Compania de tehnologie Continental a anunțat luni finalizarea lucrărilor la o clădire de 8 etaje prin care extinde centrul de cercetare și dezvoltare din Iași.
Noua construcție are o capacitate de până la 1.700 de angajați și include o zonă de testare și validare completă a produselor și tehnologiilor dezvoltate în cadrul companiei. În plus, clădirea beneficiază și de spații de relaxare, săli de conferință și bucătarii într-un concept modern de design interior cu spații verzi integrate.
Angajații Continental din Iași lucrează în prezent la proiecte precum dezvoltarea de sisteme autonome pentru mediul urban în parteneriat cu inginerii Continental din Germania și cu studenții unei universități tehnice din Iași.
Alte proiecte vizează dezvoltarea de unități de control a geamurilor și trapei, dar și aplicații de navigație și multimedia. În plus, inginerii din Iași sunt implicați în dezvoltarea unui nou sistem de frână într-un format compact care sporește eficiența procesului de frânare.
Cu numai o lună în urmă, Continental a anunțat un proiect asemănător la Timișoara, acolo unde centrul de cercetare și dezvoltare va fi extins cu o clădire de 6 etaje pentru 1.700 de angajați. Angajații Continental din Timișoara vor vor lucra, printre altele, la soluții hardware și software pentru sisteme de siguranță sau de navigație.
Via Continental
Astia de la Conti sunt dracu'gol!
PS La Iasi se lucreaza inca de anul trecut din vara a extinderea facilitatilor. Practic au mai "plantat" un corp de cladire identic cu ce era. Interesant e ca zona/cartierul unde sunt cei de la Continental era una dintre cele mai horror zone ale orasului.
Probabilitatea ca tu, daca traiesti in Iasi, sa primesti apa, gaz sau electricitate prin instalatiile produse in "zona aia horror" a orasului, este de 100%. E la fel de mare precum ignoranta ta.
In alta ordine de idei, e bine ca se dezvolta chestii de inalta tehnologie la noi. Partea mai putin buna e ca in Romania raman doar banii de salarii si cafea. Banu gros rezultat din vanzarea produselor dezvoltate la noi, raman la Continental A.G. in Deutschland.
Si la Dieselgate tot o firma la fel de mare si cu acelasi profil precum Continental a fost implicata, recte Bosch.
Probabil tot acelasi " nu te preocupa tu" au primit si cei ce-au mers sa-l traga de maneca pe responsabilul WV din SUA ca dieselurile lor fentau sistemul.
Un "nu te preocupa tu" care i-a costat pe cei de la WV vreo 30 miliarde $ fara pierderea pe capitalizarea bursiera. Si inca ii mai costa si-i mai urmareste subiectul.
Nu te preocupa tu, dormi linistit, CEO + Bosch vegheaza pentru tine.