Condusul pe rute cunoscute poate fi periculos
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Doctorul Andre Bresges si reprezentanti ai Spitalului Universitar Essen si ai Academiei de Politie au studiat posibilitatea scaderii nivelului de concentrare al soferului atunci cand acesta parcurge un traseu cunoscut. Echipa de cercetare a testat doua grupuri de soferi: primii 16 experimentati, ceilalti 16 cu mai putina experienta.
Testul a fost efectuat cu ajutorul unui simulator de condus. Astfel, subiectii au urmarit parcurgerea unui traseu timp de sase minute dupa care au condus, cu ajutorul simulatorului, pe aceeasi ruta pana cand s-au familiarizat cu aceasta. La final le-a fost masurata activitatea cerebrala in timp ce conduceau pe ruta prestabilita.
Studiul a concluzionat ca, atat in cazul soferilor cu experienta cat si in cazul celor fara experienta, condusul pe trasee cunoscute poate fi periculos, deoarece creierul nu e la fel de activ ca atunci cand soferii merg pe rute noi.
Rezultatele studiului au fost implementate in cursurile politiei si vor fi folosite pentru a spori securitatea rutiera.
via | canadiandriver.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
cele de sus vor fi tratate ca o gluma ,deoarece la noi exista gropi peste TOT.