Copiile Salonului Auto de la Shanghai
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Stim deja ca productaorii auto din China s-au afirmat la inceput prin clonele aproape perfecte pe care le produceau. Daca in ultimii ani aceasta tendinta s-a mai estompat, Salonul Auto de la Shanghai, care tocmai si-a inchis portile si care se desfasoara anual, vine cu exceptiile care confirma regula. De aici nu lipsesc superconcepte sport sau modele interesante, dar nici copiile totale ale unor modele deja consacrate la nivel mondial.
In 2007, la Shanghai au tronat doua "xeroxuri". Primul model este o copie fidela a lui Mercedes CLK in partea frontala, singurul lucru care nu seamana cu Mercedes fiind logo-ul constructorului, BYD, copiat insa dupa elicea celor de la BMW. In plus, spatele modelului chinez este 100% Megane CC. Masina se numeste oficial BYD F8.
Nu a fost insa singura copie grotesca existenta la Salonul Auto de la Shanghai. Huanghai Fast NCV este un amestec intre Pontiac Torrent sau, am spune noi, BMW (calandrul) in timp ce spatele poate fi recunoscut usor privind partea posterioara a unui Lexus RX.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
bafta
O zi buna !!!
de parca nu se face logan in brazilia sau india sau etc. bai bai
sa-l suspendam!!!!!!!
Cei care cumpara asa ceva sunt complici la FURT, cel putin din punct de vedere moral. Producatorii acestor clone ar trebui sa infunde puscaria.
Pacat ca tiganii, chinezii si romanii nu stiu sa aprecieze ceea ce este autentic (vezi Daciile cu emblema de Renault).
Un exemplu concret si rusinos de rasism de acum 300 de ani. Din pacate un % mare din populatia romaniei este inapoiata la evolutia sociala si morala. Cei din afara se uimesc cum de mai exista astfel de persoane si se feresc de romani pe cum pot. Uni ar trebui chiar pusi in muzeul antropologic ca sa vada lumea normala cum era acum 300 de ani. Grea este evolutia in mlastina.
Iar referitor la articol, e evident ca e mult mai usor sa copiezi decat sa imaginezi, iar asiaticii sunt renumiti pt. acest lucru. Diferenta e ca japonezii aduc la perfectiune o idee preluata, pe cand chinezii scot ieftinituri cu "imagini".
Tara merge cum merge ca MAJORITATEA populatiei nu pune mana pe munca. Cei 10% care muncesc productiv sunt fortati sa-si imparta roadele cu restul care invartesc harti si "idei". Asta o fac pana se trezesc la realitate si pleaca acolo unde munca le este rasplatita corect si pot trai decent. Si astfel au ramas o majoritate de neproducatori care se uita la monitoare si reviste si comenteaza.
Adevarat spus si asta este deoarece majoritatea dau bani pt "imagine" sau pt imaginea pe care o creeaza cu obiectul vazut in public si nicidecum pt folosinta lui. Culturile latine in general sunt cunoscute pt dorinta de a se asocia cu marci renumite pt a face "impresie". Japonezi au muncit din greu zeci de ani de zile pt a produce lucruri folositoare de o fiabilitate superioara si astfel si-au castigat un nume. Chinezi nu isi pot permite un atac direct la fiabilitate si functionalitate si incearca sa creeze o "imagine" apropriata de cei "mari". Enorma diferenta este ca ei VOR sa munceasca si o fac colectiv pe cand romani au si uitat cum se produce o bicicleta, motoreta si cred ca nici cozi de matura nu mai produc. Le cumpara de la chinezi.
Ei ai facut ceva de genu:
Imi place BMW dar iubesc Mercedes ===> Masina cu forma de mercedes si emblema de bmw si cine stie ce o mai fin.
Cat timp nu copiaza si ferrari, lamborghini sau bugatty e bine :)