Continental: divizia ContiTech închide 4 fabrici din Germania

de Silvian Irimia
Vineri, 31.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine.

Divizia ContiTech a companiei Continental va închide 4 fabrici în Germania și va reduce activitatea în alte două, afectând un total de 580 de angajați.

Grupul are în vedere peste 7.000 de reduceri de locuri de muncă în cadrul unui plan de restructurare pe care îl implementează de mai bine de un an, având ca obiectiv economisirea a 400 de milioane de euro anual începând din 2025.

ContiTech intenționează să închidă fabricile din Bad Blankenburg, Stolzenau și Moers, precum și locațiile combinate din Frohburg și Geithain, toate situate în Germania.

Producția din fabrica de la Hannover-Vahrenwald este de asemenea așteptată să se încheie în prima jumătate a anului 2026, urmând să fie transferată în Republica Cehă, în timp ce activitățile de la un amplasament din Hamburg vor fi reduse, a mai precizat compania.

Companiile auto din întreaga Europă au anunțat închideri de fabrici și reduceri masive de personal, pe fondul unei cereri slabe, costurilor ridicate, concurenței din partea Chinei și al unei tranziții către vehicule electrice mai lente decât era anticipat.

via Reuters

Comentarii (8)

  • unii vor zice repede ca uite, inca un semn ca vine criza.

    nu, criza nu vine singura, tu germanule sau japonezule rigid atragi criza cand te ascunzi dupa deget in incercarea de a construi pistonul perfect si cand refuzi cu incapatanare sa adopti tehnologii noi de frica ca elimini locuri de munca.

    groaznic de distructiva e frica de schimbare si baltirea asta calduta in confortul caii batute!!!

    lasa ca la altii nu vine criza, ca investesc in AI si in cercetare. o sa plangem ca ne falimenteaza china si o sa gasim tapul ispasitor perfect in politicile ue, ca na, e cel mai comod asa. dupa care o sa gasim si "solutia salvatoare", revenirea la petrol, ca sa protejam locurili di munca dom'le. la momentul ala suntem deja de mult pierduti.

    rolul de lider al europei trebuie smuls germaniei cu rigiditatea ei conservatorista, fiindca ne va duce direct in sant. poate fi preluat de tarile cu mentalitate deschisa catre inovatie: franta, beneluxul si scandinavele, tari care cumulat au cel putin aceeasi forta ca a germaniei de a trage dupa ele tot continentul.

    locomotiva germana nu mai functioneaza cum trebuie si nu mai tine pasul cu orarul. dupa 7 decenii de functionare ireprosabila, a venit vremea sa intre fie la muzeu, fie la depou pentru reparatii capitale.
    1 6
  • Lasa ca nici Franta nu e mai breaza . Europa nu mai este competitiva pt ca este din ce in ce mai scumpa, trebuie simplificate multe lucruri, nu sa se complice si mai mult, nu mai poti face nimic fara jde mii de reglementari si super birocratie
    9 2
  • petrush
    oare nemtii astia sunt asa incuiati? solutia e la mintea cocosului. sa puna un " e" mare (de la electrice) vopsit vizibil pe toate modelele de anvrelope pe care le au in productie.
    3 5
  • @petrush - problema nu e la anvelope... la componente auto e buba...ca astia produc si altceva pe langa anvelope
    4 0
  • Asta înseamnă nasol… si este doar inceputul. Cunosc multe alte cazuri care nici măcar nu sunt prezentate. Cum spunea altcineva… Europa este necompetitivă, și plină de reglementări care de care mai idioate. Așa-i când nu mai poți de bine, îți bagi singur bețe în roate, adică nu ne omoară concurenta din China, ne-am făcut-o singuri.
    La fel se va întâmpla și cu China, care ca orice imperiu expansionist va face la un moment dat implozie. Oricât se vrea altceva un imperiu tot un domino este.
    6 3
  • solutia pentru noi ar fi canalul china-constanta, cu culoar de ratzuste rosii ca sa nu se bage rusii sau turcii etc pe canalul nostru.

    trebuie sa vamuim estul si vestul, de-asta suntem intre ei.
    2 0
  • Trilulilu
    Asta însemnă să rămâi fără resurse ieftine, de calitate și sigure: gaz și petrol rusesc. Asta înseamnă să închizi centrale nucleare și să plătești curent electric triplu la preț unor "investitori verzi".
    Asta va păți întreaga UE dacă va mai asculta de papagalii verzi și "amicii" din SUA.
    2 1
  • @Trilulilu rusofilu
    la rusi pe langa pretul aparent mic la petrol si gaz trebuie sa iti vinzi si libertatea, deci nu merci, nu merita. tie ti-ar conveni, doar esti rus
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru