Clienţii lui Chevrolet Volt parcurg peste 1400 de kilometri între plinurile de benzină

de Bogdan Mirică
Joi, 04.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a aflat că proprietarii modelului electric Volt parcurg peste 1400 de kilometri între două plinuri ale rezervorului cu benzină. De asemenea, 9 din 10 clienţi ar cumpăra din nou un Volt.

Chevrolet Volt are deja câţiva ani de carieră şi pare a se bucura de o popularitate în creştere. Pentru a evalua nivelul de satisfacţie al clienţilor săi, constructorul american a căutat să consulte proprietarii şi să întocmească o statistică a kilometrilor parcurşi.

Nu a fost greu, pentru că rezultatele studiului au confirmat aşteptările. Se pare că deţinătorii lui Volt s-au folosit mult de capacitatea acestuia de a fi încărcat la priză şi au parcurs nu mai puţin de 1448 de kilometri între două plinuri ale rezervorului pe benzină.

Esential 1448 de kilometri parcurg, în medie, clienţii lui Volt între două plinuri.
37.820 de kilometri a parcurs un proprietar de Volt cu doar două plinuri, în 21 de luni.
Acest obicei sănătos se oglindeşte şi în portofelul clienţilor, care au reuşit să economisească 1300 de dolari, echivalentul a 1010 euro, pe parcursul unui an.

Au fost şi clienţi care au dus la extrem capacităţile electrice ale modelului american.

Este şi cazul lui Brent Waldrep din Michigan, Statele Unite, care a parcus 37.820 de kilometri în 21 de luni şi a făcut plinul rezervorului de benzină doar de două ori.

De asemenea, Chevrolet susţine că satisfacţia clienţilor de Volt este printre cele mai mari din industrie. Un chestionar aplicat proprietarilor a aflat că 9 din 10 ar cumpăra din nou modelul electric al subsidiarului GM.

Potrivit comunicatului oficial, clienţii lui Volt au parcurs peste 150 de milioane de mile.

via Chevrolet

Comentarii (22)

  • Acum o sa vina un comentariu ce va spune ca este dezinformare facuta de americani, nu exista 9 din 10 sa-si mai cumpere Volt, adica mai bine decat la Leaf, stati sa vedeti clipuri pe youtube cu japonezi fericiti care arata clar ca aceste studii sunt o facatura.
    17 33
  • silviu
    Pentru tine toate sunt la fel? Adica daca tot dai un comentariu si faci pe interesantul, de ce nu respecti segmentele? Ce vreau sa zic?

    Electrice 100%:

    Nissan Leaf
    Ford Focus EV
    Mitsubishi i-MiEV
    Tesla Model S
    Volvo C30 Electric
    Think City

    Plug-in Hybrid:

    Chevrolet Volt]
    Toyota Prius
    Fisker Karma
    Volvo V70

    Te mai dai mare cunoscator :))
    37 3
  • @unul mai "destept" ca tine n-am vazut
    25 12
  • Nu sunt impotriva hibridelor, dar cam palesc comparate cu dieselurile europene care intre noi fie vorba sunt din ce in ce mai putin poluante.

    Se poate ajunge aprope de (sau depasi) 1400 km autonomie cu orice Focus/Civic/Golf/Auris (si ce mai vreiti voi) cu motoare de 1.4-1.6 diesel (90-120Cp) conduse linistit.
    Nu trebuie sa dai un purcoi de bani ca sa mergi ieftin, si nici nu esti nevoit sa te limitezi la 2-3 model de masini.

