Constructorii caută diverse metode prin care să îndeplinească noile cerinţe legislative pentru emisii care vor intra în vigoare în 2020, iar una dintre direcţii este lansarea unor modele electrice.
O altă iniţiativă este îmbunatăţirea tehnologiilor de construcţie prin utilizarea unor materiale mai uşoare, iar Mercedes se gândeşte deja la o strategie concretă pentru viitoarea generaţie Clasa C, care va fi lansată în preajma anului 2020. Astfel, producătorul german va utiliza mai mult aluminiu, un element chimic rezistent şi semnificativ mai uşor decât metalele clasice, care va fi îmbinat cu oţelul printr-un nou proces tehnologic.
Prin utilizarea unei cantităţi mai mare de aluminiu, Mercedes va reuşi să reducă masa totală a Clasei C, dar şi consumul de carburant, ceea ce va avea ca efect secundar şi o scădere a emisiilor poluante. În prezent, cel mai uşor Mercedes Clasa C este versiunea de bază, care ajunge la 1.395 kilograme fără niciun echipament opţional.
Până la lansarea noului Clasa C, constructorul german pregăteşte un facelift pentru actuala generaţie.
Informaţiile sunt confirmate şi de o serie de teste efectuate în cursul lunii aprilie cu o versiune facelift camuflată.Via Motor 1
Comentarii (2)