Deși părea că intră încet-încet în arhiva scandalurilor auto mondiale, scandalul emisiilor Volkswagen mocnește în continuare și iese din când în când din nou la suprafață prin informații interesante. Iar ultima vine dn Coreea de Sud, acolo unde mărcile Volkswagen, Audi și Bentley au fost lovite grav din nou de autorități după ce acestea au ordonat în luna august a anului trecut scoaterea de la vânzare a 80 de modele și versiuni din showroom-urile acestor branduri.
Conform Reuters, Curtea Centrală din Seul a anunțat astăzi condamnarea la un an și jumătate de închisoare cu executare pentru unul dintre directorii diviziei sud-coreene a Grupului Volkswagen, sentința fiind argumentată prin faptul că "Volkswagen și-a sabotat credibilitatea ca brand global ca rezultat al unui delict care a cauzat daune grave la nivel social și economic" se arată în sentința sud-coreenilor.
Tribunalul din Seul nu anunță decât numele de familie al directorului condamnat - Yun, acesta fiind vizat pentru "falsificarea de documente, subminarea muncii și violarea legilor de mediu din Coreea de Sud". Oficialul sud-coreean al Grupului Volkswagen este prima persoană condamnată oficial de la izbucnirea scandalului emisiilor cunoscut în media sub numele Dieselgate.
De altfel, autoritățile din Coreea de Sud s-au dovedit cele mai aspre cu mărcile germane implicate în acest scandal.
Astfel, suspendarea vânzării celor 80 de versiuni ale modelelor VW, Audi și Bentley a fost dublată anul trecut de o amendă usturătoare, de 32 de milioane de dolari, pentru reclamă înșelătoare.via Reuters
Iti dau un exemplu: programul de munca începe la 8, fix la 8:45 ai înviorarea obligatorie. Se termina la 17:30 după care urmează la locul de munca studiul individual, în fiecare semestru ești obligat sa prezinți ceva (care sunt noutățile în domeniu, ce propui pt companie...)
Nu poți sa faci la mișto pentru ca de cotarea expunerii ai mărirea de salariu. Mândria lor le impune, ca dacă nu ai primit o mărire salariala în 5 minute iți pui demisia pe masa.......... ca sa închei pleca spre casa pe la 20/20:30
Problema este ca si alte marci pot pati la fel daca incearca sa intre peste modelele japoneze, coreene sau americane, in SUA.
Germanii insa sunt oameni de caracter si nu au sugerat ca si alte marci ar putea insela testele.
Nu ca as putea fi fan VW, dar personal le doresc succes.