Clienții și-au pierdut răbdarea: Tesla întârzie lansarea funcțiilor autonome pentru mașinile sale electrice

de Petre Barac, Foto: Tesla
Vineri, 27.10.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla încă nu a lansat funcțiile autonome pentru mașinile sale, iar clienții săi care au plătit pentru această tehnologie și-au pierdut răbdarea.

Elon Musk a promis în urmă cu un an că toate mașinile Tesla vor avea camere video și senzori performanți care vor permite rularea complet autonomă, fără ca șoferul să mai fie nevoit să pună mâna pe volan.

La vremea respectivă, Tesla începuse să vândă pachete “Full Self Driving” în valoare de 8.000 de dolari pentru Model X și Model S, cu promisiunea că tehnologia va fi lansată în curând.

Numai că ne apropiem de sfârșitul lui 2017, iar Tesla nu și-a onorat promisiunea. Conform spuselor lui Elon Musk din ianuarie, respectivele funcții autonome urmau să fie disponibile în 3 luni sau, dacă nu, cu siguranță în 6 luni.

Aceste întârzieri i-au nemulțumit pe clienții Tesla, care au dat în judecată compania motivând că au cumpărat o tehnologie care nu există. Mulți dintre ei au cerut banii înapoi și daune suplimentare, Tesla încercând acum să obțină o rezolvare amiabilă a situației.

Compania a pus problemele din ultima vreme pe seama furnizorilor săi care nu și-au făcut treaba la timp.

Via Carscoops

 

Comentarii (6)

  • Ce credea Musk asta ca daca pune cateva radare si camere pe masina gata a rezolvat problema si masina e autonoma. Poate ca astea sunt ok dar puterea de procesare din spate e suficienta pt autonomia anuntata? Sau a crezut ca ii fac astia soft pt autonomie in 3 luni cand alti producatori anunta ca vor iesi pe piata in cativa ani. Si mai amuzant mi se pare explicatia ca e vina furnizorilor, nu conteaza cu tu ai cumparat deja pachetul de 8000 de dolari care promite sa iti transforme masina intr-una autonoma, furnizorii sunt de vina ca nu functioneaza :)))
    14 7
  • mie deja imi miroase a inselaciune si deja incepe sa paraie pe la incheieturi esafodajul asta

    sper sa ma insel.

    poate o debarcare a lui Musk n-ar strica
    5 6
  • https://www.youtube.com/watch?v=wuhbqcMzOaw
    0 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=O-xbDK3-5ew

    Masina mea nu se conduce singura boofuckinghuuu, vreau danune morale.
    Nu era o problema legata de legislatie? Parca era un articol care zicea ca din 2018 vor avea voie.
    Viane, cum il dai afara daca firma e a lui ?
    3 5
  • http://www.automarket.ro/stiri/unda-verde-california-schimba-legea-si-permite-masinilor-autonome-sa-80361.html
    0 3
  • @Seth

    Tesla Motors nu este a lui, detine actiuni la firma sa, aprox 25% din ce am spicuit de pe net.

    sunt nenumarate cazuri in care initiatorul companiei a fost fortat sa debarce de la conducere chiar si atunci cand, scriptic, detinea controlul. La general vorbind, daca sefu' al mare are destula minte, se retrage recunoscandu-si, nu neaprat infrangerea, ci incapacitatea de a conduce si a gasi solutii de iesire din impas. Pentru asta trebuie sa fie realist, sa puna inaintea ego-ului sau interesele companiei si sa lase locul unui om/echipe sa faca management.

    Literatura de specialitate e plina de astfel de cazuri. Se studiaza serios chestiunea. In vest. La noi probabil studentii recita teoriile lui Keynes ori definitia muncii.
    11 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru