Constructorul Nio a anunțat recent în cadrul unei conferințe care a avut loc în China că pregătește lansarea unei noi baterii pentru mașini electrice, a cărei principală caracteristică este capacitatea de 150 kWh.
O astfel de capacitate este de circa două ori mai mare decât capacitatea bateriilor utilizate de cele mai multe modele de pe piață.
Producătorul chinez susține că modelele electrice care vor fi echipate cu o astfel de baterie vor avea o autonomie de circa 900 de kilometri.
Aceasta a fost însă calculată pe baza standardului NEDC, folosit în continuare în China, dar care în Europa a fost deja înlocuit de standardul mai realist WLTP. Cel mai probabil, autonomia va fi de 700-750 de kilometri când va fi calculată pe baza protocolului WLTP.
De asemenea, Nio susține că dimensiunea bateriei va fi similară cu celelalte baterii pe care le oferă în prezent, însă nu precizează prin ce metode a reușit acest lucru.
În prezent, modelele Nio sunt echipate cu baterii de 70 kWh și 84 kWh, iar în curând vor fi disponibile și cu baterii de 100 kWh.
Nu este clar când vor fi lansate și primele modele Nio cu bateriile de 150 kWh.Nio a înregistrat vânzări record de 4.700 de unități în luna septembrie, iar în cursul anului 2021 se va lansa oficial și pe piața din Europa, inițial în Norvegia, Danemarca și Marea Britanie.
Via Motor.es
O tona de:
lithium hexafluorophosphate (LiPF6), lithium hexafluoroarsenate monohydrate (LiAsF6), lithium perchlorate (LiClO4), lithium tetrafluoroborate (LiBF4), and lithium triflate (LiCF3SO3)
si multe multe alte substante amestecate in cel mai diabolic mod cu putinta.
Un astfel de motor exista doar pe youtube care de fapt sunt trucuri care ascund o baterie, campuri magnetice generate de curent alternativ sau se conecteaza ascuns la priza.
Urmăresc de multă vreme Nio, e o mașină superbă, calitate înaltă a materialelor, design superb, tehnologie! EC6 e modelul pe care mi-l doresc, sau ET7 pe care îl vom vedea pe 9 ianuarie (Nio Day)
Nio blue Sky!