De la plecarea lui Luca di Montezemolo, Ferrari caută să își mărească vânzările și numărul de clienți de la an la an. Iar asta se întâmplă pentru că listele de așteptare sunt destul de lungi. Tocmai de aceea au prioritate clienții și nu agajații.
În situația în care unul dintre angajați își permite unul dintre modelele la care tocmai a lucrat, nu poate cumpăra unul nou pentru că prioritate au clienții. Bineînțeles, le rămâne opțiunea achiziției unuia deja rulat.
O confirmă chiar Enrico Galliera, marketing manager Ferrari. „Abordarea noastră este una necesară. Nu e ca și cum angajații noștri nu sunt demni de a deține o mașină a brandului. Însă, în condițiile în care avem un număr redus de exemplare disponibile, clienții au întotdeauna prioritate”, a declarat Galliera.
Regula se aplică atât pentru modelele în ediție limitată, cât și pentru cele standard. Asta pentru că, de obicei, Ferrari primește mai multe cereri pentru o mașină decât numărul de unități produse într-un ciclu de viață. Nici măcar atunci când cererea este la același nivel cu oferta angajații nu sunt favorizați din dorința de a nu întârzia livrările.Trebuie menționat că Enrico Galliera este și omul responsabil cu selectarea clienților când vine vorba de producția unui model foarte rar. Cel mai bun exemplu ar fi Ferrari LaFerrari Aperta, varianta decapotabilă a supercarului italian.
Această politică guvernată de Galliera asigură exclusivitate brandului și caută să trieze cât mai bine viitorii clienți ai Scuderiei.
via motor1
Comentarii (0)