Strategia Citroen se bazează pe două elemente fundamentale, care vor continua să rămână în atenția producătorului francez.
CEO-ul Linda Jackson spune că aceste două elemente, respectiv confortul și creativitatea, trebuie să caracterizeze și viitoarele modele Citroen.
“În primul rând, designul trebuie să evidențieze mașina, să îți dai seama că e un Citroen. În al doilea rând, trebuie să avem confort cu o abordare modernă, nu doar suspensii sau tehnologia scaunelor, dar și conectivitate, simplitate și spații de depozitare. (...) Mașinile au prea multă tehnologie, iar clienții nu folosesc nici jumătate din ea,” a explicat Jackson.
Citroen susține că această strategie a condus la vânzări globale de 1.1 milioane de unități în 2018 și apropierea de obiectivul unei cote de piață de 5% în Europa. Francezii vor ca “rețeta de succes” să fie implementată și în cazul intrării pe noi piețe, precum India.
Via Autocar
Comentarii (0)