    Americanii astia ar face mai bine sa-si modernizeze rafinariile ca sa produca motorina buna decat sa forteze aparitia unor astfel de masini cumva contra naturii (2 motoare, 2 rezervoare, tehnologie relativ complicata).
    26 9
  • Dac-ar costa mai putin, si eu as cumpara-o. Mi se pare a fi, momentan, solutia cea mai buna: poti fi full electric in oras pt necesitatile zilnice, iar in afara lui nu stai cu frica sa nu ramai fara curent in baterie.
    15 11
  • Un diesel euro 5 vs o benzinara euro 5 polueaza mai mult si mult, mult mai toxic, gazele fiind cancerigene.
    14 8
  • Pentru un km. parcurs, autoturismele cu ardere interna de generatie noua dotate cu catalizatoare si filtre de particule polueaza mult mai putin decat centralele electrice pe baza de carbune, care reprezinta peste 40% ca pondere la producerea curentului electric la nivel mondial - aceste centrale nu au catalizatoare, iar pe de alta parte carbunele contine sulf, care duce la aparitia de ploi acide.
    Deci autoturismele electrice sau plug-in hibride nu elimina sau reduc decat in zona oraselor poluarea, la nivel global aceasta crescand.
    9 17
  • NU STIU PE CINE INTERESEAZA ZONA "ECO"...BANUIESC CA PE NOI FRAIERII...CA PE AIA CARE STRING TAXE SI TRAIESC BINE MERSI PE SPINAREA SCLAVILOR NU CRED CA-I INTERESEAZA PREA MULT(PT AIA II IMORTANT SA AIBA PE CINE BIRJARI ,NU CONTEAZA CA ECO SAU NE-ECO)...APROPO SI EU INTRE PLINURI ,50LITRI,FAC 900KM SI AM O MASINA DE 12000 EURO...STIE CINEVA CIT E UN PLIN LA VOLT?
    3 10
  • Alin C
    Pentru cine face ~100 km zilnic in oras, Volt nu e o solutie mai buna decat o full-electrica pentru ca Chevrolet ofera autonomie 60-80 km in mod electric. Cu Volt trasnporti 2 solutii tehnologice, deci nu e foarte eficient. Motorul pe benzina e mult mai chinuit decat la o masina clasica. Au de suferit consumul si performantele. Sa nu mai vorbim ca se adauga foarte mult la pretul masinii. Cu 40.000 cat e un Volt poti lua o full-electrica si o compacta de familie spatioasa pt drumuri lungi.
    19 7
  • NeaNelu
    In caz ca nu iti permiti Tesla Model S,o alegere buna ramane Chevrolet Volt.Poti sa mergi si 100% electric si pe distante mari te ajuta propulsorul pe benzina care e pe post de generator electric.
    7 8
  • Cel ce alege un Volt/Ampera sperand ca va face economie face o prostie. Criteriile terbuie sa fie altele , nicidecum economia. Cu 20-25.000 cumperi o dizelita mai spatioasa , mai dinamica si mai bine echipata si cu diferenta de minim15.000 cumperi minim 10 metri cubi de motorina cu care faci linistit , in functie de masina aleasa cel putin 200-250.000km.
    7 10
  • mie imi plac calculele simple>
    matiz pe gaz 18-20ron/100km
    matiz benzina 30ron/100km
    skoda diesel 50ron/100km

    dupa calcule volt = cati ron/100km ?? benzina +electric , sau la 1000km sau 10.000km sau 100.000km

    ps> calculele sunt aproximative
    3 4
  • @alex: arata-mi orice masina de genul ala care face 1400 de km cu un plin si-o cumpar maine!

    @Alin C: nu, nu poti. Cel putin nu noi.

    @Sile: scopul lui Volt este sa faci economie (in oras e excelenta pentru mine, cel putin, care merg zilnic la birou si acasa, si eventual la cumparaturi si cam atat, si nu vreau diesel mai spatios pentru ca 1. nu imi place diesel si 2. pentru drumuri lungi poti sa folosesti si Volt linistit). Iar scopul principal al lui Volt este poluarea in oras, absolut evident.
    11 9
  • TraianS
    Baieti, aruncati o privire de ansamblu.

