Aflați în pauză forțată de pandemia de coronavirus SARS-CoV-2, constructorii auto se reorientează și analizează posibilitatea de a utiliza parțial tehnologia de ultimă oră de care dispun pentru a ajuta la producția de aparatură medicală atât de căutată în această perioadă.
Dacă Volkswagen, Porsche și BMW au anunțat că sunt gata să pună la dispoziție imprimantele 3D industriale de care dispun la uzinele proprii pentru producția de sisteme medicale de ventilație în Germania, un grup format ad-hoc de Nissan și McLaren a prezentat deja un prototip de ventilator medical care poate fi produs la uzinele proprii din Marea Britanie. Aprobarea acestuia va dura mai puțin de o săptămână.
În Italia, cea mai afectată țară europeană în pandemia care a luat pe nepregătite întregul Globul, Ferrari și Fiat au anunțat că vor face tot posibilul să ajute compania Siare Engineering, cel mai mare producător de ventilatoare medicale din Peninsulă, să crească ritmul de producție.
"Echipamentele medicale sunt o zonă nouă pentru noi. Skoda din Cehia ar putea ajuta la creșterea producției de aparatură medicală.
Dar imediat după ce vom înțelege nevoile și vom primi un șablon, putem începe treaba", au declarat oficialii Volkswagen, care susțin că și fabricaVolkswagen beneficiază de 125 de imprimante 3D industriale, iar compania a contactat deja potențiali furnizori de materiale pentru construcția de prototipuri.
via AN (înreg.)
Sunt in stare si aici sa te pacaleasca cu ceva si in loc de O2 sa te "ventileze" cu CO2 sau alte mizerii in care sunt experti...
Începeți să o dați în bălării deja.
Treaba este una foarte serioasă și delicată.
Și cred că omenirea abia acum s-a trezit din beția distracțiilor și a miștoului făcut de zeci de ani.
Serios vb, e foarte bine ca se regrupeaza producatorii si fac aparatura, masti, dezinfectanti, cine ce poate etc, atata timp cat merge productia pt. ei e mai bine decat deloc, iar spitalele si bolnavii au mare nevoie acum de aparatura si dotari........
@Tatraurs cred ca te-ai inflamat inutil.
Nu doar la VW se mai strica motoare, ca sa stii. In 2019 sute de mii de masini au fost rechemate in service de Mazda, pt probleme la motorul Skyactiv-X, probleme la sistemul de dezactivare a cilindrilor.
Greseala grupului VW a fost ca s-au bagat si ei in trend-ul asta de downsizing. Asa se intampla cand fortezi motoare mici, si incerci sa-i supra-alimentezi cat mai mult.
In momentul ala ai de ales, lasi pacientii fara aparate sa moara azi/maine sau incerci un aparat de ventilare facut de VW si speri sa mearga bine. Eu as alege un aparat de la VW. E mai bine decat nimic.