Comenzi peste așteptări pentru Audi A1
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Targetul stabilit de Audi pentru anul 2010 este de un milion de unități vândute, iar mulțumită succesului de piață de care se bucură modelul A1, constructorul german ar putea să își atingă planurile. "Comenzile pentru A1 au început să fie preluate acum o lună, și până acum s-au înregistrat mai multe comenzi decât pentru orice alt model aflat într-un stadiu atât de timpuriu", a declarat Peter Schwarzenbauer, director de vânzări Audi.
Constructorul german se așteaptă ca în 2010 vânzările să crească cu 5.3 procente față de anul trecut. Acest lucru va fi posibil datorită succesului de piață de care se bucură noul intrat în familia Audi, dar și vânzărilor în creștere pentru modelul A8.
În luna mai, vânzările la nivel global ale constructorului german erau cu 15 procente mai mari față de anul trecut. Cea mai mare creștere a fost înregistrată pe piața auto din China, unde vânzările Audi au crescut cu 40 de procente față de aceeași perioadă a anului trecut.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
PACE!
''... constructorul german ar putea sa isi atinga planurile.'' Acel ar putea spune totusi un lucru, anume ca pana la un milion de unitati pe an mai este ceva cale. Vom mai vedea ce se intampla pana se ajunge la cifra asta. Le doresc spor la vanzari.
S-a rasturnat la lansare pentru ca au fortat nota, lucru care era bine sa nu se intample ...
Pretul este totusi unul piperat. Sa vedem cate A1 vor circula pe strazi la noi ... in Romania lucrurile stau cu totul altfel. Ca sa nu mai spun cate masini second ( chiar si premium ) foarte capabile se pot lua la pretul cerut pe un A1, care o fi el premium si nu s-o defecta 100 de ani :)) ... dar totusi la 16.500 euro ofera doar 86 cp.
Si da, aveti dreptate, Mini este imbatabil fata de A1, are o tinuta de drum premium, daca vreti. Si da, un Fiesta cu motor 1.6 benzina si 120 cp, care se situeaza sub pretul lui A1, va fi destul de fiabil in timp in mana cuiva care stie sa se poarte cu o masina. Ca sa nu mai vorbesc de diferenta la performante ...
Cei care visati la premium si la noul A1, luati-va acest model, daca va da mana. Cine stie cum sta treaba cu marcile premium la noi, stie si ca un astfel de model ( daca este bine intretinut ) este mai bun atunci cand este second ... :) ... pentru ca atunci este la aproape jumatate de pret.
Chiar sunt amuzanti cei care o tin una si buna cu model premium nou, in conditiile actuale din Romania, de parca alte modele mai puternice si mai bune la pret, ale unor marci renumite, le-ar strica hainele sau le-ar schimba culoarea pielii, pentru ca nu sunt premium. :) Sa privim astfel lucrurile: premium, A1, 86 cp, 16.500 euro ... Mda, depinde de cine este vorba ... :)
2. Cine vrea de exemplu Passat, BMW, Mercedes, Audi second nu se uita la A1 si viceversa
3. Cine e familist nu se uita la masina asta.
4. Cine castiga mai putin de 1000 de euro/luna masina asta i se pare o prostie
5. Cine e roman de rand considera ca A1 ete o prostie de masina.
--------
Nici pana sunt unii care nu inteleg ce inseamna o masina premium, cu ce se "mananca" masinuta asta, de ce exista, insa va dati mari destepti in ale masinilor. Bravo voua, le dati clasa celor de la departamentul de marketing de la Audi!
Daca ganditi asa, pai nici Porsche Boxter nu ar trebui sa existe, nici Audi R8 de ex, pentru ca au numai 2 locuri, consuma mult, iar de banii aia iti cumperi Ferrari second sau Mercedes Clasa E sau S nou si te-ai scos.
