Hayonul aplicat lui Corvette C7 este realizat din fibră de carbon, procesul său de producţie fiind la standarde OEM. Posteriorul modelului american rămâne neschimbat în urma acestei modificări, păstrând stopurile standard şi bara de protecţie cu care părăseşte fabrica în mod normal.
Partea din spate a habitaclului prezintă o podea din lemn de tec cu ornamente din oţel inoxidabil, ornamente din piele şi un set de covoraşe noi. Cei de la Callaway au anunţat deja că nu vor construi o versiune cu patru uşi a lui Corvette, aceasta fiind imposibilă fără modificări structurale serioase, ceea ce ar implica o serie de costuri nedorite. Conversia AeroWagon pentru Corvette C7 va costa în jur de 15.000 de dolari, spun reprezentanţii tunerului american. Specificaţiile tehnice ale noii versiuni nu au fost încă dezvăluite. Tunerii de la Callaway pregătesc deja un pachet de modificări pentru propulsorul V8 de 6.2 litri al lui Corvette, acesta urmând să fie lansat ulterior. În cazul în care clientul se răzgândeşte, modificările pot fi eliminate, maşina putând fi trasnformată la loc într-un Corvette standard.Via Motorauthority
Cum sa fie FF? FF e muma padurii. Sa faci un shooting brake iti trebuie inspiratie. Iar aici americanul chiar a avut.