Volkswagen derulează în prezent ample campanii de rechemare în service pentru maşinile echipate cu motoare diesel afectate de scandalul Dieselgate, însă unii clienţi se plâng că maşinile lor nu mai funcţionează la parametri obişnuiţi după ce le primesc înapoi, în ciuda asigurărilor date de constructorul german că acest lucru nu se va întâmpla.
O mare parte dintre plângeri provin din Marea Britanie. De exemplu, clientul unui Audi A5 a descoperit că, la o turaţie de circa 2.000 rpm, cuplul a scăzut cu circa 88 Nm, iar puterea motorului cu circa 20 de cai putere după ce a preluat maşina din service, însă valorile reveneau la normal la o turaţie de circa 2.600 rpm.
O problemă similară a raportat şi proprietarul unui Volkswagen Tiguan cu motor diesel de 2.0 litri, care afirmă că puterea motorului este mai mică în plaja de 1.000-2.000 rpm, la fel ca şi în cazul unui Volkswagen Passat.De asemenea, clientul unui Seat Exeo afirmă că a constatat o creştere a consumului de carburant cu 5-10%, în timp ce altul susţine că evacuarea scoate acum un fum negru mai dens decât înainte de a duce maşina în service.
Oficialii Volkswagen susţin însă că numărul plângerilor reale este foarte scăzut.
"Numărul plângerilor este mai mic de 0.02% din totalul de 540.000 de rechemări finalizate. Discutăm constructiv cu clienţii noştri, care reprezintă prioritatea noastră, iar vasta majoritate este mulţumită", a precizat un purtător de cuvântul al producătorului.Via The Guardian
@Snow...ti-ai facut bine lectiile.
esti client de nou la ei? Daca da, probabil ca esti deja pus pe lista persona non grata :)
Partea mai putin buna pentru clienti ca tine e ca pe viitor s-ar putea ca RAR-ul sa nu mai dea ITP-ul pentru motorizarile VAG afectate de dieselgate in cazul in care nu s-au facut update-urile de soft respective...
e cumva vorba de un bug din constructie constatat unilateral de catre producator si a carui indepartare este absolut necesara din motive de securitate, siguranta, etc?
NU, este vorba de "indreptarea" unui soft mincions si constient instalat, pentru care nu ma fac vinovat nici de prezenta lui si pentru care nu pot fi la raspundere nici pentru refuzul de a-l elimina.
...in ce baza legala si in litera carui contract intre parti sunt obligat sa imi asum raspunderea ?
Repet, nu vorbim de o chestiune care a scapat constructorului iar eventualul up-date mi se pare mai corect sa fie insotit, in prealabil, de o instiintare si recomendare SCRISA (cu parafa si semnatura).
"interesant"...cu alte cuvinte tot clientul se face vinovat....ma mira ca nu le cantam si Cantarea Romaniei indivizilor astora. Ce grija au ei de noi !? imi dau lacrimile...ei, baieiti responsabili si cinstiti, clientul cu ho si cea, un iresponsabil !
Pe afara tot cam pe la noi, daca ti se strica ceva ai pus-o!
posibil sa scada cuplul pana atingi temperatura de functionare de exemplu. care ar fi problema?
sau poate au pus combustibil romanesc si de acolo aceste probleme.