Reporterii CNN au vizitat atât Uzinele Dacia, cât şi Portul Constanţa, unde au urmărit procesul de fabricaţie şi export al automobilelor produse la fabrica Dacia, subliniind că Dacia este cel mai profitabil exportator al ţării.
Esential
90.000
de unităţi a exportat Dacia în 2012 prin portul Constanţa.
Activitatea constructorului din Mioveni a atras atenţia celor de la CNN, care au vizitat atât uzina, cât şi centrul de export din Portul Constanţa.
Vorbim despre prima vizită a celor de la CNN la fabrica Dacia şi despre un reportaj care prezintă şi lucrurile bune care se întâmplă în România, producătorul din Mioveni fiind cel mai de succes exportator al ţării şi unul dintre cei mai profitabili angajatori ai ţării. În fiecare zi, trei trenuri părăsesc uzina Dacia din Mioveni cu până la 300 de vehicule, toate fiind destinate exportului pe mare via portul Constanţa.
Cei de la CNN au urmărit întregul proces de expediţie şi au reuşit să se abţină de la comentariile privind reţeaua de autostrăzi deficitară a ţării noastre, viteza transporturilor feroviare şi modul în care autorităţile au reuşit să sperie mulţi investitori străini.
Povestea de succes a celor de la Dacia începe să atragă, puţin câte puţin, din ce în ce mai multe priviri din străinătate. Subsidiara Renault este admirată şi în industria auto de rivalii Renault şi nu numai, deoarece aceasta a reuşit să fie pregătită cu o gamă low-cost la debutul crizei financiare şi să ofere modele competitive din mai multe puncte de vedere, nu doar din cel al preţului, după cum ne-a arătat în ultimii ani marca Dacia.
Reportajul complet îl puteţi urmări aici:
Via CNN
Bravo Dacia.
Si la mai mare.
cine are bani sa investeasca in Dacia(actiuni,etc.)nu va fi dezamagit......
Oricum cu 10 an in urma nu-mi imaginam ca Dacia va deveni ceea ce este acuma. Stiam asa: Dacia (masina care consuma mult, care are rugina, care de abia se taraste pe drum) si multi au ramas cu aceasta idee in cap, insa pot sa spun ca 90% din problemele ce le avea in trecut le-a rezolvat cu succes. Oricum pe baza rabelor (dac,etc) si a daciilor sa dezvoltat Romania, iar acuma se fura cu SCANIA,VOLVO,MAN si S-classuri. :)
Nu e Dacia cea mai de calitate masina, insa e o masina cinstita, in care poti sa mergi in conditii normale, fara sa-ti faci griji ca incepe sa bata ceva, ca acum se opreste, ca tre' sa o impingi sa porneasca, asa cum erau romanii "setati" cu vechile Dacii. Cine intelege conceptul si ideea de low cost nu are cum sa nu respecte pe cei de la Renault pentru ce au facut din Dacia.
Aceasta marca se adreseaza oamenilor ce inteleg la ce foloseste o masina.Se adreseaza oamenilor inteligenti ce prefera sa-si ia cate o masina noua la fiecare 3-4 ani,fara a pierde foarte mult.Este prezenta pe toate soselele din Europa in detrimentul celor de lux.
Este singura mandrie care ne-a mai ramas.Restul este mocirla !
Se pi$a Megane RS pe Scirocco tau... PHAETON ? Un esec lamentabil !
PASSAT CC? Nu exista "coupe" cu 4 usi... e o prostie ! Exista insa coupeuri veritabile precum Laguna Coupe. Are Vw asa ceva?
Nu ne spune de segmente pe care nu activeaza Renault si o face Vw, pentru ca intotdeauna Renault a fost deschizatorul de drumuri, iar Vw - mereu cu un pas in urma - a copiat ideile Renault.
Sa amintim...
Espace -1984
Sharan - 1995
Scenic - 1996
Touran- 2003
R16 (primul hatchback) -1965
Golf - 1973
Twingo - 1992
Lupo - 1998 (esec)
Fox 2005 (alt esec)
Up! - 2011
Renault NN - 1924 (Vw nu era nicaieri la orizont...)
Renault 4CV - 1947
R5 -1972
Polo -1975
Renault Z.E. 2011
Vw Golf-e 2014
s.a.m.d.
Iar Guvernul ar trebuie sa legifereze achizitia de autoturisme pentru institutiile bugetare DOAR din productia interna.
Bravo Dacia !