Clarkson le raspunde personal celor de la Tesla
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ciuda faptului ca oficialii BBC au emis un raspuns public pentru cei de la Tesla, Jeremy Clarkson a decis sa raspunda personal discutiilor care au aparut in urma testdrive-ului pe care l-a facut cu Tesla Roadster. Scandalul a inceput in momentul in care un Roadster era impins intr-o cladire de catre membrii staff-ului Top Gear, fara nici o explicatie. Aparent, vehiculul electric ramasese fara energie, dar prezentatorii nu au clarificat situatia. Pe langa asta, Jeremy Clarkson a ramas fara frane in timpul testului pe care il efectua pe circuitul Top Gear.
Oficialii Tesla s-au grabit sa emita un comunicat de presa care sa clarifice situatia. Aparent, franele au cedat din cauza unei sigurante, iar nici unul din cele doua exemplare Tesla Roadster prezente nu au ramas fara energie electrica. BBC-ul a oferit si el un raspuns la fel de rapid, declarand ca prezentatorii emisiunii aratau ce s-ar fi intamplat daca vehiculul electric ramanea fara energie si ca Tesla Roadster ar fi ramas fara curent electric dupa 85 de kilometri parcursi pe circuit.
" Nu am spus niciodata ca masina a ramas fara curent electric. Masina a fost impinsa in depozit deoarece nu avem voie sa conducem o masina intr-o cladire. Am calculat ca Roadster ar ramane fara curent electric dupa 85 kilometri parcursi pe circuitul Top Gear, iar acest fapt nu poate fi contrazis. Cat despre frane, nu intereseaza pe nimeni de ce au cedat. Cu toate ca a fost o siguranta care a cedat, sau nu, franele nu functionau!", a precizat Jeremy Clarkson, prezentator Top Gear.
Declaratia jurnalistului britanic este putin diferita fata de punctul de vedere oficial al BBC, dar Jeremy Clarkson este cunoscut pentru opiniile sale exprimate intr-un mod inedit. In ciuda tuturor declaratiilor, fanii Top Gear raman in minte cu imaginea lui Tesla Roadster in timp ce este impinsa intr-o cladire.
Via | Jalopnik
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
despre reclama la tesla, pentru o masina la care spui ca nu i-au mai mers franele, sunt curios in ce sens ajuta reclama asta !
vorba lui J C .. ce conteaza d c nu au mers, cand dai naiba in gard cu ea la 200 kmh chiar nu esti curios din ce motiv nu s-a oprit ..
masina americana .. pana la urma.
Mediul inconjurator si consumul prea mare al vreunei masini nu sunt probleme ce se pot discuta la top gear(nu cu Jeremy Clarkson) asa ca o masina elecrica nu are vreun viitor dpdv-ul lor.
Ii acceptam asa cum sunt.....sau NU.