Esential
200 | de kilometri este autonomia maximă a conceptului 102EX, prezentat de Rolls-Royce la Geneva. |
200 | de kilometri este autonomia maximă a conceptului 102EX, prezentat de Rolls-Royce la Geneva. |
Clienţii Rolls-Royce care au participat la un sondaj realizat după un test cu prototipul versiunii electrice Phantom susţin că acest tip de propulsie nu este cea mai bună soluţie pentru modelele mărcii britanice. Aceştia ar alege mai degrabă versiuni hibride ale modelelor Rolls-Royce, acestea fiind mai maleabile atunci când vine vorba de autonomie.
Informaţia vine din partea preşedintelui Rolls-Royce, Torsten Muller-Oetvoes, care susţine că proncipala problemă care stă în calea unor eventuale modele electrice este reprezentată de profilul demografic al clienţilor mărcii, aceştia locuind mai ales în afara oraşelor, astfel că autonomia redusă a unui Rolls electric ar fi o problemă reală. "Va trebui să vedem ce ne spun clienţii, însă modelele hibride au mai mari şanse să facă faţă cererilor acestora. Fiind capabil să ruleze cu un tren de propulsie compus dintr-un motor clasic şi unul electric, soluţia hibridă ar putea fi una inteligentă pentru noi", susţine şeful Rolls-Royce.
Vă reamintim că Rolls-Royce a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul 102EX, o versiune 100% electrică a lui Phantom.
După prezentarea de la Geneva, prototipul a fost plimbat prin toată lumea, unde clienţii mărcii au avut posibilitatea de a testa şi verifica caracteristicile acestui model. În acelaşi timp, reprezentanţii mărcii din Albion au avut ocazia de a testa reacţiile clienţilor. Conform declaraţiilor preşedintelui Rolls-Royce, niciunul dintre clienţii care au participat la teste nu s-a arătat interesat de o eventuală versiune electrică a modelului britanic.via | Automotive News (înreg.)
Ca partea cu consumul...poate daca ar depasi 100l/100km s-ar intreba "Totusi nu e cam mult?" Sau daca s-ar ineca de la gazele de esapament cand ar iesi din masina...