Clubul supravieţuitorilor Volvo a împlinit 20 de ani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Unul dintre cele mai interesante cluburi fondate de pasionaţii unei mărci a ajuns la cel de-al 20-lea an de la înfiinţare. Este vorba de clubul "Volvo saved my life", unul care nu impresionează neapărat prin numărul membrilor, ci prin poveştile pe care le are fiecare dintre aceştia, supravieţuitori ai unor accidente în care modelul Volvo în care se aflau le-a salvat viaţa.
Fiecare dintre membri se înscriu benevol în acest club, după ce aceştia se conving că Volvo-ul propriu sau cel în care rulau la un moment dat le-a salvat viaţa într-un accident care altfel le era fatal. Pentru a putea să fie admis în club, fiecare membru trebuie să dovedească faptul că a trecut printr-un accident dur, grupul fiind monitorizat de Volvo.
Volvo a fondat în 1970 un grup de cercetare a accidentelor pentru a-şi optimiza sistemele de securitate montate pe modelele proprii. De atunci, experţii Volvo au analizat fiecare accident din Suedia în care a fost implicat un model Volvo.
via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
cate VOLVO crezi ca au suferit accidente ?
ai grija la exprimare.
Testele NCAP se fac pana la 64 km/h. Sa faci un sistem de siguranta sa functioneze 100% peste viteza asta inca nu e posibil...Tot teste NCAP au demostrat ca la 80km/h aproape orice masina pierde 2-3 stele din nivelul initial acordat la 64 km/h!
Dupa 100km/h in momentul impactului...ura si la gara....
Bafta'n trafic!
In acelasi timp stiu pe cineva din clubul Volvo Romania care a intrat cu S60 intr-un cap de pod cu 110-120km/h si s-a ales doar cu un picior rupt.
Evident masina a fost dauna totala si pana in dreptul usilor din fata s-a facut praf. Pentru mine lucruri de genul asta conteaza mult mai mult decat stelele EuroNCAP, care, cel putin in opinia mea fac parte si din marketingul constructorilor.
Oare chiar atat de praf sa fie inginerii celorlalte marci si numai cei de la Renault sa fie genii?!
uite aici:
http://www.youtube.com/watch?v=j1Wy4tO9azo
http://www.youtube.com/watch?v=3XVxVVtincE
asa ca pt mine la siguranta pe locu 1 ramane volvo, din pacate are un pret pt treaba asta.
Uitati-va aici: http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY
E interesant - chiar si cei de la Fifth Gear au ramasi surprinsi de rezultatul testului. Si nu cred ca ii putem banui pe britanici de simpatii pt francezi.
Ca atare eu trag concluzia ca e bine ca masina sa fie cat mai noua ca sa poata beneficia de ultimele studii in materie de siguranta.
Renault Modus (2004) - Lungime: 3,792 m, Latime: 1,695 m, Greutate: 1160 kg
Volvo 940 (1990) - Lungime: 4,869 m, Latime: 1,748 m, Greutate: 1402 kg
@Mircea, ti se pare normal sa compari o masina cate a fort proiectata din '87-'88 cu una care a fost proiectata in 2003? Mie nu. In cazul asta propun un test asemanator intre un C30 si prima generatie de Espace. Sau cu un Safrane. Cred ca ar fi mult mai interesat decat testul asta cu Modus, pentru ca oricum Renault se crede cel mai tare in domeniul sigurantei. E un subiect destul de complex despre modul cum a ajuns Renault nr.1 in siguranta si totul s-a intamplat foarte repede, in doar cativa ani. Gandeste-te ca Volvo era cat pe ce sa fie cumparat de Renaul acum vreo 15 ani.
Nu este suficient ca numele masinii sa fie "X" ca siguranta ta sa fie garantata. Si nu trebuie sa uitam ca sunt inca multi care isi iau o masina f. veche numai pe criteriul ca e marca "X". Eu zic ca aproape orice masina fabricata in Europa in ultimii 2-3 ani e mai sigura decat o masina de acum 10 ani.