    Din punct de vedere economic ca rentabilitate pe primul loc e o masina 100% electrica, pe locul doi un diesel mic, pe locul patru un hybrid, iar pe locul 5 o "benzinara".
    10 5
  • Nu-I bun exemplul. Matizul consuma cat un porc. Undeva la 8% in oras.
    13 0
  • repet intrebare @rzv: cat costa combustibilul petrol+electric =ron/euro/$ ....10.000km
    0 0
  • @ztele-Nu m-apuc sa-ti predau lectii de economie , ca n-are sens . Tu ignori investitia initiala . Cat despre cele sustinute de alex sa sti ca are dreptate. Se vrede ca in viata ta n-ai pus mana pe volanul unui diesel.Alex ti-a dat si niste exemple la care as mai adauga Peugeot 206, 207 , 208 ( 208 in varianta 1.4hdi 75cp coboara sub 3/100in extraurban ),307 si 308 echipate cu motoarele de 1,4 si 1,6 ( acelesi motoare care echipeaza si modelele Ford ). Eu am un 307 hdi de 110 cp si depaseste usor, de fiecare data 1200 km fara a fi condusa " linistit " .
    3 0
  • "skoda diesel 50ron/100km" ?!!!! Bai frate , credeam ca aici vorbim despre autoturisme , nu despre camioane ! 50lei/100km inseamna un consum MEDIU de 8-8,5l motorina /100km! SKODA DIESEL CONSUMA ATAT ? Serios ? Sigur nu-i aproape pe jumatate ? Ia mai calculeaza odata!
    4 1
  • pe 5 ani, costurile medii cu combustibilul la Volt sunt 4700$, care s-ar putea traduce si in 1500$, depinde cum o folosesti.
    pe 5 ani, costurile medii cu combustibilul la Jetta (2.0 tdi, aceelasi dotari ca Volt) sunt 9850$
    Deci avand in vedere diferenta de 8-10.000 de euro la aceleasi dotari in favoarea Jetta, e buna afacerea. Nemaipunand la socoteala faptul ca la Volt nu se plateste impozit sau taxa de poluare.
    2 3
  • Eiii ztele , ztele , compari doua masini care , din punct de vedere al spatiuluii oferit , joaca in ligi diferite. Voltul poate sa para la fel de mare ca un Jetta dar , din cauza celor DOUA motoare , al bateriei deloc mici ( o baterie litiu-ion ocupa un volum de 10 litri pentru fiecare kilowat stocat , fara a lua in calcul volumul ocupat de sistemele auxiliare-racirea bateriei , controler-ul etc..-bateria Voltului are16,5Kw-oare cat spatiu ocupa? ) spatiul oferit pasagerilor este destul de restrans,interiorul fiind descris ca "destul de inghesuit" de unii ditre jurnalistii care l-au testat . Portbagajul , de exemplu , este chiar mai mic decat cel al unui Sandero are doar 300l ( cat batranul Oltcit) in timp cel al lui Jetta are vw-510l.Dar hai sa trecem peste asta si sa mergem mai departe ! Discutam de medii , nu de situatii extreme. Zici 9850 dolari /Jetta contra 4700 / Volt in cinci ani. Diferenta in favoarea Volt-5150 dolari in cinci ani .Adica 4023euo in cinci ani la paritatea 1.28dol./eur.Diferenta de 8-10.000eur. se amortizeaza in 8-10ani. Merita? Ia mai adauga "micile" detalii cum ar fi-BATERIA care e garantata doar 8 ani si care , dupa 10 ani cu siguranta va trebui inlocuita Am facut si eu niste calcule si am dedus ca evaluarile tale au fost facute pentru un parcurs mediu de 20.000 km/an de unde rezulta 200.000 km /10 ani - exact durata de exploatare estimata de producator pentru bateriile Voltului.Ai idee cat costa inlocuirea bateriilor? Pretul actual al bateriilor litiu-ion utilizate in industria auto este de 800-1000euro/Kw! Cele mai ieftine (si cele mai proaste ) chinezarii nu coboara sub 400 eur./kw.Renteaza? Repet-motivele celui care alege sa-si cumpere un Volt trebuie sa fie altele decat cele economice ( convingeri eco , accesul in zone in care sunt interzise vehiculele cu motoare clasice , motive legate der imaginea proprie , etc) daca nu vrea sa fie dezamagit.
    2 0
  • Rectific , m-am grabit si am gresit - diferenta de 8-10.000 eur.nu se amortizeaza in 8-10 ani ci in 10-13 ani !
    0 0
  • Daca as avea un buget de 40.000 euro doar pentru a achizitiona o masina , in acest moment as alege varianta lui Alin C.-un full electric pentru oras ( Leaf , Zoe sau chiar Mahindra e2o-Twizzy e totusi mai degraba un scuter) si pentru drumuri lungi si concedii o compacta ( un 308 1,6 hdi/115cp ar fi alegerea mea)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru