Coruptie la Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la Volkswagen se confrunta cu un scandal de coruptie. Doi manageri ai companiei sunt acuzati ca ar fi luat mita.
Oficialii companiei Volkswagen, cel mai mare producator de autovehicule din Europa, au declarat la sfarsitul saptamanii trecute ca doi manageri si un fost angajat sunt cercetati de un tribunal din Frankfurt, in urma unor suspiciuni de luare de mita.
Unul dintre manageri lucreaza in prezent la Audi, iar celalalt la Volkswagen, in timp ce fostul angajat facea parte tot din conducerea VW, dupa informatiile date de Hartwig von Sass, purtatorul de cuvant al companiei. Cei trei au primit 160.000 de euro (203.000 de dolari) fiecare de la distribuitorul francez de componente auto Faurecia.
Ancheta porneste de la platile ilegale facute de Faurecia catre unii directori din cadrul VW pentru facilitarea obtinerii unui contract cu producatorul auto german. "Cei doi angajati ai Volkswagen au fost suspendati din functie pana la finalizarea acestei anchete", a declarat un purtator de cuvant al VW. Faurecia este controlata de catre grupul francez Peugeot Citroen.
Unul dintre manageri lucreaza in prezent la Audi, iar celalalt la Volkswagen, in timp ce fostul angajat facea parte tot din conducerea VW, dupa informatiile date de Hartwig von Sass, purtatorul de cuvant al companiei. Cei trei au primit 160.000 de euro (203.000 de dolari) fiecare de la distribuitorul francez de componente auto Faurecia.
Ancheta porneste de la platile ilegale facute de Faurecia catre unii directori din cadrul VW pentru facilitarea obtinerii unui contract cu producatorul auto german. "Cei doi angajati ai Volkswagen au fost suspendati din functie pana la finalizarea acestei anchete", a declarat un purtator de cuvant al VW. Faurecia este controlata de catre grupul francez Peugeot Citroen.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)