Intelegeti ca este un segment unde pana sa apara A1 era o singura masina, Mini, iar Audi vrea sa ii faca concurenta. Si vreti sau nu A1 este o masina premium. Pana va ajunge Ford (Fiesta) la calitatea unui Audi (A1) mai e mult. De fapt nu se va intampla niciodata, pentru ca sunt marci cu filisofii diferite si e absurd sa le compari. Insa unii "e" prea destepti sa deduca lucrurile astea.
Unii isi doresc si performante si fiabilitate si aspect, iar o Fiesta de 1.6 litri si 120 cp va lasa in urma un A1 mai scump de 86 cp, atat pe viraje, cat si pe linie dreapta :). Nu spun ca prefer o marca sau un model anume, e ceva ce unii ca tine nu inteleg ... Ia-ti tu A1 premium, daca iti permiti ( adica oha :)) ...care va scadea mult la pret in primii ani, sunt banii tai si ti-i injumatatesti cum vrei ... :)) Cei care sunt mai rezonabili, care au si ceva spirit de competitie in ei si prefera o masina ceva mai sportiva, vor opta spre alte modele.
Daca iei lucrurile asa, absurd este si faptul ca ai numai 24 de ani, ca trebuie sa mai cresti si ca mai trebuie sa acumulezi multa experienta de viata. Asta este soarta, cruda cateodata :))
Din prisma asta, mai ai mult pana sa te pronunti cat de destepti sunt altii sau sa-ti permiti sa vorbesti de romanii de rand. Aia de rand sunt mai buni ca tine ... sunt mai cinstiti si fara atatea orgolii. Meritai mai curand sa-ti spun sa mergi din nou in parcuri, este din nou sezonul tau de joaca la spatiile cu nisip! :)) Maturizarea cere timp, baiete ... asa ca ciocu' mic pana mai afli niste lucruri in viata ... respecta si parerile altora daca vrei sa fii vreodata respectat ... ceea ce, in cazul tau, mi se pare absurd :))
Lasa la o parte faptul ca am 24 de ani. De 5-6 ani ma intretin singur, asta ca sa nu crezi ca sunt genul de om care am fost crescut in puf. Crezi sau nu (nu ca m-ar interesa) stiu sa pretuirsc banul, mai ales cel muncit de mine. Si eu sunt roman ca si tine si muncesc la varsta asta si niciodata nu nu cred ca o sa-mi permit un A1. Oricum, daca mi-as permite s-ar intampla peste cativa ani buni, cand altele ar fi prioritatile mele in alegerea unei masini. Si atunci masina asta ar fi ultima la care m-as uita. Deci lasa filosofia vietii (MELE) ca aici se vorbeste despre masini. Daca vroiam sa ma confesez despre mine si viata mea de om imatur de 24 de ani intram pe forum in alta parte.
Mai departe, ai zis ca masina asta s-ar devaloriza foarte mult in primii ani. In cazul in care nu stiai, valoarea unei masini la revanzare este data de multi factori, iar unul dintre cei mai importanti este imaginea de marca. Este stiut faptul (se pare ca nu si de tine) ca marcile premium isi pastreaza cel mai bine valoare la revanzare, mai ales daca masina a fost foarte bine intretinuta.
PS: exemplul cu Ford T a fost o mare aberatie. Pentru ca era o masina care se adresa maselor (asa cum e Ford si acum), pe cand Audi nu este asa, nu a fost niciodata si slabe sanse sa fie vreodata (decat daca se desparte de VW, insa e greu de crezut asa ceva). Masinile premium nu sunt construite in ideea de a se vinde in zeci de milioane de exemplare. Daca BMW de exemplu vinde 50 000 de Seria 7 si fiecare costa 80 000 de euro, asta inseamna ca incaseaza 4 miliarde de euro (!). Si gandeste-te ca vorbim de un singur model. De-asta sunt marci premium care au unele dintre cele mai mari bugete din industria auto si de-asta Audi poate da lovitura cu o astfel de masina.
Nu vreau sa consideri ceea ce am scris o comparatie cu alte marci sau modele, pur si simplu am vrut sa ma fac mai bine inteles la ce am vrut sa spun in mesajul anterior. Oricum asta e parerea mea, a unui tanar de 24 de ani, care nu prea a avut timp sa se maturizeze (pentru ca aturizarea cere timp) , ci a preferat sa se intereseze care e treaba cu masinile si SA ISI SUSTINA MEREU PARERILE CU ARGUMENTE CONTRETE, asa cum putini de pe aici o fac si se pare ca sunt (mult) mai maturi decat mine (cel putin ei asa sustin) . Iar cand considera ca nu se pricepe face ciocu' mic (ca sa vezi ca ma conformez, uita-te si la alte stiri si vei vedea ca eu nu "e" destept la toate; )
O seara buna!
Daca tu ai impresia ca un A1 ii cu mult peste un Fiesta te inseli. Ce diferenta de calitate poate sa fie? Materiale extraterestre? N-ai de unde sa stii la cine se va dezlipi bordul prima oara, Fiesta sau A1 :) Pana la urma sunt masini noi ambele care inca n-au avut timp sa-si arate anduranta :)
Nu vreau sa critic au sa laud vreo marca, niciodata nu voi spune de o masina ca e proastra, pentru ca nu imi permit si nu am nici un drept sa o fac. Existenta fiecarei masini se datoreaza dintr-un motiv mai mult sau putin obiectiv si depinde de capacitatea fiecaruia de a deduce lucrul asta.
Mi se Pare mie, sau esti foarte ofensat cand este vorba de o alta marca, la fel de buna precum BMW. Am observat, in ultimele tale posturi, incerci sa ne faci sa intelegem, ca BMW e no:1. Nu zice nimeni, sau e destul de nepriceput daca o face, ca BMW nu este in topul constructorilor de masini si asta vine din partea unui fan Mercedes-Benz. Respect si voi respecta intotdeauna marcile concurente precum Audi, BMW, sau Lexus e.t.c. Insa orice marca are plusuri si minusuri, la fel cum orice turma, are si oi negre si oi albe. Cand apar minusurile la un constructor, vine altul si le acopera si tot asa. Spui despre A1 "pana la urma e o masina in care nu intra mai mult de 4 'copii' si o geanta mai maricica in portbagaj..". Daca asa sta treaba, in MINI, incap mai multe? Si daca zici ca da, o sati raspund acum la ceea ce urmeaza. In nici una dintre aceste masini, nu au intrat 17 oameni sau cati, precum intr-un lastun, care este mai ieftin. Dci din calculele mele ,Lastunul este mai spatios. Afirmatia ta suna ceva de genu, sa intelegi. Mergi in China si vezi pe o strada putin populata, un negru. Reactia ta e sa spui, chinezii astia sunt negrii, cu o medie de inaltime, la aprox 1.80... Numai bine!
