CL-Klasse de la Brabus
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Tunerii de la Brabus nu au stat pe ganduri si au trecut prin laboratoarele lor noul CL-Klasse. Cele mai importante modificari au fost efectuate la nivelul motorului.
Tunerul de casa a celor de la Merecedes a luat in primire noua linie Mercedes CL-Klasse.
Modificarile privind motorizarea au dat versiunii CL 600 o putere de 730 de cai si o capacitate sporita de la 5.5 litri la 6.3 litri, bijuteria de sub capota fiind un propulsor BRABUS SV12 S Biturbo. Puterea celor 730 de cai la 5100 rpm si un cuplu de 2100 Nm ajuta modelul sa atinga 100 km/h in 4.0 secunde iar 200 km/h in 11,9 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 340 km/h.
Bara frontala a fost desenata dupa probele facute intr-un tunel aerodinamic, forma sa sofisticata reducand cantitatea de aer care intra sub masina. Priza de aer din fata ajuta la racirea motorului si a franelor de pe fata. Dimensiunea jantelor este de 21 inch pentru versiunea CL 600.
Modificarile privind motorizarea au dat versiunii CL 600 o putere de 730 de cai si o capacitate sporita de la 5.5 litri la 6.3 litri, bijuteria de sub capota fiind un propulsor BRABUS SV12 S Biturbo. Puterea celor 730 de cai la 5100 rpm si un cuplu de 2100 Nm ajuta modelul sa atinga 100 km/h in 4.0 secunde iar 200 km/h in 11,9 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 340 km/h.
Bara frontala a fost desenata dupa probele facute intr-un tunel aerodinamic, forma sa sofisticata reducand cantitatea de aer care intra sub masina. Priza de aer din fata ajuta la racirea motorului si a franelor de pe fata. Dimensiunea jantelor este de 21 inch pentru versiunea CL 600.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Gorden Wagener, designerul șef al germanilor de la Mercedes-Benz, a declarat într-un interviu recent că ecranele mari, instalate în mașini, nu reflectă luxul. (24.02)
-
Stellantis a dezvăluit oficial noul său sistem de conducere autonomă, STLA AutoDrive. Noul sistem este de nivelul 3, iar acesta ar urma să fie disponibil cel mai devreme la sfârșitul acestui an. (21.02)
-
Au apărut noi detalii despre viitorul sistem de tracțiune integrală electrificată care va fi prezent la Dacia Duster și Bigster în viitorul apropiat. În premieră pentru Dacia, cele două modele vor avea versiuni cu tracțiune integrală și cutie automată în același timp. (17.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)