Citroen a întrerupt anul trecut producția europeană a modelului de segment D C5, ca urmare a unui declin puternic al vânzărilor pe fondul tendinței clienților de a se orienta spre SUV-uri. Totuși, modelul este comercializat în continuare în China și va primi o actualizare majoră în Europa după 2020, iar oficialii mărcii oferă acum și primele detalii în acest sens.
Astfel, succesorul lui C5 va avea un design complet nou prin care modelul va fi unic în segmentul D, element care va avea potențialul de a asigura vânzări decente.
"Sedanul va rămâne esențial în industria auto, dar Citroen vrea să ofere alt gen de așteptări. Vom avea un răspuns unic și foarte specific la sedan", afirmă Richard Meyer, directorul de produs al celor de la Citroen.
Pe baza acestor declarații, se poate specula că succesorul lui C5 va împrumuta elemente de design de la spectaculosul concept C-xperience (foto) prezentat la Salonul Auto de la Paris din 2016.
Vânzările modelelor de segment D au scăzut în Europa cu 12% în 2017, la aproximativ 565.000 de unități, potrivit unor date furnizate de serviciul de analiză Jato.
Cel mai bine vândut model din acest segment este Volkswagen Passat, urmat de Skoda Superb și Opel Insignia. Cea mai nouă lansare din segment este reprezentată de Peugeot 508, care a primit în această săptămână și o versiune break, ambele ieșind în evidență prin designul adoptat de constructorul francez.Via Automotive News
piata din China e noua vedeta, europenii s-au blocat in gusturi anoste descoperind ca SUV-ul e raspunsul la aglomeratii, iar americanii ...eh, ei vor fi mari din nou. La Pastele Cailor.