In plus iti recomand sa recitesti ultima fraza din penultimul meu comentariu, ca sa intelegi mai bine de ce am comentat despre A1. Nu ii iau apararea, numai ca incerc sa imi spun parerea cat mai obiectiv posibil, de ce exista masina asta. Daca cineva stie alte argumente sau considera ca ma insel il rog sa se bage in seama :)
Ce sa mai zici, atat poate @LauCalin deocamdata si cine stie, poate atat va putea vreodata :)) ... Este la varsta la care ii place un A1, pentru ca ii place si Mini Cooper S ( care da, chiar este o masina excelenta ). Pentru el conteaza materialele din interiorul lui A1, care au devenit referinta in domeniu, poate are baiatul pielea mai sensibila ... :))
@LauCalin
Romanii rezonabili nu cred ca se vor lasa jecmaniti, sa cumpere A1 de 16.500 euro si 86 cp, chiar daca masina este premium ( nu am contestat niciodata asta ). Daca tot ziceai de prioritati, romanul pasionat de masini prefera si ceva performante, marci consacrate si pret bun. Traim in Romania si ii inteleg pe acesti oameni si ii respect, sunt ceva mai rezonabili decat tine, care ai facut parca o fixatie pe A1 de 16.500 euro si 86 cp ... :)) ... Da drumul blocajelor ... !!! :))))
Esti la varsta la care iti doresti ca visele tale sa construiasca viitorul si ''trebuie'' neaparat sa ai dreptate. Pana sa devii rezonabil si cu adevarat pasionat de masini, mai ai cale lunga. Si multe batiste de schimbat, pentru stergerea nasului ... :))
Sunt oameni care comenteaza pe aici, de varsta mai mica decat tine, care sunt mult mai rezonabili si nu se cramponeaza aiurea de ceva ce nu se incadreaza in realitatile acestei tari. De aceea ei si-au cumparat Fiesta, Polo, Corsa, Clio, Ibiza, Grande Punto, cu performante mai bune decat un A1 ''extraordinar de premium'' ... exagerez voit nuanta ;). Aceia sunt adevaratii pasionati, care nu sunt atat de pretiosi incat sa sustina cauza unui model ca A1, destinat celor care sunt atat de ''speciali'' ... sau ''speciale'' ... Depinde de cine este vorba, asa cum am spus anterior ... :))
O super seara buna si tie, baiete! :))
Daca vroiam sa vorbesc despre puterea de cumparare a romanului sau despre modul cum ar trebui sa chibzuiasca fiecare banul lui (de fapt asta e treaba fiecaruia) fii sigur ca nu o faceam pe Automarket, pentru ca aici se vorbeste despre MASINI, in cazul in care nu te-ai prins. Pai hai atunci sa nu mai vorbim de nici un BMW, Mercedes, Lexus... ca sa nu zic Ferrari, Porsche, RR pentru ca nu avem bani sa ni le permitem. Propun ca de maine pe site-ul asta sa fie stiri numai despre Logan si Tata Nano :)))
Oricum, atunci cand Audi a construit masina asta nu s-a gandit la cifre record in Romania, pentru ca in Romania profituri foarte mari nu au marcile premium. Numai ca sunt anumite lucruri pe care tu nu vrei sa le intelegi. Asa cum am mai zis, pentru marcile premium nu este important sa vanda milioane sau zeci de milioane de masini. Incearca sa deduci anumite lucruri, ca de inteles, e mai greu (vezi ca ti-am explicat mai sus de ce).
In plus, te rog sa dai dovada de cei 7 ani de acasa, sa nu ma mai jignesti si sa nu te mai legi de varsta mea, sau de viata mea... de tanar de 24 de ani... imatur (asa cum iti place tie sa ma consideri), in conditiile in care nu m-ai cunoscut niciodata si nici macar nu ai avut bunul simt sa iti creezi un cont pe site-ul asta, dar te dai mare destept. E plina Romania de oameni ca tine.
Cei cu adevarat pasionati de masini nu fac un capat de tara dintr-un model ca A1 si cauta sa inteleaga intreg fenomenul automobilistic, pentru ca le plac masinile.
Vorbesti de parca detii adevaruri absolute, esti mult prea infatuat si orgolios ca sa poti purta o discutie frumoasa despre masini. Cu cei ca tine,care se cred mai mult decat sunt in stare, tara asta clar nu poate merge inainte.
