Citroen a retras din producție modelul de clasă mare C6 la sfârșitul anului 2012 fără să anunțe un înlocuitor pentru acesta, într-un moment în care constructorul francez avea numeroase probleme financiare din cauza crizei economice.
Ulterior, după separarea brandului DS, Citroen a rămas fără reprezentanți în clasa mare, însă producătorul s-a concentrat ulterior pe lansarea unor SUV-uri, datorită apetitului clienților pentru acest segment.
Totuși, Linda Jackson, CEO-ul francezilor, a confirmat că Citroen va avea la un moment dat în gamă un nou model de clasă mare. "Încă există loc pentru un sedan de clasă mare. (Separarea de DS) a lăsat câteva goluri în gamă, dar cel mai important lucru era că nu aveam niciun SUV și a trebuit să prioritizăm asta", a precizat ea.
De altfel, Citroen C3 Aircross s-a lansat chiar în această săptămână și va fi urmat anul viitor de C5 Aircross.
Viitorul sedan de clasă mare va împrumuta elemente de la conceptul Citroen CXperience (foto) prezentat în toamna anului trecut la Salonul Auto de la Paris, însă fără elementele care nu sunt caracteristice acestui segment.
"S-ar putea să nu fie un sedan tradițional, pentru că nu vreau neapărat ca Citroen să fie tradițional.
Trebuie să fie o aplicare contextuală a brandului Citroen, astfel că nu putem folosi culori luminoase sau Airbump-uri. Trebuie să ne gândim ce vor clienții", a mai precizat ea.Via Motor1
nu au invatat minte de cind cu gluma aia de 2VC, ca trebuie sa o lase mai moale cu visele ca ceea ce fac ei se cheama masini? acum cica vor si clasa mare :))) LOL :)))
@Costel by mascarescu....
Cand C6 era ales drept masina prezidentiala a Frantei, Lexus-ul tau nici nu intra in categoria premium pt. ca era prea asemanator cu Toyota !
,,citron,, într-adevăr nu există, dar Citroen va mai exista mult timp după ce nu vei mai fi tu pe aici.
Asa sa fie, cum spui tu, ca prea o spui cu foc!
Numai ca e ridicol sa pretinzi, ca marca franceza, la clasa mare!
Poate la treaba mare!
Iti bati capul de pomana omului ii plac glumele de tip "dieselgate". Stii tu, minte-ma Audi, dar minte-ma frumos.
Ai putea sa-i spui ca "gluma" aia de 2CV a fost contemporana cu o "gluma" si mai mare a nemtilor numta " "Isetta" si ca a participatla o multime de rally raiduri cu rezultate remarcabile, Paris-Dakkar fiind doar unul dintre ele..Ai putea sa-i spui ca "desteptii" aia de la "Classic & Sports Car ", care nici macar francezi nu sunt, au declarat DS cea mai frumoasa masina din toate timpurile. Dar atunci cand obiectivul numarul unu in viata specimenului respectiv este acela de a ponegri tot ce nu este german si, in subsidiar, ardelenesc, orice argumente sunt in zadar.
Isetta parca era italiana la origine, nu-i asa, stie-tot?
Daca nu cad pe spate la frantuzisme, ca voi, nu inseamna ca ponegresc tot ce nu-i german. Nici vorba. Ardelenii is toleranti. Si n-am treaba cu frantujii, numa sa nu si-o ia in cap si sa faca pe grozavii, sa stea in banca lor.
Veniti la Motoare, la Cluj, sa ascultati rock englezesc si american de calitate.
V-astept cu drag!
manutza rosie si atat, e samanta de troll cu idei putine si fixe. Se cufureste prin zona cu pretentii de rocker adevarat ce isi tot flutura nadragii inmaroniti pe post de steag alb, chemandu-ne la o sindrofie de care doar a auzit
erorile marunte (ca si cele umane) se trateaza cu ignore
ma gandesc ca e un alter-ego sau un echivalent transilvan al mai cunoscutului mafia.
In schimb Citroen stie sa faca masini de clasa mare si asta ne o spune istoria pe care nu o poate schimba nimeni. Citroen, Peugeot, Renault, Bugatti, Venturi, Facel Vega, Talbot, Simca, Hispano-Suiza,Delage, etc. sunt doar cativa constructori 'francezi' cu contributii decisive in industria auto.
Tu te auzi ce vb ? Talismanul tau se bate cu banalul Passat. Acest Citroen o sa rivalizeze ca si C6-ele cu A6, seria 5 si E class. Despre ce vb ?
Rivalul lui Renault Talisman e C5 (ce poate avea și suspensia Hydractive 3+) .