Renault pariază din ce în ce mai mult pe electrificare. Până în 2030, constructorul francez de automobile intenționează să aibă un portofoliul format integral din modele cu zero emisii.
Acum, producătorul din Hexagon publică o primă imagine cu un viitor concept "care simbolizează angajamentul său pentru o strategie sustenabilă". Acesta va fi echipat cu motor alimentat cu hidrogen.
Francezii nu au oferit mai multe detalii, precizând doar că viitorul concept a fost proiectat sub conducerea lui Gilles Vidal, director de design Renault.
Noul concept Renault va fi prezentat în luna mai 2022.
via Renault
Benzinarele și hibridele vor fi superioare zeci de ani de acum înainte.
Spiritele aventuriere și generoase pot investi în tehnologii noi. Sigur vor salva coropișnițele din Galapagos.
Industria auto trebuie sa isi uneasca mintile si gaseasca solutii viabile pentru hidrogen, si sa renunte la electro-troace...
Hidrogenul este viitorul, indiferent daca sectantilor Tesla si electro le place sau nu.
Da, hidrogenul nu este inca complet verde, dar investitiile si cercetarile merg in directia buna.
Cel mai bine se vede ca istericilor "eco" nu le pasa de planeta nici macar cat imi pasa mie e ca sunt impotriva hidrogenului.
Saracie! Aia e ceea ce vor domnii la costume scumpe si cu creierii imbibati cu comunism si antiamericanism. Li se rupe lor de planeta. Vor putere pt ei si saracie impartita echitabil tuturor celorlalti.
E o prostie sa vrem mașini cu zero emisii atât de repede....cea mai bună varianta este sa le folosim pe cele electrice în oraș pe distante scurte și medii iar pt distante lungi folosim încă motorul termic (eventual ca un range extender) pana evoluează tehnologia bateriilor nu bălării fără sens cum este hidrogenul
In zona asta văd Electricele un mare avantaj pentru cine dispune de acești bani dar nu are 2-3 milioane de dat pe un Bugatti de exemplu. Plus ca toate super mașinile (motoare clasice) sunt serii limitate sau producție limitată, cu timpi mai de așteptare. Cu siguranța câțiva si-ar dori ca si Gadget o electrică chiar dacă SH cu peste 400 CP sa zicem la 25.000 euro. Ca sa nu provoc confuzie… 90% din piața nu-si permite electrice, dar sa ne obișnuim sa avem de toate: clasice, electrice, hidrogen. Nivelul de dezvoltare a infrastructurii este mult diferit la nivelul planetei la fel puterea de cumpărare si criteriile de achiziție. Sa nu uitam cam toată piața serviciilor trăiește la limita (mai mult sau mai puțin) si mulți au nevoie de flote auto impresionante, ori in aceste cazuri prețul de achiziție, autonomie altfel spus cost/km in primii 2-3 ani de utilizare dictează ce se va achiziționa. Pentru asta după cum știm un simplu Excel rezolva dilema si oricât am lauda unii si alții in stânga sau in dreapta nu schimbam nimic… si atunci la ce rost?
Din viața reala… am fost cu un Volvo XC60 (benzinar) la revizia de 15.000 si am întrebat cum merge cu Electricele. Vânzătorul (dealer-ul) mi-a spus simplu ca nu merg din cauza infrastructuri, preț si reticienta. Menționez zero subvenții in zona pentru electrice, nu au existat si cel mai probabil nu vor exista… cum este si normal părerea mea. La fel de menționat ca “orășelul” de peste 1 mil. locuitori are o comunitate destul de însemnată de omeni care-si permit electrice si unele cazuri după cum am mai spus exista ca si a 2-a sau cel mai frecvent a 3-a masina. Exclusiv oraș… abia fac 10.000 km pe an, dar pentru ei este ok… si nu o sa mai repet de ce.