Francezii de la Citroen vor aduce la Salonul Auto de la Beijing conceptul Numero 9. Acesta este succesorul lui DS9 şi prefigurează viitoarele modele din gama DS de la Citroen.
Citroen aduce la Salonul Auto de la Beijing conceptul Numero 9. Acesta reprezintă o evoluţie a conceptului DS9 şi este desenat la Paris. Francezii spun că Numero 9 le va prezenta chinezilor gama DS înainte de lansarea primelor produse ale acesteia pe piaţa din China. Conceptul Numero 9 este un hibrid benzină-electric care prefigurează design-ul viitoarelor modele din gama DS de la Citroen. Cei de la Citroen au reuşit să integreze atât trăsăturile lui DS9 Concept, cât şi trăsăturile conceptului Metropolis pentru noul Numero 9.
Francezii spun că Numero 9 oferă spaţiu din belşug pentru ocupanţii locurilor din spate, iar cele trei suprafeţe vitrate integrate în plafon aduc o atmosferă prietenoasă la bord. De la partea frontală, cu a sa grilă tridimensională şi cu blocurile optice full-LED, până la elementele de design concentrate în jurul plafonului, cei de la Citroen spun că viitoarele modele din gama DS vor prelua măcar o parte din trăsăturile lui Numero 9 Concept. Pe lângă versiunea de serie a lui Numero 9, neconfirmată oficial, dar sugerată prin anunţul unei berline executive de clasă medie, gama DS de la Citroen va primi o berlină premium de segment C şi un SUV.
Cele trei modele urmează să fie lansate în următorii ani, anunţă comunicatul de presă al mărcii franceze.
Trenul de propulsie al lui Citroen Numero 9 este hibrid şi îmbină un motor cu ardere internă cu un motor electric. În cazul conceptului prezent la Beijing, avem un motor 1.6 THP care dezvoltă 225 CP şi 275 Nm cuplat unui motor electric de 70 CP şi 200 Nm. Unitatea electrică este montată pe puntea spate şi este alimentată de un set de acumulatori Litiu-Ion. Cu o încărcare de numai trei ore şi jumătate de la o priză standard, acumulatorii oferă o autonomie de 50 de kilometri în modul 100% electric. Graţie acestei capacităţi, Citroen Numero 9 are un consum mediu declarat de 1.7 litri la sută în ciclul MVEG. În ciuda consumului redus, Numero 9 are nevoie de numai 5.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă este de 244 km/h.
Via | Citroen
la alte publicatii in engleza e scris asta
Naiba stie ce au special designerii astia de la DS, dar... parca prea le scot :D :D ....
Dementiala, nu altceva...
Pacat ca motorul este de scurta folosinta.
sau hai sa intrebam viitorul DS4R cu 260cp scosi tot din 1.6 ca masina de serie (deci fiabil).
nu uita ca in spate e know-how de la bmw.
e momentul sa nu fie facute afirmatii penibile
Si BMW face cele mai proaste motoare din industria auto.
Cata garantie ofera BMW la motoare?
Au de invatat de la japonezi sa faca motoare de durata.
Da, de aia le da motoare diesel de 2 litri. Eu cred ca tu esti la un concurs si cineva iti da bani daca ai cat mai multe comentarii idioate, altfel nu-mi explic, esti numarul unu
Unde se dau asa motoare?
Tu vb serios sau ....... doar visezi?
Ma, tu esti Pinochio?
Vrajeala ieftina de Moulin Rouge.