CNAIR reîncepe reparaţiile pe A2: lucrări până la sfârșitul lunii mai pe sectorul București-Fundulea

de Paul Cosma
Miercuri, 17.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţă că joi vor reîncepe lucrările de reparaţii pe autostrada A2. Traficul va fi deviat de pe o cale pe alta pe sectorul București-Fundulea.

Potrivit CNAIR, începând din 18 februarie se vor relua lucrările de reparaţii la partea carosabilă pe autostrada Bucureşti – Constanţa, după cum urmează: 

- lotul 1 – calea 2 (Fundulea – Bucureşti ) între km 17+350 şi km 11+500;

- lotul 2 – calea 2 (Fundulea – Bucureşti) între km 33+100 şi km 27+150. 

Astfel, traficul va fi deviat de pe calea 2, Constanţa – Bucureşti, pe calea 1, Bucureşti - Constanţa, şi se va institui restricţie de viteză (60 de km/h). 

De asemenea, se va închide nodul rutier de la km 15+350 ce face accesul la şi de la localităţile Cernica şi Bălăceanca şi se va restricţiona circulaţia pe breteaua de ieşire din A2 în DN Centura Bucureşti, pe sensul Constanţa - Bucureşti. 

Şoferii care circulă pe sensul Constanţa - Bucureşti şi care vor să ajungă pe DN Centura Bucureşti vor trebui să întoarcă la intersecţia cu sens giratoriu de la km 10+500. 

​"Menţionăm ca lucrările au termen de finalizare 27.05.2021 şi că, în perioada 28.04.2021 – 03.05.2021, nu se vor executa lucrări şi nu vor fi instituite restricţii de circulaţie,” au transmis reprezentanţii CNAIR. 

Via News.ro

Comentarii (6)

  • inexorabil
    Nimeni din lume nu ne va întrece vreodată la capitolul original “reparaţii la reparaţii”.
    15 5
  • @inexorabil
    Nu se repara sensul Bucuresti-Fundulea, ci invers, Fundulea-Bucuresti, care inca nu a fost reabilitat. Putina atentie in citirea articolului.
    Acum se trece la inlocuirea betonului facut praf, cu covor asfaltic. Ca o paranteza, betonul era bun ca solutie tehnica, dar berbecii nostri care au intretinut autostrada nu au stiut (ori s-au facut ca ploua) ca nu se foloseste sare la deszapezire pe beton!!!
    15 0
  • inexorabil
    Indiferent de motivaţiile oferite, carosabilul unei autostrăzi trebuie înlocuit cu altul după un anumit timp şi grad de uzură, nu reparat/peticit! Şi ce beton invoci, Mafănikkk? Ca drum strategic pentru tancuri, da, este perfect! Apropo, ani de zile am fost nevoit să străbat un astfel de drum către ţară, căci nu exista altul (fusese turnat de armată). Acum însă, armata s-a dus pe plută, iar betonul a lăsat locul asfaltului şi, într-adevăr, “alunecă” maşina de toată frumuseţea.

    Cât despre tronsonul în speţă, îl consider de evitat! De multe ori mă gândisem s-o apuc spre mare pe altă cale decât pe “Soarelui”, chiar dacă sigur ar fi mai lungă. Până la urmă, cred că mă voi încumeta…Din partea mea, să asfalteze A2 cât vor! Niciodată nu va fi impecabilă pe toată lungimea ei. “Are vreo importanţă?”. Are! Eu, cel puţin, mă bazez pe principiul “Dacă-i bal, bal să fie!”.
    10 4
  • |\/|&|\/|
    sa-l inlocuiesti? asta inseamna sa pui ceva nou... dar stim de la inexopixu ca tot ce e nou pute si e prost, doar ce e vechi e bun.
    1 8
  • |\/|&|\/|
    ''pute si e prost'' Am mai vazut asta undeva,a,gata,Fafanel,el pute si e prost.
    8 1
  • Daca tot suntem un popor care mai aveun pic si-si tatueaza steagul Germaniei pe diferite parti anatomice, de ce nu ii intrebam cum fac ei drumuri (si cum le intretin)?

    Aaa, da, cum sa deturnezi milioane de euro daca drumul nu se strica...
    11 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru