Peugeot a anunţat că va scădea cu 33% ritmul de producţie a noului 208 din cauza cererii mai scăzute decât cea planificată de constructorul francez. Astfel, ritmul orar de producţie a modelului de clasă mică a celor de la Peugeot va coborî de la 52 la 35 de maşini la uzina de la Poissy, Franţa, în timp ce producţia la uzina din Trnava, a doua care fabrică 208, va fi şi ea afectată.
Măsurile constructorului vin în ciuda faptului că modelul francez este un succes de piaţă. Deşi Peugeot 208 s-a clasat pe locul al doilea în clasamentul celor mai vândute modele de segment B în Europa (după VW Polo), modelul din Hexagon este victima unei pieţe europene în cădere liberă, chiar şi piaţa germană - altă dată stâlpul zonei euro la capitolul vânzări auto - suferind o scădere de aproape 10% în luna august a acestui an. "Scăderea ritmului de producţie va începe acum, iar schimbul ed noapte va fi oprit în cursul lunii decembrie. Am înregistrat un succes remarcabil cu 208 la nivelul cotei de piaţă pe Europa, însă totul s-a întâmplat în condiţiile unei pieţe în scădere", a declarat unul dintre purtătorii de cuvânt PSA citaţi de agenţia Just-Auto.
Criza vânzărilor auto din Europa nu i-a afectat doar pe francezi, germanii fiind de asemenea loviţi de cifrele în scădere.
Astfel, VW Group şi-a revizuit în jos targetul de vânzări pentru 2012 în Europa, noua prognoză a celui mai mare constructor auto european previzionând cu 140.000 de maşini mai puţin pentru tot anul în curs.via Just Auto (înreg.)
Comentarii (2)