Citroen vrea sa detina 10% din segmentul B in Europa in urmatorii 3 ani

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 19.10.2009
Citroen doreste sa detina o cota de piata de 10% din segmentul compact in Europa pana in 2012. De aceea, constructorul francez va lansa trei modele in acest segment in urmatorii 3 ani.

Francezii de la Citroen au planuri mari pentru segmentul B in Europa, anuntand ca vor sa isi mareasca cota de piata la 10%. Pentru a realiza acest obiectiv, Citroen se bazeaza pe modelele DS3, C3 si viitorul C1. Cele trei modele vor trebui sa se lupte cu ceilalti competitori din cel mai disputat segment de pe aceasta piata – segmentul compact.

Citroen spera sa atraga mai multi clienti prin intermediul unor modele mai ecologice. Astfel, inginerii francezi vor echipa aceste modele cu un sistem start-stop si vor implementa transmisii pentru un consum de carburant mai scazut. Ulterior, vor introduce si un motor pe benzina cu trei cilindri, care va inregistra emisii sub pragul de 100 grame CO2/ km.

Citroen pregateste si o noua gama, denumita Esentielle, care va fi lansat in 2012. Modelul ar putea fi bazat pe conceptul C-Cactus prezentat in 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt. Conceptul avea o masa de 1.306 kilograme si era echipat cu un tren de rulare diesel-hibrid, care oferea un consum de carburant de doar 3.4 litri la 100 km si emisii de 78 de grame de CO2 per kilometru.

Via | JustAuto (inreg)

Comentarii (2)

  • citroen
    sa creada ei ca or se sa vanda masinile citroen
    0 0
  • una e sa vrei...
    mai trebuie sa si poti :) . Vw, Opel, Ford, Skoda, Toyota, Mazda, Honda, Suzuki, Renault, Peugeot, Hyundai si altii nu stau nici ei pe loc in segmentul asta, asa ca le va fi aproape imposibil.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru