Într-o scrisoare comună semnată de producătorii auto, activiștii de mediu și grupurile de consumatori, autorităților de la Bruxelles li se semnalează nevoia de revizuire a directivei europene privind instalarea infrastructurii pentru combustibilii alternativii.
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), ONG-ul T&E și Organizația Europeană a Consumatorilor (BEUC) vor ca directiva UE să fie modificată pentru ca infrastructura necesară mașinilor electrice să ajungă la un milion de puncte de încărcare publice până în 2024, respectiv 3 milioane până în 2029.
Potrivit documentului, fiecare stat membru ar trebui să aibă ținte clare în acest sens, în funcție de cererea de mașini electrice pe fiecare piață în parte. Entitățile menționate spun că noua directivă ar putea să aducă un milion de locuri de muncă suplimentare la nivelul UE.
“Constructorii europeni se întrec în lansarea de noi mașini electrice, în tranziția către e-mobilitate. Dar acest efort uriaș este pus în pericol de întârzierea dezvoltării infrastructurii de încărcare în UE. Comisia Europeană trebuie să acționeze rapid și să stabilească obiective pentru dezvoltarea stațiilor de încărcare în statele membre. Pe lângă stațiile publice, trebuie să ne concentrăm și pe dezvoltarea stațiilor de încărcare private și a celor de la locurile de muncă,” a declarat Oliver Zipse, șeful BMW și președintele ACEA.
Un raport recent arată că în Uniunea Europeană sunt disponibile aproximativ 250.000 de puncte de încărcare publice pentru mașini electrice.
Via ACEA
Ei cer statelor să le facă infrastructura din banii cetăţenilor
Cum dreaq a REUŞIT DEJA Tesla să îşi facă propria reţea de încărcare (şi cu ponderea celor cu încărcare de mare putere mare, mai mare decât oricare altă reţea) pe tot teritoriul SUA ?
Care este mult mai mare decât Europa (fără Rusia)!
Nu mai zicem că şi o parte din Canada, Mexic şi au intrat şi o parte în Europa!
Şi Tesla au început când aveau veniturile mai mici de 10 ori decât orice constructor dinozaur din top 5 !
Ce ruşine măi BMW, Mercedes, VAG, Stelantis şi restu
De 20 sa faca statii de incarcare si de alte 20 MILIARDE spitale sa trateze bolnavi de plamani.
Sa mai ia si de la Mercedes, BMW, ca au fost mana in mana si au primit toti amenzi.
vezi ca i-ai uitat pe copilasii cu cancer
Pai ce facem aicea?
Da Tesla a construit singura, dar asta pentru ca a vrut sa poata vinde masini electrice. Pe de alta parte UE impune limitari de emisii si oarecum obliga producatorii sa vanda masini electrice, deci are cumva o responsabilitate sa-i si ajute. Se poate spune ca ajutorul vine sub forma bonusurilor pentru masinile electrice, dar daca e sa ne uitam peste ocean, alea exista si in state.
Ca punct de vedere personal si eu cred ca UE ar trebui sa sustina prin masuri legislative dezvoltarea retelei de incarcare, dar nu cu bani cheltuiti in mod direct.
@@iedik poate ne spui si noua ce subventii a primit Tesla, ca eu nu am gasit nimic. Am gasit ca a primit un imprumut pe care l-a returnat cu dobanda (fata de alti producatori care inca nu au returnat banii).
De ce tace UE si altii, pai ca sunt in aceeasi situatie cu firmele lor...politica asta, isi baga coada peste tot
Tesla a pornit cu un capital initial si a aratat ce poate face. De atunci tot investeste bani pentru a creste productia (care este inca sub cerere) si pentru a dezvolta modele noi.
Pe baza rezultatelor de pana acum, investitorii au incredere ca odata ce vor putea fi produse volume insemnate, profitul va fi suficient de mare. Acum tesla investeste in constructia de fabrici si dezvoltare de modele noi, de aceea profitul este redus (nu negativ).
@Jhonny daca nu ai ideie despre un domeniu e mai bine sa te informezi ca altfel te faci de ras. Nasa nu a mai fost in stare sa lanseze singura oameni pe orbita de ceva ani (apela la rusi) si chiar atunci cand o facea se baza pe contractori pentru productia/dezvoltarea de componente. La momentul asta NASA finanteaza mai multe companii private pentru a dezvolta diverse proiecte iar SpaceX este de departe solutia cea mai avansata/ieftina.
Geamul s-a spart pentru că a fost lovită prima dată ușa, geamul s-a deplasat și când a fost lovit a cedat
În testele de laborator, doar geamul fiind lovit, acesta nu s-a spart
Despre profit, trebuie să înțelegi faptul că ei au capitalizare , cashflow, și fac investiții mai mari decât ce bani au și este absolut normal