Constructorii auto au facut donatii pentru victimele din Haiti
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Tragedia produsa saptamana trecuta in Haiti a mobilizat mai multe vedete si autoritati dar si marile nume din industria auto. Constructorii nu au stat prea mult pe ganduri si au sarit in ajutor fie cu bani fie cu echipamente.
Divizia americana Honda a reusit sa doneze 300.000 de dolari si sa contribuie cu echipament pretios la ameliorarea situatiei. Pana in prezent insa, Toyota s-a dovedit cel mai darnic producator auto, donand aproximativ 500.000 de dolari in contul organizatiilor Crucea Rosie, Salvati Copii si Doctori fara frontiere, responsabile pentru ajutorarea haitienilor afectati de cutremur.
Alaturi de Toyota si Honda s-au aflat si ceilalti constructori de renume. Hyundai a donat 100.000 de dolari Comitetului International al Crucii Rosii, in timp ce Nissan a adunat pentru aceasta cauza nobila 50.000 de dolari din partea angajatilor, 30.000 de dolari din partea diviziilor nord-americane si canadiene si a promis inca 100.000 de dolari atunci cand situatia se va stabiliza si vor incepe lucrarile de reconstructie.
Presedintele executiv Chrysler si-a scos la licitatie propria masina in cadrul ultimei editii a Globului de Aur. Masina, un Chrysler 300C, a fost semnata de peste 300 de vedete prezente la eveniment si va fi vanduta cu aproximativ 1 milion de euro in cadrul unei licitatii. Suma va fi mai apoi donata Crucii Rosii americane.
General Motors, celalalt conglomerat din Detroit aflat la ananghie, a donat 100.000 de dolari si a pus la dispzitie un mini-site unde muncitorii sai pot dona sume de bani. Ford a promis o suma de bani din partea sa si a muncitorilor sai precum si ajutor specializat in identificarea problemelor din Port au Prince.
Lista constructorilor de automobile a fost inchisa de un furnizor, mai exact Eaton, care a donat 100.000 de dolari pentru Crucea Rosie Americana.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (1)