În 2020, Citroen Ami (cvadricilu electric) debuta pe piață și, de atunci, peste 30.000 de exemplare au fost comercializate în 9 țări. Modelul francez s-a dovedit a fi un real succes, în special pentru că poate fi condus de persoanele cu vârsta peste 16 ani cu permis de conducere B1.
Între timp, micuțul Ami a primit o serie de ediții speciale, inclusiv una foarte limitată, denumită My Ami Buggy, inspirată de conceptul cu același nume. Aceasta a debutat pe piața din Franța în vara acestui an, fiind replicată în doar 50 de exemplare.
Citroen My Ami Buggy a fost sold-out în 18 minute. Tocmai de aceea, constructorul francez anunță că această ediție limitată va fi suplimentată cu alte 1.000 de exemplare în 2023.
Pentru moment, reprezentanții companiei susțin că a doua serie va fi similară cu prima, dar vor exista și câteva noutăți. Vom afla în primavară despre ce este vorba mai exact.
Până atunci, hai să ne aducem aminte cu ce venea nou Citroen My Ami Buggy.
Fiecare dintre cele 50 de exemplare au fost vopsite într-o nuanță exterioară kaki, iar oferta includea armături pentru spoilerele față și spate, placă frontală și ornamente pentru faruri.Nu au lipsit accentele galbene și jantele cu diametrul de 14 inch. De asemenea, portierele au fost înlocuite de tuburi metalice cu balamale, iar acoperișul cu o pânză detașabilă.
La interior, clienții au putut regăsi scaune îmbrăcate într-un material tehnic de culoare neagră, cusături galbene, covorașe speciale și ornamente galbene.
A doua serie a ediției limitate Citroen My Ami Buggy va debuta pe piață în primăvara anului 2023. Primele exemplare vor fi livrate în vară.
via Citroen
O linie de asamblare produce o mașina la fiecare 60-120 de secunde și sunt fabrici cu 2 sau 3 linii. De exemplu fabrica BMW din SUA produce peste 500.000 mașini anual adică peste 2.000/zi.
Nu sunt mare specialist, dar sa citesc miște cifre nu-i mare filozofie.
Încearcă și tu și o sa vezi ca-i simplu ;)
De aceea m-a bufnește rasul când văd cum se “emoționează” unii la tertipuri ieftine de marketing (250% creștere la electrice… aha adică de la 100 la 250, adică de la nimic la nimic). Eu personal sunt fidel și unei mărci de șosete și in general la cam orice, iar când alegi pe considerente care ți se potrivesc și nu neaparat prețul (vorbim de șosete) cred ca devii specialist măcar pentru tine…
In concluzie Citroën sunt in deriva inclusiv aripa DS… și nu întâmplator, au stat destul de prost cu fiabilitatea, iar costul in service era problematic… i-au spulberat concurenta în cazul lor coreană.