Problemele de lichiditate provocate de pandemia de coronavirus încep să afecteze producătorii auto, care se văd nevoiți să caute finanțare externă.
Potrivit Bloomberg, Daimler poartă negocieri cu diferite bănci pentru un credit de circa 10 miliarde de euro, care să ajute grupul să facă față crizei din această perioadă. Anunțul privind contractarea creditului ar urma să fie făcut săptămâna viitoare.
Presa japoneză susține că Toyota caută să obțină un credit de aproximativ 8.3 miliarde de euro de la băncile din Țara Soarelui Răsare.
În plus, grupul Fiat-Chrysler a anunțat deja că a semnat contractul de finanțare pentru un credit de 3.5 miliarde de euro, în „scop corporativ general și pentru nevoile de capital de lucru”.
Via Automotive News, Reuters
Straniu este că, de când am păşit pe tăpşanul “libertăţii” postdecembriste, piaţa cărţii s-a ticsit de “îndreptare” cu titlul şablonard (puţin variat deci) “Cum să reuşeşti/să dai lovitura în afaceri”, în care sunt prezentate/detaliate abilităţile necesare (oricum, nu toate, din motive lesne de înţeles), niciodată însă…abilii. Probabil fiindcă autorii oricum n-au acces pe “tărâmul interzis”, dar şi ţin dumnezeieşte la prăpădita şi liniara lor viaţă trupească, aşa că de ce să se “complice” precum acel ”imprudent” fatalmente de Serge Monast? La urma urmei, spiritul deontologiei (nu doar în sector jurnalistic) se traduce astfel: “Fă tot ce este de cuviinţă ca să trăieşti” (bine, rău, dar să trăieşti…). Pe baza acestei (noi) ideologii, cam tot ce înseamnă mass-media a încăput pe mâinile corporaţiilor “sincere”, “binevoitoare” şi “constructive”. A, şi dă driaptaaa.