E o tara libera, nu poti emite idei despre cineva numai pentru ca nu si-a facut un cont pe @automarket. Multi au cautat sa-ti arate in timp unde iti este locul si chiar ti-au vorbit cum meritai, dar tu o tii destoinic cu orgoliile si aerele tale de superioritate care nu au o baza reala. Ai creat discutii cu mai multi dintre cei care comenteaza pe aici, tocmai din cauza atitudinii tale exagerate. Eu ti-am spus unde ti-e locul, pentru ca la modul in care te iei de parerile altora, transformi sistematic ceva ce ar trebui sa fie o pasiune frumoasa ( despre masini ) intr-un consum inutil de spatiu, intr-o disputa. Nu intelegi rostul pentru care a aparut @automarket si nu esti decat unul care se vrea alfa si omega, cand de fapt esti inca un invatacel orgolios, care nu a auzit de sportivitate si fair play. Ai cont pe @automarket, dar n-ai stofa de adevarat pasionat. Nici nu merita sa mai ma cobor la nivelul tau de impostor orgolios. Pacat ca nu se publica undeva crizele tale de personalitate, sa se distreze si altii copios, pustiule care te crezi prea mult ... ai devenit super amuzant :))))) Grabeste-te, poate a mai ramas ceva spatiu, nu-ti reprima starile ... :)))))
Sunt mii de romani care sparg cel putin 10.000 Euro in week crezi ca aia sunt de parere ca A1 e scumpa ?
Orice Bucurestean din orce zona daca iese pe balcon in campul sau vizual vede cel putin 5 masini care valoreza peste 40.000 Euro.
Iti promit insa ca este ultimul comentariu la care iti raspund si iti promit ca nu iti voi mai citi nimic din ce scri pe aici. Asta e, sunt imatur ca sa ma compar cu geniul tau intelectual. Sa traiesti bine!
Eu masina mi-am ales-o cu emotia cuiva pasionat, fara sa cantaresc ''la rece''. Tu esti cel care se abate de la subiectul masini si ataci pe altii, folosesti expresii de genul ''wtf''' si mai spui de cei 7 ani de acasa. Nu asta inseamna sportivitate, pasiune, mod de a comenta. Meriti toate criticile aduse, pentru ca depasesti frecvent masura.
Am fost chiar amabil cu tine pana acum, desi esti incredibil de mucos si te crezi ultra destept. Prefer sa te ignor, deocamdata, din respect pentru ceilalti, adevaratii pasionati, din respect pentru spatiul pus la dispozitie de @automarket pentru cu totul alte scopuri ( se pare ca tot tu nu stii asta, nu altii ) si din pasiune pentru masini.
@KV
Totusi, masinile de care spui reprezinta un mic procent. O masina noua, la 50.000 de euro, se poate devaloriza in 3 - 4 ani pana la 25.000 euro sau mai mult. Nu invidiez pe nimeni, fiecare alege masina care ii place si isi cheltuie cum doreste banii.
Vroiam sa spun ca oamenii onesti si pasionati, care nu vor o masina de fite sau sa epateze, aleg o masina care sa le placa, sa le ofere adrenalina, ceva performante si un aspect placut. Piata din Romania s-a maturizat considerabil in sensul acesta. Unii privesc altfel adevarata pasiune pentru lumea auto. De exemplu, un pilot de formula 1 spunea ca prefera Renault 5 GT turbo, o masina second la un pret modic ( in stare buna ). Si e pilot de formula 1, lucru cu adevarat mare. Nu ne comparam cu ei, dar ascultam cu placere. Asta vroiam sa spun, ca pasiunea adevarata nu tine cont de materiale premium la interior ( cum are A1 ), cateodata nu tine cont nici de aspect sau de pret ... Asa sunt construiti cei pasionati. Incercam sa-l fac sa inteleaga pe pustiul @LauCalin, care are impresii ca a descoperit el atat de multe, cand de fapt nu are adevarata valoare a ceea ce inseamna o masina. Ar fi pierdere de vreme sa incerc sa-i mai explic, se crede prea bun deja, este orbit de orgolii si lipsa de fair play, dar ataca si acuza pe altii.
Numai bine!
