Constructorul francez dorește să-și reinventeze gama de modele pentru 2025. Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, care își va deschide porțile peste două săptămâni, Citroen va prezenta 3 mașini noi. Dintre acestea, două vor fi modele actualizate, iar una va fi un concept care va anunța un viitor model de serie.
Mai exact, Citroen va lansa noi versiuni facelift pentru modelele C4 și C4 X. Despre aceste două modele noi, constructorul francez nu a oferit multe detalii, dar a precizat că vor primi un design mai simplu și mai reprezentativ noii identități a mărcii.
Tot la Salonul de la Paris, Citroen va prezenta și un nou concept. Din informațiile de până acum, se pare că este vorba despre un concept care anunță viitoarea generație a lui Citroen C5 Aircross. Despre noul concept, Citroen spune că va avea un design expresiv și că va adopta noul limbaj de design al mărcii.
Actuala generație Citroen C5 Aircross a fost lansată în Europa în 2018. SUV-ul compact a primit un facelift în 2022.
Cel mai probabil, viitorul C5 Aircross va fi lansat anul viitor și va fi înrudit cu Opel Grandland. Noul model va fi bazat pe platforma STLA Medium, ceea ce va permite montarea unor motoare hibride și electrice.La final, Citroen va anunța și o serie de actualizări pentru cvadriciclul său electric, Ami.
via Citroen
- Traction Avant, a fostprimul automobil de producție în masă din lume cu tracțiune pe față și printre dintre primele mașini cu caroserie de tip unitar, fără piese mecanice fixate pe cadrul șasiului.
- Primul sistem de suspensie hidropneumatic cu autonivelare - a fost tot Citroen.
- Prima mașînă produsă în serie cu discuri de frână moderne
- Singurul producător de auto care a câștigat trei campionate oficiale diferite ale F.I.A. , Campionatul Mondial de Rally-Raid - de 5 ori, Campionatul Mondial de Raliuri - de 8 ori și Campionatul Mondial de Autoturisme (Touring Car).
Asa e.
Francezii au avut modele iconice in lumea auto cum este DS , SM , CX , 2CV , XM , si nu in ultimul rand modernul C6. Modelele acestea rivalizau la vremea lor cu unele modele de varf de la BMW , Mercedes etc. Si la unele aspecte erau mult mai bune ca cele nemtesti , italiene si englezesti. E drept ca in ziua de azi nu s-a mai investit asa mult sa scoata masini de top dar sunt OK.
omg, cât de agramat ești!