Constructorii răsuflă uşuraţi: americanii vor să revizuiască normele de emisii pentru 2025

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Joi, 19.01.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitorul preşedinte al Agenţiei pentru Mediu din Statele Unite va revizui normele dure de emisii planificate pentru 2025, astfel că producătorii auto au speranţe că vor obţine o înţelegere mai bună.

La sfârşitul anului trecut, Agenţia pentru Mediu (EPA) din Statele Unite a anunţat că noile norme de emisii planificate pentru 2025 vor intra în vigoare conform planificării iniţiale, în ciuda faptului că producătorii auto au solicitat o amânare a discuţiilor până după 20 ianuarie, atunci când Donald Trump va fi instalat oficial ca preşedinte al SUA.

Legislaţia prevedea că o decizie finală în acest sens putea fi luată până în aprilie 2018, iar constructorii au criticat graba de a bloca normele de emisii cu mai bine de un an înainte de termenul limită. În plus, aceştia au argumentat că viitoarele norme de poluare necesită investiţii majore şi că nu sunt în concordanţă cu cerinţele clienţilor.

Urmareste Automarket
Solicitările producătorilor ar putea fi însă acceptate în cele din urmă sub noua administraţie a lui Trump. Scott Pruitt, cel care va prelua postul de preşedinte al EPA după investirea lui Trump, a anunţat deja că intenţionează să revizuiască normele de emisii.
"Merită să analizăm şi voi analiza asta", a precizat el.

Trump s-a declarat în numeroase rânduri împotriva fenomenului de încălzire globală, însă schimbarea legislaţiei nu va fi deloc un proces simplu. Întrucât nu este vorba despre o lege nouă, legislaţia americană prevede un proces de lungă durată înainte ca actualele norme să fie retrase şi, chiar şi atunci, există şanse ca anumite organizaţii de mediu să dea statul în judecată.

Via Automotive News

Comentarii (2)

  • inexorabil
    Na poftim! indulgenţă din partea administraţiei Trump, acesta din urmă anunţând măsura cu pricina cu ceva vreme în urmă. Astfel, cine ar prefera să rămână prizonierul iluziei că EPA profită de legislaţia aspră în domeniu ca să doboare v.a.g. în folosul lui opel motors (care şi-a achitat datoriile către stat şi, pe de altă parte, va miza, în continuare, pe Diesel: Duramax V8 şi Opel MDE) ?
    5 0
  • nu e dupa trump ca nu conduce correa de nord.
    iar producatorii sunt penali, inclusiv la propriu. dupa ei nici airbagurile n-ar fi existat azi ca niciun client nu vrea sa plateasca mii de dolari pt ele. :/
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru