Clienții noului Xiaomi SU7 vor trebui să aștepte 7 luni până își vor primi mașina

de Tiberiu Safta
Luni, 01.04.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Clienții noului Xiaomi SU7 vor trebui să aștepte chiar și 7 luni până când mașina lor va putea fi livrată. După 24 de ore de la debutul vânzărilor modelului chinez, au fost plasate aproape 90.000 de comenzi pentru noul model.

În 27 martie, Xiaomi a dat startul vânzărilor pentru prima sa mașină, berlina electrică SU7. Noul model are un preț de pornire de sub 65.000 de euro pe piețele din afara Chinei. La 24 de ore după ce au fost inițiate vânzările, noul model a reușit să adune 88.898 de comenzi.

Datorită numărului foarte mare de comenzi, compania chineză și-a avertizat clienții că aceștia vor trebui să aibă răbdare mai multe luni până își vor primi mașina. Timpul de așteptare pentru noul model este între 4 și 7 luni, în funcție de versiunea aleasă. Așa cum am aflat în urmă cu puțin timp, noul Xiaomi SU7 este disponibil în două versiuni: prima are o autonomie de 668 de kilometri, iar a doua versiune aduce o autonomie de 800 de kilometri.

Cei care optează pentru versiunea obișnuită vor trebui să aștepte între 18 și 21 de săptămâni. Clienții care aleg versiunea cu autonomie mai mare vor trebui să aștepte și mai mult până își primesc mașina. Mai exact, aceștia trebuie să aștepte între 27 și 30 de săptămâni.

Noul Xiaomi SU7 primește un motor electric de 299 de cai putere și 400 Nm.

Modelul accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5.3 secunde, iar viteza maximă este de 210 km/h.

via Economica

Comentarii (5)

  • Catalin
    Uite așa, cu un articol drăguț, m-ați convins să-mi iau un Duster.
    3 3
  • @catalin
    incepe prasitul sau de ce duster acuma? daca ploua si iese recolta buna, poate in cativa ani poti visa si la xiaomi!
    2 1
  • https://www.youtube.com/watch?v=ybl8IvhGAJ4
    1 1
  • Portofoliu “curat” la BYD… pe de alta parte cei mai vechi au zeci de de modele (unii peste 40), mii de configurații și alte abureli care cresc la greu costurile. Diversitatea costă.
    Așa cum Tesla a făcut treabă bună cu model 3 și Y o vreme, la fel este și cu BYD… doar că BYD vin cu oferte în zona de low cost.
    O să vedem câți clienți vor atrage din zona ICE-urilor, momentan cam distrug concurența pe segmentul de BEV, segment care este cam în impas… adică, crește foarte încet. Cum BYD intră pe piețe noi și intra agresiv, vor avea creștere.
    Poate greșesc, dar pe lângă unii producători (concurenți) din China, se pare ca Tesla au o problemă… mare!!!
    Nu cred ca se poate rezista cu un portofoliu care începe la peste 35.000 și sare lejer de 50.000, vom vedea….
    0 0
  • Banditos
    Xiaomi SU7 incepe de la 215,900 yuan ($29,900) si se opreste la 245,000 yuan ($33,990)

    chiar si "lejer" si nu ajunge la peste 50.000USD
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru