CNAIR a publicat pe 23 septembrie anunțul de licitație pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitești. Cu o valoare estimată cuprinsă între 5,3 miliarde de lei și 5,8 miliarde de lei, acest tronson de munte reprezintă cel mai mare contract pus la bătaie de Ministerul Transporturilor.
Această secțiune conține 95 de poduri și pasaje, un tunel cu două galerii independente în lungime de 1.7 km/ galerie și un ecoduct în zona localității Călinești.
CNAIR a scos acum la licitație lucrările de supervizare, estimate la 60 de milioane de lei, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achziții Publice (SEAP).
Durata contractului este de 201 luni (peste 16 ani) și cuprinde: 18 luni supervizarea pentru etapa de proiectare, 59 luni supervizarea pentru etapa de execuție a lucrărilor și 124 de luni supervizarea pentru perioada de garanție a lucrărilor.
Finanțarea pentru supervizarea lucrărilor va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 18 august 2021.Luna trecută, CNAIR a selectat șase candidați dintr-un total de 15 pentru a merge mai departe în cursa pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitești.
Autostrada Sibiu – Piteşti va avea o lungime de 122,11 kilometri şi va fi împărţită în cinci loturi, Sibiu – Boiţa, Boiţa – Cornetu, Cornetu – Tigveni, Tigveni – Curtea de Argeş şi Curtea de Argeş – Piteşti.
Via economica.net
Imi amintesc ca poonta&pezedeu au refuzat in 2012 sa se ocupe de autostrada...acum era gata.
Sa le dea Domnul sanatate si virtute lor si familiilor lor, precum binele facut de ei acestei natii.
Casa poporului si catedrala reprezinta 3000 km de autostrada.
Unde era Romania acum cu aceste autostrazi gata?!?!
Cati calatori au murit in acest timp pe sosele din tara???
Sa aprinda cate o lumanare pe zi fiecare din cei 30.000 de popi sa se termine mai repede autostrazile.