Concept Renault cu motor alimentat cu hidrogen. Debutează în mai 2022

de Alexandru Monenciu
Vineri, 18.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul francez de automobile a publicat o primă imagine cu un viitor concept, echipat cu motor alimentat cu hidrogen. Aceasta va debuta oficial în luna mai 2022.

Renault pariază din ce în ce mai mult pe electrificare. Până în 2030, constructorul francez de automobile intenționează să aibă un portofoliul format integral din modele cu zero emisii.

Acum, producătorul din Hexagon publică o primă imagine cu un viitor concept "care simbolizează angajamentul său pentru o strategie sustenabilă". Acesta va fi echipat cu motor alimentat cu hidrogen.

Francezii nu au oferit mai multe detalii, precizând doar că viitorul concept a fost proiectat sub conducerea lui Gilles Vidal, director de design Renault.

Noul concept Renault va fi prezentat în luna mai 2022.

via Renault

Comentarii (10)

  • E ca si cum... masinile electrice sunt un pas intermediar catre cele pe hidrogen. Cine ar fi crezut-o si pe asta? :D
    15 4
  • Pas intermediar înseamnă tehnologie matură prin 2050.

    Benzinarele și hibridele vor fi superioare zeci de ani de acum înainte.

    Spiritele aventuriere și generoase pot investi în tehnologii noi. Sigur vor salva coropișnițele din Galapagos.
    8 5
  • Hell yeah!
    Industria auto trebuie sa isi uneasca mintile si gaseasca solutii viabile pentru hidrogen, si sa renunte la electro-troace...
    Hidrogenul este viitorul, indiferent daca sectantilor Tesla si electro le place sau nu.
    Da, hidrogenul nu este inca complet verde, dar investitiile si cercetarile merg in directia buna.
    15 3
  • Asta e calea de urmat. Masinutzele cu baterii sunt o gluma proasta si un drum infundat. Cine are cap a inteles asta din start. Chiar si sefii din industria auto. Numai ca nu au avut de ales din cauza mutantului birocratic care e UE. Zi de zi tot mai multi se conving ca bateriile nu sunt solutia.

    Cel mai bine se vede ca istericilor "eco" nu le pasa de planeta nici macar cat imi pasa mie e ca sunt impotriva hidrogenului.

    Saracie! Aia e ceea ce vor domnii la costume scumpe si cu creierii imbibati cu comunism si antiamericanism. Li se rupe lor de planeta. Vor putere pt ei si saracie impartita echitabil tuturor celorlalti.
    13 3
  • Seriff
    @PMC logic, de fapt asta se vrea, limitarea libertatii omului de rand, bogatii tot in S500 vor merg, gen Angela Merkel iar saracii nevoiti sa isi cumpere Zoe, motivul bagat in fata e poluarea, unii pun botul gen Edikk, Mircea Badea si alti pensati, cine e cu capul pe umeri vede ca e o vrajeala totala, cum a fost si cu pandemia, stati in casa, noi intre timp facem averi, cam asa sta treaba.
    11 4
  • Ce de ingineri pe aici!
    3 2
  • Că ne plac sau nu mașinile alimentate cu hidrogen, un fapt este incontestabil: dacă nu ar exista dubii serioase cu privire la viitorul automobilelor electrice nu s-ar lansa în producție și modele cu hidrogen.
    5 0
  • Stefan
    Mașinile cu hidrogen sunt mult mai ineficiente decât cele electrice... ma refer la ciclul de producere hidrogen din energie electrica și apoi iar în energiei electrica..... Chiar nu înțeleg de ce e împinsă în fata aceasta tehnologie
    E o prostie sa vrem mașini cu zero emisii atât de repede....cea mai bună varianta este sa le folosim pe cele electrice în oraș pe distante scurte și medii iar pt distante lungi folosim încă motorul termic (eventual ca un range extender) pana evoluează tehnologia bateriilor nu bălării fără sens cum este hidrogenul
    1 4
  • Clique
    Și uite așa încet, încet, mulți ajung la vorbele mele spuse și acum 2 ani :))
    3 1
  • Chiar dacă as vrea cu o floare nu se face primăvara… ce este interesant ca Electricele cel puțin teoretic cam amenință partea superioară a industriei auto. Având CP fără număr sar ușor peste 700, se poate achiziționa o “racheta” lejer sub 150.000 de euro. La ce preț era si este o masina clasica cu peste 700 CP sau peste 1000?
    In zona asta văd Electricele un mare avantaj pentru cine dispune de acești bani dar nu are 2-3 milioane de dat pe un Bugatti de exemplu. Plus ca toate super mașinile (motoare clasice) sunt serii limitate sau producție limitată, cu timpi mai de așteptare. Cu siguranța câțiva si-ar dori ca si Gadget o electrică chiar dacă SH cu peste 400 CP sa zicem la 25.000 euro. Ca sa nu provoc confuzie… 90% din piața nu-si permite electrice, dar sa ne obișnuim sa avem de toate: clasice, electrice, hidrogen. Nivelul de dezvoltare a infrastructurii este mult diferit la nivelul planetei la fel puterea de cumpărare si criteriile de achiziție. Sa nu uitam cam toată piața serviciilor trăiește la limita (mai mult sau mai puțin) si mulți au nevoie de flote auto impresionante, ori in aceste cazuri prețul de achiziție, autonomie altfel spus cost/km in primii 2-3 ani de utilizare dictează ce se va achiziționa. Pentru asta după cum știm un simplu Excel rezolva dilema si oricât am lauda unii si alții in stânga sau in dreapta nu schimbam nimic… si atunci la ce rost?
    Din viața reala… am fost cu un Volvo XC60 (benzinar) la revizia de 15.000 si am întrebat cum merge cu Electricele. Vânzătorul (dealer-ul) mi-a spus simplu ca nu merg din cauza infrastructuri, preț si reticienta. Menționez zero subvenții in zona pentru electrice, nu au existat si cel mai probabil nu vor exista… cum este si normal părerea mea. La fel de menționat ca “orășelul” de peste 1 mil. locuitori are o comunitate destul de însemnată de omeni care-si permit electrice si unele cazuri după cum am mai spus exista ca si a 2-a sau cel mai frecvent a 3-a masina. Exclusiv oraș… abia fac 10.000 km pe an, dar pentru ei este ok… si nu o sa mai repet de ce.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru