În prezent, actualul Ferrari LaFerrari, vârful de gamă al constructorului, este unul dintre cele mai dezirabile supercaruri ale momentului. Motiv pentru care şi lista de aşteptare este una destul de lungă, în ciuda preţului destul de piperat: un milion de euro.
Chiar şi aşa, unii clienţi sunt dispuşi să plătească mai mult de atât doar pentru a vedea noul LaFerrari în garajul lor, înainte de termenul de livrare oficial.
Potrivit unui raport întocmit de Oracle Finance, clienţii supercarului italian sunt dispuşi să plătească cele mai mari sume pentru a scurta timpul de aşteptare. În unele situaţii, suma poate depăşi chiar valoarea maşinii. Potrivit celor de la Oracle, unii clienţi vor să plătească până la 1.25 milioane de euro pentru a conduce LaFerrari mai devreme.
În acelaşi segment, pe locul al doilea se află clienţii lui McLaren P1, dispuşi să scoată din buzunar până la 377.000 de euro, echivalentul a jumătate de milion de dolari, ca maşina să le fie livrată mai devreme.Cei mai răbdători clienţi din acest segment, dacă le putem spune aşa, sunt cei care au comandat un Porsche 918 Spyder.
Ei vor să plătească maxim 250.000 de euro peste preţul iniţail pentru a se bucura de maşină înainte de termenul fixat.„Este o adevărată frenezie în piaţă când vine vorba de achiziţia unui Ferrari şi nimic nu demonstrează asta mai bine decât milioanele care se cheltuie pentru LaFerrari. Dacă ne uităm la preţurile vechiului Enzo, predecesorul lui laFerrari, vedem că ele s-au dublat. Dacă maşina a costat iniţial echivalentul a aproximativ 600.000 de euro, acum valoarea cu care ea se vinde depăşeşte uşor un milion. Chiar şi în contextul unui asemenea interes am fost uimiţi de cât sunt dispuşi să plătească clienţii pentru un LaFerrari”, a declarat Peter Brook, directorul Oracle Financing.
Comentarii (1)