Corvette S-Limited - editie speciala

De Catalin Dinu
Publicat Joi, 03.07.2008
GM Japonia a pregatit o serie limitata de 30 unitati a supercarului Corvette pentru a celebra 100 de ani de existenta GM.

Esential

30 unitati reprezinta seria limitata a lui Corvette S-Limited.
47.420 euro este pretul noi editii speciala Corvette S-Limited, disponibila numai in Japonia si doar in 30 de unitati.
575 Nm este cuplul maxim dezvoltat de motorizarea editiei speciale Corvette, acelasi ca la versiunea standard.
430 CP dezvolta motorul V8 de 6.2 litri a lui Corvette S-Limiter, la fel ca in versiunea standard.

Divizia japoneza a Grupului GM, responsabila pe toata regiunea Asia-Pacific, a dezvaluit o serie limitata a celebrului Corvette in cinstea aniversarii a 100 de ani de existenta a companiei americane. Editia speciala Corvette S-Limited va fi comercializata incepand cu 4 iulie intr-o serie limitata de 30 de exemplare, fiecare costand 47.420 euro.

Nu exista modificari la partea mecanica a editiei speciale Corvette S-Limited, motorul V8 de 6.2 litri urmand sa dezvolte tot 430 CP si cuplul maxim de 575 Nm la 4,600 rpm la fel ca in versiunea standard. Deosebirile se vor regasi la partea de design a seriei limitate care va fi produsa in doua culori: 15 unitati in nuanta Alb Artic cu interior din piele alb-negru, iar celelalte 15 exemplare vor avea o vopsea neagra la exterior si o combinatie negru-brun pentru tapiteria din piele a interiorului.

Corvette S-Limited va fi disponibil numai in Japonia, unde cel mai bine vanduta masina are 660 cmc, reprezentand un model inedit pe aceasta piata.

Astfel, editia speciala a supercarului american va atrage atentia tuturor, in special prin aspectul exterior modificat. Asadar, schimbarile importante vor fi reprezentate de pachetul exterior care include: spoilere fata si spate redesenate, praguri laterale modificate, patru evacuari sport, eleron si difuzor de aer in partea din spate. Noul design al lui Corvette S-Limited este completat de un set de jante din aliaj cu cinci spite de dimensiuni diferite pentru cele doua punti: in fata de 18 inch cu pneuri de tip "Z" cu dimensiunile 245/40, iar in spate de 19 inch echipate cu pneuri de acelasi tip dar de dimensiuni 285/35.

Via | Motor Authority

Comentarii (4)

  • george
    CORVETTE + UN PIC DE TUNING = EDITIE SPECIALA
    Daca mergem pe acelasi principiu, inseamna ca Golf-urile baetilor nostri "tunate" cu spoilere, eleroane, jante de Audi si huse de imitatie de piele sunt tot niste editii speciale...
    0 0
  • gogulescu
    . . .
    Totusi Corvette este o legenda nu o poti compara cu un Golf facut kitsch de "baietii nostrii".
    0 0
  • AndreiRN
    Corvette = Golf
    Oauuuu, se vad cunostintele automobilistice.
    Hahahahaha
    0 0
  • george
    PRIMELE 8 CLASE SUNT OBLIGATORII...
    Exista in tara si lumea asta oameni care nu sunt capabili sa citeasca si/sau sa inteleaga 2 (doua) randuri scrise cat se poate de clar, cu subiect si predicat si semne de punctuatie...baieti, nu trebuia sa beti cerneala...era pentru scris...

    @ gogulescu

    Poti sa compari orice cu orice daca faci o selectie atenta a criteriilor...

    @ AndreiRN

    Oau, (nu) se vad cunostintele de limba roamana...
    Esti facut gramada rau de tot...NU ERA NICI O COMPARATIE INTRE CELE 2 MASINI...ERA VORBA DE UN PRINCIPIU...initial m-am gandit sa scriu Logan in loc de Golf da` ar fi iesit un adevarat circ fiindca mi-ar fi sarit in cap 14.000 de bivoli ca aduc Loganu` in discutie aiurea...

    Oricum nu se poate compara Corvette-ul cu Golf-ul...Golf-ul e net superior la capitolul tehnologie...Din punct de vedere tehnologic si prin comparatie cu Golf-ul, Corvette-ul e o fosila stoarsa de neuroni si burdusita cu testosteron...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru