Citroen şi Peugeot încearcă să facă ordine în propriile game pentru a se feri de o eventuală canibalizare a vânzărilor. Noul plan de restructurare al grupului PSA presupune, printre altele, şi o reaşezare a modelelor alături de o plasare diferită a celor două branduri.
Frederic Banzet, preşedintele executiv Citroen, a declarat că marca pe care o conduce va dispune de două game diferite, complet opuse în ceea ce priveşte publicul ţintă. Gama DS va rămâne vârful de lance, încercând să ofere produse din ce în ce mai competitive cu oferta premium germană. Va lua însă naştere o nouă gamă, botezată C-line, axată pe vehicule cu un preţ competitiv.
Primul produs al noii linii va fi înlocuitorul lui C3, un model nu atât de popular pe cât se aşteptau francezii. Banzet a ţinut să precizeze că modelul nu va fi un rival pentru modelele low-cost de la Dacia, ci un produs poziţionat competitiv din punct de vedere al preţului, inspirat de conceptul C-Cactus, prezentat în 2007.
Noile modele C-Line se vor adresa cumpărătorilor europeni care caută un echilibru între costuri şi funcţionalităţi. Reducerea costurilor în gama C-Line se va face prin simplificarea listei de modele, prin reducerea numărului de motorizări disponibile. Chiar şi aşa, Citroen promite că nu va cădea în capcana competiţiei la nivel de preţuri abordabile, încercând să ofere clienţilor săi şi un design captivant, o trăsătură uitată, de obicei, în segmentul modelelor abordabile.
Oamenii de marketing ai brandului au ajuns la concluzia că un design reuşit, precum cel al modelelor Fiat 500 şi Citroen DS3 creşte percepţia calităţii.
via autocar
Comentarii (1)