Noul Audi Q7 va avea un sistem de sunet capabil să recreeze locul în care a fost cântată melodia
Varianta hibridă plug-in a lui Audi Q7, numită Q7 e-tron, reprezintă primul SUV cu acest tip de sistem de propulsie din oferta mărcii din Ingolstadt. Vorbim despre un model cu sistem hibrid diesel-electric, care totalizează 373 CP şi 700 Nm, al cărui consum mixt este de 1.7 litri pentru prima sută de kilometri realizată după o încărcare completă.
În modul full electric, Q7 e-tron poate să parcurgă până la 56 de kilometri, în timp ce autonomia totală a modelului este de 1.400 de kilometri, valori impresionante pentru un SUV capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar şase secunde.Audi Q7 ajunge la a doua generaţie: fotografii, informaţii şi date oficiale
A doua generaţie a lui Audi Q7 este sensibil mai mică decât precedenta, caroseria fiind scurtată cu aproape patru centimetri. În ciuda dimensiunilor exterioare mai mici, interiorul beneficiază de un spaţiu suplimentar de 2.1 centimetri pe lungime datorită ampatamentului diferit. De asemenea, deşi din fotografii pare mult mai scund, Q7 le oferă pasagerilor un plus de 4 centimetri pe verticală. Cea mai serioasă diferenţă fiind regăsită însă la nivelul masei. Noul Q7 este cu 325 de kilograme mai uşor decât precedentul model, versiunea de bază reuşind performanţa de a cântări sub două tone: 1995 de kilograme. Audi Q7, cândva cel mai mare şi greu model din segment, devine astfel cel mai uşor SUV mare premium de pe piaţă.FEATURE: Quattro - un nume care impune respect în lumea auto
Via Audi
- Da' pe galben n'aveti, va rog?
Pare mai putin masiva si opulenta.
De ce naiba astia taie masinile cu muchii atat de drepte in loc sa le deseneze armonios ???