Zici ca ti-ai cumparat masina cu emotia cuiva pasionat. Deci nu ai tinut cont neaparat de pret si vi acum si faci mare caz ca sunt printre singurii care apreciaza masinuta asta. Nu stiu daca nu intelegi sau nu vrei sa intelegi de ce axista masina asta. Pentru ca nu neaparat pretul conteaza cand o cumperi, insa nu ma crede, ca oricum sunt un mucos care se baga in seama. Dar intelege un lucru: la o masina premium nu pretul redus e prioritar.Iar in privinta devalorizarii, crezi tu ca in 4 ani unui Seria 5 de exemplu care a costat nou 50000 de euro, ii scade pretul la 25000? Adica cu 50%? Asta poate daca il cumperi de la samsarii din Autovit sau pentru tine premium inseamna altceva, gen Peugeot 607. Pai atunci un Logan de 10000, dupa 4 ani pretul ar trebui sa fie cat? 2000 de euro? A cata oara ti-am demonstrat ca te inseli?! Eu cred ca nu vrei sa fi contrazis sau sa iti demonstreze ca nu ai dreptate unul ca mine.
Ca sa vezi ca totusi ca pot sa gandesc in stilul tau, atunci cand mi-am cumparat masina din semnatura initial am vrut sa-mi iau Logan nou. Mi-a placut masina, insa in ziua cand am vrut sa fac actele, masina de pe stoc fusese cumparata cash si evident nu aveam intaietate. Deja ma saturasem sa merg la showroom-uri, sa tot caut, sa negociez pretul... Apoi am vrut sa-mi iau Volvo (asta pentru ca am si eu pasiunile mele legate de masini- imi place foarte mult marca asta de vreo 10 ani si mi-am promis ca intr-o zi voi avea unul; iti zic asta aiurea, ca oricum nu ma crezi). Am gasit un S40 care m-a placut foarte mult (si nu te gandit la motoare puternice-crezi sau nu viteza nu ma pasioneaza prea tare- am vrut 1.6 sau 1.8 benzina-imi sunt suficiente puterile lor), dar in ultima clipa am gasit si masina din semnatura care era ca noua (avea 25000 de km, 2 ani, dotari mai mult decat ok si am avut si garantie o jumatate de an "din bara in bara" si un pret f bun) si oricum o gandeam, era cea mai buna alegere. Recunosc ca la inceput nu mi-a placut, insa acum mi se pare ok. Oricum gandul meu tot la Volvo a ramas :).
Vad ca ai nevoie sa ti se aduca aminte. Vreau sa ii scutesc pe ceilalti de a cauta ce ai solicitat si iti raspund, desi nu meriti. Incep sa cred ca ai o problema mare si esti cam rupt de realitate, iar ai ocupat spatiul acesta cu divagatiile tale.
Poftim, stirea din joi, 13 mai, la pagina 25 ( deocamdata ) : ''Audi A1 porneste de la 16.500 euro in Romania'' ... ai scris pe 16.05, ora 02:47, spre sfarsitul comentariului :
''- unii se dau mari cunoscatori si zic ca masinuta asta fac parte din clasa supermini ( wtf?! )- as vrea sa-i intreb in ce clasa ar fi atunci Smart Fortwo sau Tata Nano?''
Eu nu am aere de superioritate, nu ma cred cel mai destept de aici, tu esti acela. Esti disperat sa dai cu bata in balta, se pare. Nu asa se comenteaza, mai ales ca nu era asa un capat de tara ca sa te legi de o clasificare si oricum, se putea interveni elegant, daca vrei sa discuti frumos despre o pasiune comuna. Pierzi de fapt esentialul in frustrarile tale si te cramponezi aiurea in grandomania ta.
Nu meriti, baiete, nu meriti ...
Nu este vorba de aere de superioritate, asa cum faci tu cu mine cand ma jignesti si cum sustii ca fac eu (culmea e ca nimeni nu mi-a zis pana acum ca am jignit pe cineva, in afara de tine-lucrul asta ar trebui sa-ti dea putin de gandit), ci de faptul ca, asa cum am mai zis, mi-am spus o parere. In fine, gandeste ce vrei, scrie ce vrei, pentru ca tu nu ai cu cine sa te intelegi si nici eu nu am cu cine sa ma inteleg.
