Inițiat anul trecut, programul Transformation 2019-2029 al celor de la Continental implică "reducerea costurilor și creșterea eficienței."
Nemții anunță extinderea programului și vor să taie costurile anuale cu peste un miliard de euro începând din 2023. Printre motivele invocate se numără producția auto scăzută la nivel global, precum și criza economică din cauza pandemiei. Continental estimează că producția globală va reveni la nivelul din 2017 abia după anul 2025.
“Întreaga industrie auto se confruntă cu provocări uriașe. Este cea mai gravă criză din ultimii 70 de ani, iar furnizorii sunt afectați în mod particular. Căutăm soluții care să aducă un echilibru în relația cu forța de muncă a companiei,” a spus Elmar Degenhart, CEO-ul Continental.
Potrivit estimărilor oficiale, 30.000 de angajați (13.000 în Germania) vor fi afectați de măsurile prin care joburile vor fi modificate, relocate sau eliminate. “Ajustările” ar urma să fie finalizate până în 2025.
Anterior, Continental anunțase că restructurările vizează 20.000 de angajați la nivel global, dintre care 7.000 în Germania.
Via Continental
Era un fermier supărat că avea un câmp mic de pepeni, dar în fiecare zi îi mai dispărea un pepene
Acesta face o pancartă, ca să oprească furtul, şi scrie :
- Un pepene este injectat cu otravă !
A doua zi, găseşte scris:
- Acum sunt doi !
Adică covid ăsta nu contează până când eşti tu sau soţia sau mai ales părinţii !
Uşor de zis dă-l dreak de Covid când nu mori tu.
Trebuie păstrate toate regulile de prevenire ca să menţinem îmbolnăvirile zilnice sub nivelul capacităţii de tratare de sistemul medical.
O mască, spălat pe mâini, ţinut distanţa sunt reguli extrem de simple şi necesită un incredibil de mic efort !!!!
Cine comentează este extrem de leneş şi extrem de nesimţit.
PS mii de chirurgi stau de zeci şi chiar sute de ani, ore în şir la muncă cu masca pe faţă.
Ce dreak....
Nu prea au făcut o, şi au roadele "muncii" lor.
Profituri imense zeci de ani de zile şi investiţii foarte puţine.
Păi...
Sunt studii făcute de oameni de o mare capacitate intelectuală dublate de o mare profesionalitate în domeniul epidemiologiei care au spus clar:
Purtarea măştii şi distanţa, spălarea mâinilor reduc PROBABILITATEA INFECTĂRII CU 90% !
Şi sunt singura şansă pentru a nu depăşi pragul critic.
Dacă nu înţelegeţi, atunci să încerc CU cuvintele dvs
Da, dacă ai chiloţi şi pantaloni şi dai o băşină în autobuz - oricum miroase
Dar dacă dai fără chiloţi şi fără pantaloni, băşină nu rămâne parţial în textura chiloţilor şi pantalonilor şi în spaţiile respective ci
se ÎMPRĂŞTIE LIBER în autobuz, afectând cu MULT MAI MULŢI pasageri din autobuz.
Adică în primul caz cu chiloţi
(pentru dvs, sau cu mască pentru cine a înţeles deja)
vor deranja 5-10 persoane împrejur
Fără chiloţi (fără mască) va deranja 10-30 de persoane în jur dacă nu, chiar tot autobuzul - şoferul inclusiv !
Aţi înţeles?
PS nu mai stau să i-au discuţia despre mască FFP2 KN95 ...
https://www.vitesco-technologies.com/en/Home/Solutions/Products?solution=electrification
Stiai? Nu, nu stiai, dar dai din gura aiurea ca de obicei.
Mai nou esti specialist si in medicina si virusologie.
Continental îi este ruşine cu numele propriu? Vrea să scape de angajaţi?
Cam aşa de face de obicei, altă firmă, trecut anumite chestii şi angajaţi pe noua firmă, să nu se prindă lumea că prima barcă se scufundă...
Este evident, părerea mea, că nu au făcut destul cât timp inovaţia în electrificare este cam în altă parte.
Tesla îşi face propriile procesoare.... şi asta cred că zice totul.
Au lăsat cu gura căscată şi pe Nvidia cu care iniţial încercau ceva împreună dar nu a mers.
Dar mă rog, tu eşti doctorul, povesteşte ne viitorul Continetal (nu Vitesco)
Ascult/ăm
Dupa cum scrie si in text "joburile vor fi modificate, relocate sau eliminate". Continental ca si alte firme cu operatiuni imprastiate in mai multe tari profita de criza pentru a mai eficientiza costurile mutand o parte din productie in centrele dinspre est, cu mana de lucru mai ieftina.