Potrivit CNAIR, începând din 18 februarie se vor relua lucrările de reparaţii la partea carosabilă pe autostrada Bucureşti – Constanţa, după cum urmează:
- lotul 1 – calea 2 (Fundulea – Bucureşti ) între km 17+350 şi km 11+500;
- lotul 2 – calea 2 (Fundulea – Bucureşti) între km 33+100 şi km 27+150.
Astfel, traficul va fi deviat de pe calea 2, Constanţa – Bucureşti, pe calea 1, Bucureşti - Constanţa, şi se va institui restricţie de viteză (60 de km/h).
De asemenea, se va închide nodul rutier de la km 15+350 ce face accesul la şi de la localităţile Cernica şi Bălăceanca şi se va restricţiona circulaţia pe breteaua de ieşire din A2 în DN Centura Bucureşti, pe sensul Constanţa - Bucureşti.
Şoferii care circulă pe sensul Constanţa - Bucureşti şi care vor să ajungă pe DN Centura Bucureşti vor trebui să întoarcă la intersecţia cu sens giratoriu de la km 10+500.
"Menţionăm ca lucrările au termen de finalizare 27.05.2021 şi că, în perioada 28.04.2021 – 03.05.2021, nu se vor executa lucrări şi nu vor fi instituite restricţii de circulaţie,” au transmis reprezentanţii CNAIR.
Via News.ro
Acum se trece la inlocuirea betonului facut praf, cu covor asfaltic. Ca o paranteza, betonul era bun ca solutie tehnica, dar berbecii nostri care au intretinut autostrada nu au stiut (ori s-au facut ca ploua) ca nu se foloseste sare la deszapezire pe beton!!!
Cât despre tronsonul în speţă, îl consider de evitat! De multe ori mă gândisem s-o apuc spre mare pe altă cale decât pe “Soarelui”, chiar dacă sigur ar fi mai lungă. Până la urmă, cred că mă voi încumeta…Din partea mea, să asfalteze A2 cât vor! Niciodată nu va fi impecabilă pe toată lungimea ei. “Are vreo importanţă?”. Are! Eu, cel puţin, mă bazez pe principiul “Dacă-i bal, bal să fie!”.
Aaa, da, cum sa deturnezi milioane de euro daca drumul nu se strica...