-am vazut. Nu m-am suparat, bineinteles ;)
Frumoasa masina!
2 supape pe cilindru si pushrod haha technologia anilor 50, tare.
6.3 L DOHC Ferrari 740 hp
4.5 L DOHC Ferrari 585 hp
6.0 L OHV GM 450 hp
felicitari GM, Ferrari si Lamborghini tremura :))))
Tehnologie veche zici?? Cauta mataluta timpii de pe Nurburgring si o sa vezi ca,Corvette ZR1 cu tehnologia aia ''veche'' a scos un timp mai bun decat Ferrari,Lamborghini,GT-R.........etc.
Noul Corvette e foarte reusit,design-ul spatelui e inspirat de la Camaro,si asta nu e un lucru rau deloc.
Din Evanghelia dupa Wiki sa dam citireeeee
"The Corvette ZR1 engine is a heavily modified version of the LS3 Corvette engine, designated the supercharged LS9 Corvette engine. Producing 638 hp (476 kW; 647 PS) and 604 lbf·ft (819 N·m) of torque, it is the most powerful production Corvette to date."
Asta ar fi singurul Chevy pe care l-as cumpara!
Good job,GM!!!
Super-masinile americane au avut intotdeauna un design masculin, cu muchii mai ascutite ( stiu ca, aici europenii preferand formele mai rotunjite, exceptand Lamborghini ), pe asiatici / Japonezi nu merita adusi in discutie pt ca-n afara de GTR, nu impresioneaza DELOC !!! sa sara toti mafiotii si sambistii in sus cu fiabilitatea, inovatiile ( preluate de la germani in mare parte ) cat or vrea, dar NICIODATA o japoneza n-o sa-ti insufle acel sentiment de dragoste la prima vedere ca acest Corvette, Camaro, Alfa Romeo, Citroen sau M6, SLS si aici in Eu exista N masini care sa te aduc in culmea extazului doar printr-o simpla privire...
In fond si la urma urmei daca analizam simplist, ce om asculta muzica japoneza ( exista muzica japoneza care sa-ti gadile simturile ?! )
In concluzie, desi ma fortez (dar atentie, nu spuneti nimanui, pssst :D) sa ma simt impresionat, in realitate......originalitatea la care ma asteptam s-a risipit in neant de la primele imagini. Sa nu credeti ca eu sunt vesnicul nemultumit sau vesnicul carcotas, dar, sincer, daca ma puneti sa aleg ca aspect exterior, voi bifa imediat......Viper. Insa, ca relief interior, mai ales de bord, C7 nu straluceste, dar se simte diferenta si, in acest caz, bate clar Viper-ul. Totusi, @ztele si-ar ranji in barba daca i-as marturisi ca bordul pe care il vedem mai sus "bate" spre Saab, in sensul de "orientat spre sofer", chiar daca pare o tentativa timida de a adopta o asemenea filosofie.
Una peste alta, "cel mai Corvette" ramane, pentru mine, C3, dragul meu @slVW. Trei, un numar intotdeauna magic, de influenta divina. Si sapte ar trebui - numarul arhanghelilor - dar probabil s-o fi strecurat vreun dracusor din RC :D
PS: Catre cei indignati de "doar atat" (CP-Nm): "doar atat" s-ar dovedi greu de intrecut pe circuite de viteza dificile, abundente in curbe adanci, mai ales ca se prefigureaza si un nou ZR1. Oricum, intotdeauna GM i-a lasat pe altii sa se faleasca cu supercaruri cu talente de hipercaruri (scotand cu incapatanare, decenii la rand, masini menite din fabricatie sa nu treaca, de regula, de maxim 100 mph, dar atat de splendide imagistic incat ramai cu gura cascata in orice epoca, oricat de pretentios ai fi, ca de exemplu Buick Riviera prima generatie, care "prindea" si 125 mph), insa, cand s-a ambitionat sa demonstreze ca poate realiza cea mai rapida masina sportiva din lume uzand, culmea, de un motor mic, imbratisand dinadins o atitudine europeana, au tacut toti malc......Intr-un viitor poate nu indepartat, sunt sigur ca GM va lua in calcul si un hipercar de serie, numai asa, de complezenta, si, dementi cum ii stim pe cei din RC, nici nu se uita la bani cand vine vorba de orgoliul lor si de prestigiul corporatiei......
Pe ambele scrie "Rev Match". Which one is which ? :D
Spatele imi place, dar nu inteleg nici eu de ce 4 tevi de esapament....cam arata "manele" cu ele...parerea mea
In Europa, cam greu sa te bucuri de un astfel de model!
Probabil nici americanii nu sunt prea interesati sa vanda pe Batranul Continent, dar nici nu cred ca au capacitatea asta :)
Nici macar formele ascutite si motorizarile decente nu m-ar convinge sa-i acord nota de trecere acestui model. De o mie de ori as prefera Camaro, cu tot cu volanul acela nereusit.
Evident, nu oblig pe nimeni sa se ralieze pozitiei mele, dar eu sunt primul de pe AM care pronunta veto in directia lui C7. Si cat "suspans" ni se servise in perioada premergatoare, de am crezut ca ne va izbi in mufa spiritului vreo capodopera "ce n-a vazut Parisul". Ce sa mai conchid? Grandeur et decadence......