Si ca sa vezi ca nu imi schimb parerea de pe o zi pe alta (asa cum ai zis)cieste inca o data ce am scris la acea stire si ce am scris aici. Ca sa vezi, e cam acelasi lucru.
Eu zic sa incheiem aici aceasta discutie ca nu ajungem nicaieri.
Singurii castigati sunt probabil cei de la Automarket (ca doar ei mai citesc comentariile de pe a pagina 3) si care probabil se amuza copios.
Cand conduci o masina nu conteaza decat cum te face sa te simti si daca iti convine costul pe care trebuie sa il platesti pentru sentimentul acela. Indiferent ca e de siguranta, extaz, ca simti ca iti rezolva o problema de transport, ca te reprezinta ca e un obiect de moda sau esti vreun pilot si masina pe care ti-ai luat-o are puterea sa te bage in sperieti.
Restul sunt aspecte utilitare care influenteaza dar nu sunt definitorii.
Asadar, vom afla daca A1 e scump sau ieftin si daca merita sau nu cand vom numara cate au vandut dupa 1-2-3 ani. Pana atunci nu are rost sa va dati cu parerea, Mai bine mergeti si va dati cu masina asta la show-room daca va starneste si cel mai vag sentiment si va intereseaza masinile, iar daca nu bucurati-va de ceea ce aveti sau visati mai departe.
...dar nu va mai certati. Viata e prea scurta pentru porcarii ieftine.
in primul rand omul doar si-a spus parerea in legatura cu acest model si are dreptate, e o masina interesanta, de oras, pt tineret, cine doreste si-o cumpere , nu sta sa iti citeasca filozofiile tale,
in al doilea rand iti sugerez la lasi deoparte smecheria asta rece, LauCalin nu a jignit pe nimeni, asa ca lasa aerul de superioritate si maturitatea aparenta de care vrei sa dai dovada cand folosesti diferite neologisme in a ataca, vii si te legi de varsta, de cei 7 ani de acasa, incerci sa dai impresia ca esti un critic dur, riguros, un fel de geniu eminescian care priveste lumea muritorilor de rand, de acolo dintre stele
hai pa
Deci iti mai spun o data: hai sa uitam lucrurile astea si trec cu vederea jignirile tale. Daca o data ma mai jignesti, vei vedea ca sunt in stare sa ma cobor si la nivelul unui cioban.
si de asemenea le-am mai inchis gura de-a lungul timpului unor aplaudaci gen tzenu, reddog, ivanoff, bmw-m argintu, stanila, si alti membri distinsi ai forumului, in general "fanatici" benveu alternand diferite nick-uri, iar acuma vad ca ai aparut tu eminescu contemporan
Poate te superi, este alegerea ta, dar roman de rand sau cioban nu inseamna neaparat ceva rau. Acei oameni pot fi cinstiti, simpli dar buni, de o modestie sanatoasa. Si fara fite sau parsivitati de capitala.
@Maka are dreptate, asa vorbeste un adevarat pasionat.
Sunt de acord sa lasam asa lucrurile, dar nu pentru ca imi spui tu in mesajul de mai sus ''pentru ultima data'' sau inca ''o data'', ci pentru ca la cei 38 de ani ai mei ( deci ceva mai mult de 24 de ani, apropo de comentariul tau din 14.06 ) mi se pare mai firesc asa.
Asta nu inseamna ca nu o sa rad si nu o sa ma distrez de lucrurile deplasate, de lipsa de bun simt care va mai apare pe acest site in comentariile unora, indiferent cine le posteaza. Cand o sa am timp, desigur ... :)
Pasiunea pentru masini, bunul simt care are de suferit la noi in tara ( de parca nu are destule probleme cu care se confrunta ) si nu in ultimul rand, acest site, merita mai mult decat comentariile deplasate ale anumitor indivizi ( ca sa nu le spun specimene ) care mai comenteaza pe aici.
O seara buna!