Clasicul Volkswagen Bulli își mai trece în cont o aventură: 20.000 de kilometri parcurși din Malaezia până în Germania

de Bogdan Mirică
Luni, 03.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Trei exemplare Volkswagen T2 și un Beetle au parcurs un drum de 20.000 de kilometri din Malaezia până în Germania, la Hanovra, unde se fabrică urmașul modelului T2.

Văzut ca unul dintre modelele emblematice ale mărcii Volkswagen, utilitarul Bulli și-a făcut fani în toate colțurile lumii. Fani care s-au identificat atât de bine cu mașina încât au organizat aventuri care să popularizeze dragostea lor pentru van-ul german.

Cea mai nouă ispravă le aparține unor malaezieni, proprietari de Volkswagen Bulli T2. Ei au parcurs 20.000 de kilometri din țara lor natală până în Germania, la fabrica din Hanovra în care Volkswagen Commercial Vehicles asamblează actuala generație a utilitarelor din gama T.

Esential 50.000 de kilometri vor să adune la finalul expediției cele patru mașini aventuriere.
În convoi s-au aflat trei exemplare Volkswagen T2, două produse în anul 1967 și unul în 1978. Lor li s-a alăturat și un clasic Volkswagen Beetle. Chiar dacă a fost un drum lung și anevoios, iar proprietarii au avut cu ei componente de rezervă pentru orice defecțiune, toate mașinile au ajuns la fabrica din Germania.

Caravana a parcurs cei 20.000 de kilometri în trei luni și a traversat țări ca Thailanda, Laos, China și Rusia.

Apoi a traversat partea nordică a Europei pentru a ajunge în Germania.

Excursia malaezienilor nu se termină aici. Ei vor mai merge în Belgia, Franța și țările nordice pentru a participa la diverse evenimente caritabile. Drumul se va termina tot în Malaezia, după ce mașinile vor fi adunat în total 50.000 de kilometri.

Comentarii (5)

  • @Bogdan Mirica

    Din cate vad eu vorbim de doua T1 (cele cu parbrizul din doua bucati) si un T2.

    Confuzia probabil vine dintr-o bizarerie....
    Masina se numeste VW TYPE2. Si s-a fabricat in doua variante : Type 2 - T1 pana in 1967 si Type 2 - T2 (dupa 67).

    Prin urmare af fi fost corect sa spuneti ca in expedite au pornit 3 VW TYPE 2 dintre care doua sunt T1 si unul T2.
    2 0
  • @misha
    Total corect ce ai spus.

    On topic : Mereu am avut o slabiciune la van-urile T1 si T2 de diferite tipuri de caroserie. Probabil cele doua T1 din imagine aunt variante facelift, fiindca PF stiu ca avea alte tipuri de bari mai extravagante. As fii curios daca in RO sunt multi proprietari de T1 .
    0 1
  • @@misha

    T1 din imagine, fabricate fiind in 1967 sunt ultima generatie si de asta au aspectul, daca se poate spune asa, mai modern.... Legat de bare, da, au existat mai multe echipari. Cu bara metalica peste cea propriu-zisa, cu un al doilea rand de geamuri mici in laterarele cupolei, etc ...

    Uite aici:

    https://betterparts.org/vw/other/vw-t1.html

    Si mie mi-au fost tare dragi. T1 Sunt foarte rare in Romania. Eu am fost la cateva expozitii si am vazut cateva expuse, insa nu aveau numar romanesc. Probabil si datorita faptul ca sunt atat de scumpe incat cu pretul pe care l-ai plati pe ele iti poti cumpara o masina de epoca ceva mai aratoasa decat un VAN.

    Am vazut de curand un T2 cu numar de Romania in stare foarte buna si m-am bucurat asa cum ma bucur de fiecare data cand vad o masina de epoca pe roti.
    4 0
  • @misha
    Multumesc pentru link. T1 cu numere de Romania am vazut pana caum doar 2. Unul fiind expus la Tiriac Collections iar altul la un colectionar roman de pe pagina de socializare, care mai detine si o Dacia 1300 restaurata . Aratau impecabile.
    1 0
  • @misha
    PS: Daca aveau numere straine nu inseamna neaparat ca proprietarii nu erau romani. Sunt cateva modele Dacia aduse de prin diferite tari si restaurate aici , spre exemplu mai cunosc doua modele Renault 12 de prin U.S ( un combi si o berlina ) ,o Dacia pick-up din U.K rosie cu volan pe dreapta, si alte cateva modele ramase cu numerele specifice de acolo. Posesorii sunt romani, si slava domnului ca au mai salvat din ele. Sper sa vad cat mai multe initiative de restaurare a masinilor romanesti pe cale de disparitie gen : Dacia D6, Dacia 500, Dacia 1304, Dacia 1320, Dacia 1300 ACR, Dacia 1310 taxi, Dacia 1100S , Dacia 1100 Militia, etc
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru