Connaught pregateste hibrid supersportiv

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 29.03.2007
Producatorul britanic, Connaught Motor Company, pregateste un hibrid sportiv de inalta performanta.

Connaught Motor Company, producator auto din Marea Britanie, a pus bazele noului sau centru de cercetare si dezvoltare in Tara Galilor. Compania britanica dezvolta in prezent primul hibrid sport coupe de inalta performanta. Connaught a investit 17 milioane de euro in dezvoltarea noii uzine de productie care isi va imbogati staff-ul tehnic cu 200 de noi angajati in urmatorii trei ani.

Brand-ul britanic a fost reinfiintat in anul 2002, dupa 40 de ani de inactivitate. De atunci a realizat cinci prototipuri mondiale si se pregateste in prezent sa demareze productia vehiculului sportiv, Type-D. Primele modele vor fi livrate doar in Tara Galilor la inceputul anului 2008. Compania se asteapta sa produca 100 de exemplare in primul an, 250 in al doilea si sa atinga un target de 1000 de vehicule pe cinci ani.

Connaught Type D GT Syracuse va fi echipat cu un motor V10 supraalimentat de 2.0 litri care va produce 300 de cai putere. Acesta va fi urmat de un hibrid sport de inalta performanta ale carui emisii CO2 vor fi cu 30% mai mici decat ale celorlalte vehicule din aceasta clasa.

Connaught a afirmat ca hibridul sportiv va avea un consum de 5.6 l/100 km. Viteza maxima, potrivit constructorului britanic, va fi de 240 km/h, hibridul urmand sa atinga 0-100 km/h in doar 6.2 secunde.

Comentarii (4)

  • este rea de tot
    Este rea masina asta, ce fata de suparata are dar parca seamana putin cu Mustang-ul nuuu.... la capitolul cp sta bine dar cu viteza nu ma prea incantasi consumul este f bun si demarajul.
    0 0
  • AndreiRN
    Oauuuuu
    2 litri V10 !!!! Interesant conceptul dar parca merge impotriva curentului. Un astfel de motor streseaza componentele mecanice la maxim si asta va creea o uzura tot maxima. O sa fie poate o masina pt colectionari si dupa 10 ani de folosinta ajunge cu 6000km la bord.
    0 0
  • pt AndreiRN
    nu cred ca motorul va uza componentele masini pt ca cei care ai facut masina sunt ingineri nu femei de servici si au luat in calcul toate variantele (sper) ramane de vazut cine s-a inselat
    0 0
  • AndreiRN
    Performanta si uzura
    Inca nu sa inventat metalul super flexibil si fara expansiune termala. (Ba da dar nu este ieftin) Uni constructori de motoare impregneaza suprafata cilindrului cu vidia, sau ceramica sau chiar si praf de diamant industrial pt a reduce uzura segmentilor si a mari longevitatea unui motor. Dar britanici nu sunt de loc cunoscuti pt inginerie robusta in acest domeniu ci motoare de curse foarte puternice dar o viata ff scurta. Istoria ne spune asta. Triumful si MG si ...... au fost eliminati din competitia constructorilor de masini datorita ......
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru