În urmă cu 10 ani, nemții de la Porsche prezentau lumii întregi modelul 918 Spyder. Un hypercar hibrid care a făcut parte din așa numita "Sfântă Treime a Hypercar-urilor" alături de Ferrari LaFerrari și McLaren P1.
SUCCESOR ELECTRIC PENTRU 918 SPYDER
Acum, constructorul german de automobile dezvăluie conceptul Mission X. De această dată vorbim despre un hypercar electric, care ar putea anunța un succesor pentru 918 Spyder.
Reprezentanții companiei nu au precizat dacă și când va intra în producția de serie, fie ea și limitată, dar cu siguranță Mission X pare pregătit să o facă.
Porsche a creionat și câteva obiective pentru acest Mission X: să fie cea mai rapidă mașină de serie de pe Nurburgring, să ofere mai multă apăsare la sol decât actualul 911 GT3 RS (adică peste 860 kg la 285 km/h) și să aibă un raport putere/greutate de 1 CP per kilogram.
Deși nu este nimic oficial, unele publicații susțin că acest Mission X ar oferi 1.521 CP, ceea ce ar însemna o masă proprie de 1.521 de kilograme.
Deloc rău având în vedere că Rimac Nevera depășește 2 tone.În ceea ce privește dimesiunile, Porsche Mission X are o lungime de 4.596 milimetri, o lățime de 1.999 mm, 1.199 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul măsoară 2.728 milimetri. Cu alte cuvinte, îl putem compara cu 918 Spyder.
Pentru design, echipa de creație și-a îndreptat atenția către prototipurile care aleargă la Le Mans.
ARHITECTURĂ LA 900V
O informație împărtășită de reprezentanții Porsche este că Mission X dispune de o arhitectură la 900V, ceea ce i-ar permite să se încarce de două ori mai repede decât Taycan.
Rămâne de văzut dacă, pentru moment, conceptul Mission X va intra în producția de serie.
via Porsche
Nici fata nici spate, zici ca e un model generic facut de un tinar pasionat de modelare 3D si apoi aplicata sigla Porsche. Putea sa aplica sigla Dacia, ca la fel era.
Din fata cel putin este clar o evolutie a modelului lor de faruri, 2 "dungi" verticale (si Zonda si Huayra)
Stii ca Rimac face parte din grupul VAG, nu?! Niste invarteli corporate, Rimac Porsche, Bugatti, VW....
Porsche a scris legendă si povestea continua.
Nu renunță nimeni la Porsche, au clienți pe viața, ok ca își iau unii și altceva… no problem, ca de aia au garaje pentru 10 masini…
Eu de Panamera is vrăjit pe veci, nu-mi permit luxul de a avea una, dar… noroc ca am vecin care știe si nu-l deranjează s-o împrumute… o bijuterie!!!
PS are si Taycan, dar zice ca-i moartea pasiunii.