Marca DS traversează o perioadă modestă în care vânzările au scăzut în ritm accelerat de la un an la altul. De altfel, numai anul trecut brandul din cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen a înregistrat o scădere a vânzărilor globale cu 39%.
Anul 2018 a început însă într-un mod mai echilibrat, iar vânzările DS au crescut în luna februarie cu 0.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Explicația este legată de cererea mare pentru SUV-ul DS7 Crossback, care a depășit așteptările inițiale ale mărcii.
În acest context, oficialii PSA anticipează că DS ar putea înregistra în 2018 prima creștere a vânzărilor după 5 ani. "Cred că vom avea un an 2018 mai bun", spune Yves Bonnefont, șeful diviziei DS.
Livrările noului DS7 Crossback vor începe în Europa în această lună, însă principalele speranțe ale francezilor vin din îndepărtata China. Grupul PSA a semnat recent un parteneriat cu producătorul local Changan care ar trebui să îmbunătățească vizibil vânzările, în condițiile în care DS a comercializat anul trecut în China doar 6.000 de mașini.
Via Automotive News
Comentarii (0)