Constructorii auto vor credite bancare ca să depășească criza COVID-19: pe listă se află Daimler, Toyota sau Fiat-Chrysler

de Paul Cosma
Vineri, 27.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai mulți constructori auto, printre care Daimler, Toyota sau Fiat-Chrysler, vor să împrumute bani de la bănci pentru a depăși criza generată de pandemia de coronavirus. Daimler vrea 10 miliarde de euro, Toyota caută finanțare de circa 8.3 miliarde de euro, în timp ce FCA a obținut deja o linie de credit de 3.5 miliarde de euro.

Problemele de lichiditate provocate de pandemia de coronavirus încep să afecteze producătorii auto, care se văd nevoiți să caute finanțare externă.

Potrivit Bloomberg, Daimler poartă negocieri cu diferite bănci pentru un credit de circa 10 miliarde de euro, care să ajute grupul să facă față crizei din această perioadă. Anunțul privind contractarea creditului ar urma să fie făcut săptămâna viitoare.

Presa japoneză susține că Toyota caută să obțină un credit de aproximativ 8.3 miliarde de euro de la băncile din Țara Soarelui Răsare.

În plus, grupul Fiat-Chrysler a anunțat deja că a semnat contractul de finanțare pentru un credit de 3.5 miliarde de euro, în „scop corporativ general și pentru nevoile de capital de lucru”.

Via Automotive News, Reuters

Comentarii (2)

  • Si inainte de pandemie erau interzise imprumuturile de la banci ? Se faceau si inainte, oricum vin vremuri si mai bune pentru banci.
    7 0
  • inexorabil
    Normal, Dane. Alias lovitura de graţie din partea…EMOL. Că doar reţeaua bancară globală le aparţine autoritar înalţilor sforari, adică “invizibilor” stăpâni ai Mingii (cu meridiane şi paralele). Başca EMOL coincide cu gaura neagră care va absorbi, până la venirea şi înscăunarea lui michiduţă junior, tot ce este valoros şi indispensabil pentru viaţa prostimii planetare. Isteaţă nevoie mare, o va face numai “cu legea în gură/în mână”. Na! Mai zi ceva.

    Straniu este că, de când am păşit pe tăpşanul “libertăţii” postdecembriste, piaţa cărţii s-a ticsit de “îndreptare” cu titlul şablonard (puţin variat deci) “Cum să reuşeşti/să dai lovitura în afaceri”, în care sunt prezentate/detaliate abilităţile necesare (oricum, nu toate, din motive lesne de înţeles), niciodată însă…abilii. Probabil fiindcă autorii oricum n-au acces pe “tărâmul interzis”, dar şi ţin dumnezeieşte la prăpădita şi liniara lor viaţă trupească, aşa că de ce să se “complice” precum acel ”imprudent” fatalmente de Serge Monast? La urma urmei, spiritul deontologiei (nu doar în sector jurnalistic) se traduce astfel: “Fă tot ce este de cuviinţă ca să trăieşti” (bine, rău, dar să trăieşti…). Pe baza acestei (noi) ideologii, cam tot ce înseamnă mass-media a încăput pe mâinile corporaţiilor “sincere”, “binevoitoare” şi “constructive”. A, şi dă driaptaaa.
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru